eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Ucyfrowienie RTG oraz dostawa systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Ustroń: Ucyfrowienie RTG oraz dostawa systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów
Numer ogłoszenia: 295504 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, faks (033) 854 35 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologiczny.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.reumatologiczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ucyfrowienie RTG oraz dostawa systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ucyfrowienie RTG oraz dostawa systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów w zakresie: Zadanie 1 -termin relizacji zamówienia 31.10.2009 r. 1. zakup, dostawa urządzeń i koniecznego oprogramowania (PACS i RIS) do ucyfrowienia analogowego aparatu RTG w tym oprogramowanie dedykowane dla chirurga-ortopedy (planowanie zabiegów protez stawów biodrowych i kolanowych wraz z biblioteką implantów) , 2. wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych w celu ustawienia i podłączenia szafy krosowniczej i zamontowania zakupionych urządzeń związanych z systemem archiwizacji i dystrybucji obrazów; przy zapewnieniu na odcinku Pracownia RTG - Serwerownia długości około 50 m przepustowości minimum 100 Mbsp. 3. przetestowanie i uruchomienie systemu i wszystkich urządzeń 4. szkolenie obsługi urządzeń i użytkowników systemu i administratora 5. serwis gwarancyjny min 36mcy, w tym 2 bezpłatne przeglądy w roku -min.1 raz na 6 mcy Zadanie 2 - termin realizacji zamówienia 28.02.2010 r. 6. zintegrowanie zakupionego oprogramowania z funkcjonującym programem szpitalnym HIS (komunikacja dwustronna między systemami zapewniająca w trybie online śledzenie stanu zleconych badań RTG).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające 51.41.30.00 - Usługi instalowania sprzętu do radioterapii 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku , gdy o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie , wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą warunku granicznego- spełnia /nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 6.3 dokumenty potwierdzające , że oferowany sprzęt medyczny jest oznaczony znakiem CE ,posiada deklaracje zgodności oraz spełnia wymagania zasadnicze zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn.zm.) wg załącznika nr 1 6.4 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania oraz załączenia dokumentów , że usługi te zostały wykonane należycie- min. jedna dostawa o wartości min. 550000 zł Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 6.5 Wypełniony druk Oferta wraz z Załącznikiem. Nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy oraz Załącznikiem nr 2 - parametry graniczne oferowanych urządzeń i oprogramowania 6.6 Oświadczenie, że: 1.Oferowane urządzenia wraz z systemem informatycznym są kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem beż żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych a system jeszcze przed pełną integracją z programem informatycznym szpitala ( HIS) będzie zapewniał pełny dostęp do danych obrazowych w oparciu o istniejącą siec teleinformatyczną szpitala. 2.Oferowane urządzenia ,oprócz spełnienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych , gwarantują bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewniają wymagany poziom usług medycznych ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologiczny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im.gen.Jerzego Ziętka ul.Szpitalna 11,43-450 USTROŃ , Pokój 159.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Śląskiego Szpitala Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego im.gen.Jerzego Ziętka w Ustroniu Pokój 162.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.