eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › przebudowa wybranych elementów drogi powiatowej - ulica Bandurskiego w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-06

POZYCJA 29541

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łaziska Górne: przebudowa wybranych elementów drogi powiatowej - ulica Bandurskiego w Mikołowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych, do kontaktów: w sprawch merytorycznych Rafał SZOSTEK, Mirosław NOWAK w sprawach formalnych Klaudia LACH, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, fax 032 2244499 w. 226, e-mail: pzdmikolow@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.mikolow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa wybranych elementów drogi powiatowej - ulica Bandurskiego w Mikołowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj.śląskie, powiat mikołowski, gmina Mikołów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej ulicy Bandurskiego w Mikołowie na odcinku od ulicy Pszczyńskiej do ul.Konstytucji 3go Maja. Całkowita długość przebudowanego odcinka drogi wynosi 374,21mb. której zakres obejmuje: wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych w tym frezowanie nawierzchni jezdni, wykonanie prac obejmujących przygotowanie podbudowy z ułożeniem geowłókniny i drenażu, uporządkowanie istniejącego odwodnienia drogi, ułożenie warstw nawierzchni jezdni, chodników, parkingów-roboty bitumiczne i brukarskie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartośc zamówienia przekracza 60000 euro, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej ulicy Bandurskiego w Mikołowie na odcinku od ulicy Pszczyńskiej do ul.Konstytucji 3go Maja. Całkowita długość przebudowanego odcinka drogi wynosi 374,21mb.której zakres obejmuje: wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych w tym frezowanie nawierzchni jezdni, wykonanie prac obejmujących przygotowanie podbudowy z ułożeniem geowłókniny i drenażu, uporządkowanie istniejącego odwodnienia drogi, ułożenie warstw nawierzchni jezdni, chodników, parkingów-roboty bitumiczne i brukarskie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w latach 2001,2002,2003,2004,2005 co najmniej 2 zamówienia na roboty zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł (brutto) c)przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru:kierownika z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inżynieryjno - drogowej (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), Uwaga! Osoba posiadające uprawnienia budowlane pełniąca obowiązki kierownika budowy, będzie zobowiązana do stałej obecności na placu budowy, a sposób zatrudnienia powinien być udokumentowany i mieć charakter świadczący o trwałym związku z firmą. d)dysponują własnym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub zapewniony i potwierdzony dostęp do niego; e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177) z póżn. zmianami, g)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177)z póżn. zmianami, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, (druk ZP-14) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 20 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b)aktualny wypis/ odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki, d)w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; Od udzielonego pełnomocnictwa należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 15 zł. e)aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. g)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 upzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h)w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197,) poz. 1661; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt., 9 upzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert i)wykaz wykonanych przez oferenta w latach 2000,2001,2002,2003,2004 robót budowlanych, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 500 000zł co najmniej 2 roboty j)dokumenty potwierdzające, że roboty opisane w wykazie wykonanych robót wykonane zostały z należytą starannością (co najmniej 2 referencje) k)wykaz pracowników nadzoru zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji (dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu,minimum 1 osoba; l)wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia m)dokumenty potwierdzające dostęp do sprzętu UWAGA! - dotyczy sprzętu dzierżawionego (należy załączyć umowę dzierżawy lub bezwarunkowe oświadczenie dysponowania sprzętem na okres realizacji przedmiotu zamówienia),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.mikolow.pl. Opłata: 49 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wersja papierowa SIWZ do nabycia w kancelarii Powiatowego Zarządu Dróg lub za zaliczeniem pocztowym. W przypadku wysłania SIWZ za zaliczeniem pocztowym doliczone będą również koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.07.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2006, godzina 11:45, siedziba Zamawiajacego - Łaziska Górne ul.Chopina 8, pokój nr 302.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.