eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Naprawa uszkodzonych nawierzchni dróg powiatowych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych jakie miały miejsce w dniach 28-29 maja 2014r. 1) Przebudowa uszkodzonej drogi powiatowej Nr 1622 O na odcinku Gierałcice - Wilamowa w kilometrażu 0+994÷1+954,2+244÷3+444, 2) Odbudowa uszkodzonej drogi powiatowej Nr 1620 O w miejscowości Podlesie w kilometrażu 2+885÷3+615, 3+950÷4+112, 4+112÷4+152

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Nysa: Naprawa uszkodzonych nawierzchni dróg powiatowych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych jakie miały miejsce w dniach 28-29 maja 2014r. 1) Przebudowa uszkodzonej drogi powiatowej Nr 1622 O na odcinku Gierałcice - Wilamowa w kilometrażu 0+994÷1+954,2+244÷3+444, 2) Odbudowa uszkodzonej drogi powiatowej Nr 1620 O w miejscowości Podlesie w kilometrażu 2+885÷3+615, 3+950÷4+112, 4+112÷4+152
Numer ogłoszenia: 295460 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, faks (077) 4482408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa uszkodzonych nawierzchni dróg powiatowych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych jakie miały miejsce w dniach 28-29 maja 2014r. 1) Przebudowa uszkodzonej drogi powiatowej Nr 1622 O na odcinku Gierałcice - Wilamowa w kilometrażu 0+994÷1+954,2+244÷3+444, 2) Odbudowa uszkodzonej drogi powiatowej Nr 1620 O w miejscowości Podlesie w kilometrażu 2+885÷3+615, 3+950÷4+112, 4+112÷4+152.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: Droga powiatowa Nr 1622O na odcinku Gierałcice - Wilamowa 1.Mechaniczne karczowanie zagajników gęstych powyżej 60% powierzchni w ilości 0,060 ha, 2.Mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 10 cm na powierzchni 4 000 m2, 3.Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km na powierzchni 60 m2, 4.Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych na powierzchni 60 m2, 5.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 20 736 m2, 6.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa wiążąca) na powierzchni 10 368 m2, 7.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) beton asfaltowy na powierzchni 10 368 m2, 8.Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8cm (analogia dotyczy utwardzenia poboczy) na powierzchni 2 592 m2, 9.Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi na powierzchni 72 m2, 10.Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi na powierzchni 36 m2, 11.Umocnienie dna kanałów płytami betonowymi 50*50 (materiał Inwestora z odzysku) na powierzchni 35 m2, 12.Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa betonowa w ilości 0,180 m3, 13.Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm w ilości 1 ścianka, 14.Wykopy koryt rzek, kanałów i rowów wykonywane koparkami z transportem urobku na odl. do 1,0 km,obj. wykopu do 1,5 m3.m cieku, grunt kat. III koparką 0,25 m3 - analogia odtworzenie rowów przydrożnych w ilości 300 m3, Droga powiatowa Nr 1620 O w miejscowości Podlesie 1.Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm analogia odsłonięcie krawędzi jezdni na powierzchni 1 491,20 m2, 2.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 9 6664 m2, 3.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa wiążąca) na powierzchni 4 832 m2, 4.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) beton asfaltowy na powierzchni 4 832 m2, 5.Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8cm (analogia dotyczy utwardzenia poboczy) na powierzchni 1 381,60 m2, 6.Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5cm na długości 30 m, 7.Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II- IV na poszerzeniach jezdni lub chodników na powierzchni 30 m2, 8.Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 30 cm (mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 30 m2, 9.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa wiążąca) na powierzchni 30 m2, 10.Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi (korytkami żelbetowymi)- osadzenie elementów na ławie betonowej lub z pospółki - koryta żelbetowe h= 55 cm, b=60cm, a= 50 cm na długości 36 m, 11.Wykopy koryt rzek, kanałów i rowów wykonywane koparkami z transportem urobku na odl. do 1,o km, obj. Do 1,5 m3/m cieku, grunt kat. III koparka 0,25 m3 (odtworzenie rowów przydrożnych) w ilości 100 m3, 12.Zabezpieczenie siatką narzutu kamiennego - siatka ocynkowana na powierzchni 160 m2, 13.Kotwy stalowe do umocowania siatki (pręty stalowe żebrowane średnica 12 mm z zakończeniem typu U, długość całkowita pręta 120 cm rozstaw 100 cm) w ilości 66 szt, 14.Remonty remontowe- cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5cm na długości 32 m, 15.Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników- analogia usunięcie narzutu kamiennego na powierzchni 32 m2, 16.Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 30 cm (mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 32 m2, 17.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa wiążąca) na powierzchni 32 m2, 18.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. na powierzchni 12 m3, 19.Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm (beton B25) w ilości 2 ścianki, 20.Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa betonowa w ilości 0,450 m3, 21.Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa w ilości 1,449 m3, 22.Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 60 cm (rury VIPRO kielichowe materiał Inwestora) na długości 7,5 m, 23.Osypka rur kanalizacyjnych z materiałów sypkich w ilości 3,50 m3, 24.Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 30 cm (mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 10,50 m2 Obiekt mostowy 25.Rozebranie poręczy ochronnych z kątowników na długości 20 m, 26.Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm na długości 5 m, 27.Mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm (ścianka boczna przęsła od strony DW) w ilości 0,750 m3, 28.Obsadzenie kotew (obsadzenie kotew na żywicy epoksydowej) w ilości 40 szt, 29.Deskowanie tradycyjne - wsporniki i gzymsy od GW , nadbudowa ścianki od DW na powierzchni 8,565 m2, 30.Montaż zbrojenia prętami o śr. 10-28 mm wsporników i gzymsów w ilości 0,034 t, 31.Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie wsporników i gzymsów w ilości 1,880 m3, 32.Montaż poręczy mostowych - odcinki proste w ilości 0,560 t, 33.Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 24,0 kgm (montaż słupków na ławie betonowej) na długości 24 m, oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.Przedmiar robót, 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: 1.Zachowania przepisów BHP, 2.Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu i na jego podstawie będzie utrzymywał oznakowanie w trakcie realizacji robót. Na podstawie zatwierdzonego projektu zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 3.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny w zakresie gospodarki odpadami (art.17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz.628 z późn. zmianami.) 4.Wykonawca sporządzi szczegółowy harmonogram robót, 5.Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 6.Przed przystąpieniem do prac związanych z naprawą nawierzchni ww dróg Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno-Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem. Uwaga 1.Błąd w kosztorysie ofertowym polegający na nieujęciu danej pozycji przedmiaru ( w tym także polegający na wprowadzeniu ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami treści do SIWZ.), nie stanowi błędu, który można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Błąd taki będzie stanowił o niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 Pzp. - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: - jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie drogi oraz wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone- zgodnie z poniższym wykazem: a/ osoba na stanowisko Kierownika budowy: Opis sposobu dokonywania oceny warunku: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe: - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień i - praca na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie drogi,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500 tyś. PLN UWAGA: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej wykonawca przeliczy: - dla ubezpieczenia- wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kosztorys ofertowy, oferta, dokumenty poświadczające,że wskazane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z ar.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 1/ Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku. Może to być: - wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany, - wniosek Wykonawcy, Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy, Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego np. w zakresie terminu i/lub kosztów (budowy lub eksploatacji) lub poprawy parametrów technicznych sprawnościowych oraz opis skutków zmian. 2/ Zmiany mogą obejmować: - zmiany ilości każdej pracy objętej umową, - zmianę jakości i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części pracy, - zmianę poziomu, pozycji czy też wymiarów którejkolwiek części robót, - rezygnacja z jakiejkolwiek pracy (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), - zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, - zmiany nr konta bankowego, 3/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy, - przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami ,do których Zamawiający był zobowiązany, - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych, -zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się opisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 4/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - zmiany dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy), - siły wyższej, Utrata prawa do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli oraz w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. 5/ Sposób obliczenia zmiany wynagrodzenia Podstawę sporządzenia kosztorysu na roboty wynikające ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi: - dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzania kosztorysu ofertowego, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów, zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót, - kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych (kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych. Utrata prawa do zmiany wynagrodzenia. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnej zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl lub http://bip.spnysa.nv.pl/Inne/Zarząd Dróg Powiatowych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.