eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa polegająca na promocji Województwa Lubuskiego podczas XVIII Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach od 02.08.2012r. do 04.08.2012r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Zielona Góra: Usługa polegająca na promocji Województwa Lubuskiego podczas XVIII Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach od 02.08.2012r. do 04.08.2012r.
Numer ogłoszenia: 295406 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239444 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na promocji Województwa Lubuskiego podczas XVIII Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach od 02.08.2012r. do 04.08.2012r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa promocyjna na rzecz Województwa Lubuskiego podczas XVIII Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 02.08 - 04.08.2012r. obejmująca: 1. Nadanie tytułu oficjalnego partnera Festiwalu Przystanek Woodstock. 2. Organizację konferencji prasowej z udziałem przedstawiciela partnera oraz organizatora, która odbędzie się na terenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze. 3. Umożliwienie rozstawienia przez partnera nośników reklamowych oraz balonów na terenie Festiwalu w miejscach uzgodnionych z organizatorem. 4. Zaproszenie przedstawicieli partnera na konferencję prasową zorganizowaną podczas Festiwalu oraz udostępnienie czasu do wypowiedzi przedstawiciela partnera podczas konferencji prasowej. 5. Informowanie w wypowiedziach radiowych i telewizyjnych oraz we wszystkich kontaktach z mediami o wkładzie partnera w organizację Festiwalu. 6. Informowanie w oficjalnych materiałach prasowych wysłanych przez organizatora o wkładzie partnera w organizację Festiwalu wraz z umieszczeniem logo. 7. Umieszczenie logo partnera na drukach podziękowań rozsyłanych przez organizatora po Festiwalu Przystanek Woodstock w ilości 3000 szt. 8. Informacje o partnerze we wszystkich materiałach promocyjnych emitowanych przez organizatora Festiwalu. 9. Umieszczenie oficjalnych informacji o współpracy na stronach internetowych Festiwalu Woodstock. 10. Prawo do wykorzystania logo Przystanku Woodstock oraz WOŚP oraz samodzielnego informowania o współpracy, po akceptacji wyznaczonego przez Fundację przedstawiciela. 11. Emisję spotów promocyjnych na telebimach w czasie trwania festiwalu, minimum 30 spotów w ciągu dnia w czasie koncertów na dużej scenie,małej oraz w namiocie ASP. 12. Umieszczenie logo partnera na stronie głównej Festiwalu (banner główny) przez cały okres funkcjonowania strony, tj. do końca marca 2013 roku. 13. Udział w kampanii na nośnikach zewnętrznych - 1 500 szt. zlokalizowanych na terenie całej Polski. 14. Udostępnienie miejsc na terenie Festiwalu do organizacji eventów i działań sportowych (główny trakt, a takżę strefa sportu i kolportażu materiałów reklamowych wśród Woodstockowiczów w dniach od 2 do 4 sierpnia 2012 r. oraz zapewnienie ogrodzenia. 15. Zapewnienie nieodpłatnie 20 miejsc noclegowych dla przedstawicieli Urzędu na okres 4 dni na terenie Festiwalu na płatnym Toycampie. 16. Udostępnienie materiałów audiowizualnych oraz zdjęć z Festiwalu Woodstock do wykorzystania na potrzeby promocji Województwa Lubuskiego. 17. Zamieszczenie logotypu Lubuskie tu gramy na scenie głównej z perspektywą czasową na kolejne edycje Przystanku Woodstock. 18. Możliwość wykorzystania znaków Przystanek Woodstock i WOŚP do końca marca 2013 r. przez UMWL z każdorazową akceptacją WOŚP. 19. Możliwość umieszczenia podstrony internetowej na stronie głównej Przystanku Woodstock, zlinkowanie strony www.lubuskie.pl ze stałą stroną Przystanku. 20. Zapewnienie akredytacji dziennikarskiej w ilości 10 sztuk. 21. Zapewnienie 50 wejściówek VIP. 22. Zapewnienie bezpieczeństwa w strefach organizacji działań sportowych. 23. Możliwość wejść telewizyjnych p. Marszałek podczas relacji z Przystanku Woodstock. 24. Zapowiedzi ze sceny głównej Lubuskie tu gramy z zaproszeniem do miasteczka. 25. Umieszczenie informacji o partnerze na banerach informacyjnych. 26. Uroczyste otwarcie Festiwalu Przystanek Woodstock przez Pana Jerzego Owsiaka i Panią Marszałek Elżbietę Polak, a także wejście osoby towarzyszącej. 27. Zaznaczenie działań prowadzonych przez UMWL na oficjalnej mapie Woodstocku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Złoty Melon Sp. z o.o., ul. Dominikańska 19c, 02-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonawca, działając jako Producent Wykonawczy Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy realizacji i organizacji Festiwalu Przystanek Woodstock, jest jedynym podmiotem posiadającym uprawnienia do wykonywania usług promocyjnych na rzecz województwa lubuskiego podczas XVIII Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 02.08.2012 r. do 04.08.2012 r. Wobec powyższego zasadnym jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki z uwagi na zaistnienie przesłanki, o której mowa w art. 67 ust 1 pkt. 1 lit. a) ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), tj. usługa może być z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze wykonana przez jednego wykonawcę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.