eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont dydaktycznych laboratoriów chemicznych, laboratorium porozymetrii rtęciowej w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie wraz z wyposażeniem w meble laboratoryjne, dygestoria modernizowanych dydaktycznych laboratoriów chemicznych oraz laboratorium porozymetrii rtęciowej w budynku 10-29



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Kraków: Remont dydaktycznych laboratoriów chemicznych, laboratorium porozymetrii rtęciowej w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie wraz z wyposażeniem w meble laboratoryjne, dygestoria modernizowanych dydaktycznych laboratoriów chemicznych oraz laboratorium porozymetrii rtęciowej w budynku 10-29
Numer ogłoszenia: 295486 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dydaktycznych laboratoriów chemicznych, laboratorium porozymetrii rtęciowej w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie wraz z wyposażeniem w meble laboratoryjne, dygestoria modernizowanych dydaktycznych laboratoriów chemicznych oraz laboratorium porozymetrii rtęciowej w budynku 10-29.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZESPÓŁ DYDAKTYCZNYCH LABORATORIÓW CHEMICZNYCH oraz LABORATORIUM POROZYMETRII RTĘCIOWEJ, zlokalizowane w budynku W-13 (10-29) Instytutu Materiałów i Konstrukcji Budowlanych Politechniki Krakowskiej w zakresie : zadania 1 - dostawa oraz montaż mebli, urządzeń i aparatury laboratoryjnej w formule dostawy i montażu - wyposażenie w meble laboratoryjne oraz dygestoria modernizowanych dydaktycznych laboratoriów chemicznych oraz laboratorium porozymetrii rtęciowej w budynku 10-29. -Dostawa, montaż, uruchomienie, regulacja, szkolenie obsługi - urządzenia i aparatura laboratoryjna zadania 2 - prace adaptacyjne pomieszczeń laboratoryjnych w formule zaprojektuj i wykonaj - remont laboratorium porozymetrii rtęciowej w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie. -Projekt budowlany wielobranżowy adaptacji pomieszczeń dla celów laboratorium, wraz z uzgodnieniami Sanepid, BHP i PIP, etc. -Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę -Roboty budowlane remontowe pomieszczeń -Wewnętrzne instalacje elektryczne zasilające -Wewnętrzne instalacje elektryczne słaboprądowe -Wewnętrzne instalacje sanitarne wod-kan, gaz -Wewnętrzne instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Prace głośne w okresie 22.12.2014.-28.02.2015. będą wykonywane po godz.19:00 UWAGA! - Nie przewiduje się możliwości składania ofert częściowych na wybrane zadanie. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawierają opracowania stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: program funkcjonalno-użytkowy, rysunki, schematy, szczegółowy opis mebli, aparatury laboratoryjnej, wyposażenia laboratorium (plik pn. 10-29 laboratorium chemiczne L-1.zip).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.40 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia niniejszego postępowania tj. wykonał: 1.dwa projekty odpowiadające swoim rodzajem, złożonością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, 2.dwie roboty budowlane, polegające na budowie/przebudowie/remoncie laboratorium naukowego, wraz z instalacjami: elektryczną, słaboprądową, sanitarną, gazową, wentylacją mechaniczną bytową oraz technologiczną i 3.dwie dostawy mebli laboratoryjnych i dygestoriów wraz z montażem i uruchomieniem Zamówienia ww. mogły być realizowane w ramach jednej lub wielu umów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Wykazu robót i dostaw, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody wskazujące, że zamówienia wykonano należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku składania dowodów, o których mowa wyżej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku szczegółowego w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje : 1) Głównym Projektantem (koordynatorem zespołu projektowego) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz legitymującym się nadzorem nad wykonaniem dokumentacji projektowej o zakresie i złożoności podobnej do będącej przedmiotem niniejszej procedury przetargowej 2) co najmniej 1 osobą - kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 3) co najmniej 1 osobą - kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych 4) co najmniej 1 osobą - kierownikiem branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych. Wskazane osoby powinny być posiadać aktualny wpis do Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5 poz. 42 ze zm.). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób - wg zał. nr 6 oraz oświadczenia - zał. nr 6 a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się Wykonawcę, który na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 złotych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Atesty, świadectwa, certyfikaty zgodności z normami wystawione przez niezależne akredytowane jednostki uprawnione do wydawania takich dokumentów - w zakresie dostawy i montażu mebli laboratoryjnych i dygestoriów. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych certyfikatów, atestów i świadectw zawiera opis przedmiotu zamówienia do SIWZ dla zadania 1- tj. mebli laboratoryjnych i dygestoriów. 2. Dla mebli laboratoryjnych, dygestoriów i urządzeń: szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne w tym: foldery, katalogi, opisy techniczne producenta na podstawie których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub danego parametru z treścią SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ 2.Kalkulacja cenowa dotycząca dostawy mebli dygestoriów i aparatury- dla zadania 1 - Załącznik nr 9 do SIWZ 3.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów (w oryginale) - załącznik nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy ) 4.Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: 1)zamiany materiałów i urządzeń zaoferowanych w ofercie, pod warunkiem, że będą to zmiany korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. następujące okoliczności: a)niedostępność na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, b)pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót. c)powodujące poprawienie parametrów technicznych 2)Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacja projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 i 3 muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego (inspektora nadzoru). Zmiany, o których mowa w pkt. 2 i 3 nie stanowią podstawy do zmian wynagrodzenia ryczałtowego określonego w § 4 ust. 1. 3)Przewiduje się możliwość rezygnacji z pewnych robót w stosunku do wykonywanego zakresu umowy, (roboty zaniechane), poprzez podpisanie stosownego aneksu do umowy, w przypadku gdy wykonanie ich będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu określonego w § 2 niniejszej umowy. 4)Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony, w szczególności w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, a także w przypadku wystąpienia innych ważnych przyczyn, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały kwalifikacje i uprawnienia zgodne z wymogiem SIWZ, 5)Podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, 6)Określony w umowie zakres i wartość wykonywanych robót przez podwykonawców pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy. 2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 3.Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy. 4.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego , budynek W-9, pokój 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego , budynek W-9, pokój 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.