eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Dostawa ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej trójstronnego wywrotu dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Lipsko: Dostawa ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej trójstronnego wywrotu dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku
Numer ogłoszenia: 29541 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/pzdpl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej trójstronnego wywrotu dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiot zamówienia dotyczy: Dostawa ciągnika dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku: Ciągnik rolniczy musi spełniać następujące parametry techniczne: 1. Rok produkcji 2008, 2009 (fabrycznie nowy) 2. Moc maksymalna 80- 100 KM 3. 3- sekcyjny rozdzielacz hydrauliczny TAK 4. Napęd na dwie osie TAK 5. Przedni napęd przystosowany do ciągłej pracy TAK 6. Turbina TAK 7. Hamulce dwuobwodowe TAK 8. Klimatyzacja TAK 9. Ładowacz czołowy [udźwig] min. 1500kg 10.Kabina wyposażona w siedzenie dla pasażera (może być składane) TAK 11. Długość terminu gwarancji na naprawy mechaniczne bez zastrzegania limitu pracy ciągnika min. 12 m-cy 12. Czas reakcji na zgłoszenie awarii max. 48h 13. Najbliższy serwis gwarancyjny [obręb] 150 km Zadanie nr 2: Przedmiot zamówienia dotyczy: Dostawa przyczepy rolniczej trójstronnego wywrotu dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku: Wymagane parametry techniczne dla przyczepy rolniczej: 1. Rok produkcji 2008, 2009 (fabrycznie nowy) 2. Ładowność techniczna 10 000 kg 3. Masa własna 3 - 3,5 tony 4. Zestaw kołowy 2 osie 5. Długość skrzyni ładunkowej min. 4,40m 6. Szerokość skrzyni ładunkowej min. 2,30m 7. Wysokość skrzyni 0,5 - 0,6m 8. Długość całkowita min. 6,0m 9. Siłownik wywrotu TAK 10. Kosz lub uchwyt na koło zapasowe TAK 11. Tylny zaczep TAK 12. Hamulce pneumatyczne/ hydrauliczne 13. Hamulec ręczny TAK 14. Elektryczna instalacja oświetleniowa TAK 15. Zawór odcinający automatycznie hydraulikę przy maksymalnym kącie wywrotu przyczepy TAK 16. Błotniki na kołach tylnych TAK 17. Długość terminu gwarancji min. 12 m-cy 18. Najbliższy serwis gwarancyjny [obręb] 150 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 16.52.00.00 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. dla zadania nr 1 w wysokości: 100,00 zł, słownie: sto złotych 00/100. 2. dla zadania nr 2 w wysokości: 350,00 zł, słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Specyfikacja techniczna- wypełniona i podpisana przez wykonawcę- załącznik nr 2 A.3) Wzór umowy- podpisana ostatnia strona jako warunek zobowiązania się wykonawcy do zawarcia umowy, na zasadach określonych we wzorze umowy- załącznik nr 5 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Warunki gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/pzdpl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko Cena: 30zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko Pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.03.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ciągnika dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciągnik rolniczy musi spełniać następujące parametry techniczne: 1. Rok produkcji 2008, 2009 (fabrycznie nowy) 2. Moc maksymalna 80- 100 KM 3. 3- sekcyjny rozdzielacz hydrauliczny TAK 4. Napęd na dwie osie TAK 5. Przedni napęd przystosowany do ciągłej pracy TAK 6. Turbina TAK 7. Hamulce dwuobwodowe TAK 8. Klimatyzacja TAK 9. Ładowacz czołowy [udźwig] min. 1500kg 10.Kabina wyposażona w siedzenie dla pasażera (może być składane) TAK 11. Długość terminu gwarancji na naprawy mechaniczne bez zastrzegania limitu pracy ciągnika min. 12 m-cy 12. Czas reakcji na zgłoszenie awarii max. 48h 13. Najbliższy serwis gwarancyjny [obręb] 150 km Ciągnik należy przesłać do zamawiającego w ciągu 21 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przyczepy rolniczej trójstronnego wywrotu dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne dla przyczepy rolniczej: 1. Rok produkcji 2008, 2009 (fabrycznie nowy) 2. Ładowność techniczna 10 000 kg 3. Masa własna 3 - 3,5 tony 4. Zestaw kołowy 2 osie 5. Długość skrzyni ładunkowej min. 4,40m 6. Szerokość skrzyni ładunkowej min. 2,30m 7. Wysokość skrzyni 0,5 - 0,6m 8. Długość całkowita min. 6,0m 9. Siłownik wywrotu TAK 10. Kosz lub uchwyt na koło zapasowe TAK 11. Tylny zaczep TAK 12. Hamulce pneumatyczne/ hydrauliczne 13. Hamulec ręczny TAK 14. Elektryczna instalacja oświetleniowa TAK 15. Zawór odcinający automatycznie hydraulikę przy maksymalnym kącie wywrotu przyczepy TAK 16. błotniki na kołach tylnych TAK 17. Długość terminu gwarancji min. 12 m-cy 18. Najbliższy serwis gwarancyjny [obręb] 150 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.52.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.