eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › BUDOWA/ROZBUDOWA/REMONT OBIEKTÓW GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA OBSZARZE GMINY BIŁGORAJ - ETAP I obejmujący zadania1.Rozbudowa/remont stacji uzdatniania wody Sól 2.Budowa sieci wodociągowej łączącej wodociągi Sól i Bidaczów 3.Budowa sieci kanalizacji sanit

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Biłgoraj: BUDOWA/ROZBUDOWA/REMONT OBIEKTÓW GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA OBSZARZE GMINY BIŁGORAJ - ETAP I obejmujący zadania: 1.Rozbudowa/remont stacji uzdatniania wody Sól 2.Budowa sieci wodociągowej łączącej wodociągi Sól i Bidaczów 3.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Okrągłe i Podlesie
Numer ogłoszenia: 295362 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biłgoraj , ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882830, faks 084 6863584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA/ROZBUDOWA/REMONT OBIEKTÓW GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA OBSZARZE GMINY BIŁGORAJ - ETAP I obejmujący zadania: 1.Rozbudowa/remont stacji uzdatniania wody Sól 2.Budowa sieci wodociągowej łączącej wodociągi Sól i Bidaczów 3.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Okrągłe i Podlesie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : BUDOWA, ROZBUDOWA, REMONT OBIEKTÓW GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA OBSZARZE GMINY BIŁGORAJ - ETAP I obejmujący zadania: 1.Rozbudowa-remont stacji uzdatniania wody Sól 2.Budowa sieci wodociągowej łączącej wodociągi Sól i Bidaczów 3.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Okrągłe i Podlesie 1. Zamówienie swoim zakresem obejmuje wykonanie: 1.1. Rozbudowy-remontu stacji uzdatniania wody w Soli w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych i technologii uzdatniania 1.2. Wykonanie sieci wodociągowej łączącej (spinającej) istniejący wodociąg w Soli z wodociągiem Bidaczów o łącznej długości ok. 1697 mb 1.3 Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Okrągłe i Podlesie o łącznej długości ok.842 mb 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: 1) dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów Na dokumentację projektową składają się następujące opracowania: a)projekt budowlany remontu i rozbudowy stacji wodociągu grupowego Sól gm. Biłgoraj - branża sanitarna b)projekt budowlany remontu i rozbudowy stacji wodociągu grupowego Sól gm. Biłgoraj - branża budowlana c)projekt budowlany remontu i rozbudowy stacji wodociągowej w Soli gm. Biłgoraj - branża elektryczna d)projekt budowlany remontu i rozbudowy stacji wodociągowej w Soli gm. Biłgoraj - branża elektryczna aneks do projektu. e)projekt budowano-wykonawczy - remontu i rozbudowy stacji wodociągowej - technologia uzdatniania wody f)projekt budowlano- wykonawczy sieci wodociągowej łączącej wodociągi Sól i Bidaczów Gm. Biłgoraj g)projekt budowlany kanalizacji sanitarnej w ul. Motorowej, Spokojnej i Podlesie ( w miejscowościach Okrągłe i Podlesie) Uwaga: Projekt budowlany kanalizacji sanitarnej w ul. Motorowej, Spokojnej i Podlesie obejmuje tereny Gminy Biłgoraj jak również tereny Miasta Biłgoraj - przedmiot zamówienia ogranicza się tylko do terenów Gminy Biłgoraj. W celu sprecyzowania zakresu dołączono rysunki pomocnicze z zaznaczeniem granicy pomiędzy Gminą Biłgoraj i Miastem Biłgoraj. Zakres obejmuje wykonanie sieci głównej oraz przyłączy - do pierwszej studzienki kanalizacyjnej od strony budynku lub do granicy nieruchomości. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: 1.prowadzenia obsługi geodezyjnej ( wytyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w 3-ch egz.) 2.opracowania i uzgodnienia projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasów drogowych na czas prowadzenia robót i umieszczeniu urządzeń nie związanych z funkcjonowaniem drogi za czas od wbudowania do odbioru końcowego inwestycji 3. opracowania planu BIOZ 4. dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia 5.dostarczenia wymaganych oryginałów lub potwierdzonych przez producenta kopii certyfikatów, aprobat technicznych i atestów na materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia 6. opracowania instrukcji obsługi zmodernizowanej stacji uzdatniania wody oraz przeszkolenie pracowników Gminnego Zakładu Gospodarki w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci. 7. udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót ( niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń.) 8.dokonywania bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego 1 raz w roku (w okresie objętym gwarancją rękojmią) 9.realizacji zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo budowlane, certyfikaty aprobaty i inne dokumenty ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) b) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. c) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym., Nr konta bankowego 45 9602 0007 0000 3607 2000 0007 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). d) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium -Budowa,rozbudowa,remont urządzeń gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Biłgoraj etap I e) W przypadku wnoszenia wadium innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie VII.c)2-5 muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. f) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. g) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46. ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: 2.1. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej o łącznej długości nie mniejszej niż 1 km, co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacyjnej o łącznej długości nie mniejszej niż 0,5 km oraz co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności maksymalnej godzinowej nie mniejszej niż 20m3/h W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 2.2. dysponuje i wskaże do realizacji niniejszego zamówienia: 1) Kierownika budowy sprawującego jednocześnie funkcję kierownika robót wodociągowych i kanalizacyjnych: niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz musi być członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Kierownika robót budowlanych: niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, musi być członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Kierownika robót elektrycznych: niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i musi być członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 złotych ( pięćset tysięcy złotych) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 4.1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 4.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 4.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 4.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 4.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 4.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 4.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 4.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 4.10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 4.11. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy pzp 4.12. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4.13. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp; 4.14. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w odniesieniu do SIWZ W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI ust.1 SIWZ dokumenty dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie sieci wodociągowej o łącznej długości nie mniejszej niż 1 km co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacyjnej o łącznej długości nie mniejszej niż 0,5 km oraz co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności maksymalnej godzinowej nie mniejszej niż 20m3/h Wykaz powinien zawierać: krótki opis robót (rodzaj robót), wartość wykonanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2.informacji o kadrze kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia: 2.2.1.kierowniku budowy sprawującego jednocześnie funkcję kierownika robót wodociągowych i kanalizacyjnych: Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące Kierownika budowy/ robót wodociągowych i kanalizacyjnych przewidzianego do realizacji zadania: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - aktualny dokument potwierdzający członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa 2.2.2.kierowniku robót budowlanych: Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące Kierownika robót budowlanych przewidzianego do realizacji zadania: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - aktualny dokument potwierdzający członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa 2.2.3.kierowniku robót elektrycznych: Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące kierownika robót elektrycznych przewidzianego do realizacji zadania: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych - aktualny dokument potwierdzający członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa 3.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów 3.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500.000 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 5.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI ust.4 i 5 SIWZ oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: A.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1)zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w rozdziale VI, pkt 1. ppkt. 1.1), 1.2) i 1.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)zamiast informacji o której mowa w rozdziale VI, pkt. 1, ppkt. 1.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy B.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt. 5, lit. A, 1), a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Biłgoraju ul. Kościuszki 88 23- 400 Biłgoraj pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Biłgoraju ul. Kościuszki 88 23- 400 Biłgoraj Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007- 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.