eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Sochaczew: ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ
Numer ogłoszenia: 295091 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 3, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 862 77 59, faks 046 862 77 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esochaczew.pl/mosir

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ O WYMIARACH 22m x 34m WE WBUDOWANYM ORUROWANIU CHŁODNICZYM PŁYTY LODOWISKA O WYMIARACH 20m x 30m Zakres projektu - Wytyczne projektowe: Parametry boiska ze sztuczną trawą : 1. boisko wykonane na istniejącej płycie boiska asfaltowego. 2. w nowo budowanym boisku należy umieści orurowanie chłodnicze płyty lodowiska. 3. wymiar boiska min 22x34 m. 4. trawa odporna na mróz i wysokie temperatury zasypana piaskiem kwarcowym. 5. kolor zielony . 6. linie 2 boisk w kolorze białym . 7. wysokość trawy min. 17 mm . Parametry lodowiska : 1. wymiar min 20x30 m. 2. płyta mrożeniowa betonowa z betonu B25W6 gr 14 cm , dylatowana , zbrojona . 3. orurowanie chłodnicze zabetonowane w płycie mrożeniowej . 4. podbudowa pod płytę zapewniająca jej właściwą eksploatację . 5. warstwy ciepłochronne styropian EPS 100 i przeciwwilgociowe -np.folia , 6. odwodnienie liniowe płyty lodowiska . 7. kolektor wraz z kanałem przykrytym i odwodnionym na krótszym boku lodowiska . 8. bandy lodowiska rekreacyjne, kotwione, wzmocnione do parametrów umożliwiających grę w hokeja(zgodnie z IIHF) z siatka 1 m nad bandą wysokość 1,2 m , konstrukcja stalowa ocynkowana, obłożenie polietylen biały min.10 mm, listwa okopowa żółta min.0,2 m grubości 10 mm, pochwyt niebieski grubości 10 mm. Parametry zadaszenia lodowiska : 1. wymiary zapewniające prawidłowe funkcjonowanie lodowiska i boiska min 23x35x10m. 2. konstrukcja kratowa łączona za pomocą śrub zapewniający łatwy montaż i demontaż . 3. poszycie - tkanina poliestrowa powleczona materiałem z PVC posiadająca atest higieniczny o gramaturze min 650gr/m2 w kolorze białym, odporna na zrywanie, niepalna, zapewniająca szybki montaż i demontaż, demontowalne ściany boczne do wys. min 2, 5 m. 4. stopy fundamentowe pod konstrukcję. 5. hala wykonana zgodnie z właściwymi normami obciążenia wiatrem i śniegiem. 6. konstrukcja cynkowana ogniowo. 7. rys. wizualizacja hali. Parametry instalacji chłodniczej: 1. agregat ekologiczny freonowy o właściwej wydajności dla przyjętej płyty min.145 kW, praca lodowiska dla parametrów agregatu chłodniczego -8/-11 oC i temperaturze otoczenia +12 oC, COP min 2,6. 2. regulacja ciągła od 25 do 100%. 3. agregat powinien posiadać, co najmniej dwa obiegi chłodnicze. 4. natężenie hałasu nie powinno przekraczać 65 dB(A) 10m od agregatu . 5. agregat wyposażony w układ sterowania , bezobsługowy . 6. agregat posiada wbudowany zbiornik buforowy min.500 l i wyrównawczy oraz armaturę niezbędną do właściwej pracy . 7. agregat oznakowany CE lub znakiem budowlanym . 8. glikol etylenowy na -20 oC . 9. rurociągi na płycie lodowiska z PE fi zew 25 mm , podziałka 80 mm , kolektory z PE do fi 140-180 w układzie Tichelmana. Harmonogram rzeczowy zadania I etap - 2008r. 1. Rozpoczęcie prac projektowych niezwłocznie po podpisaniu umowy. 2. Wykonanie lodowiska demontowalnego do dnia 15.12.2008r. na bazie materiałów użytych do lodowiska stacjonarnego - agregat chłodniczy, orurowanie chłodnicze, bandy lodowiska i inne niezbędne elementy do uruchomienia lodowiska. Wykonawca na czas użytkowania lodowiska demontowalnego może zastosować orurowanie zastępcze o wymiarze płyty lodowiska 20x30 m. Pozostałe elementy lodowiska tj. agregat chłodniczy, bandy lodowiska oraz inne niezbędne elementy do uruchomienia lodowiska musza być fabrycznie nowe. II etap - 2009r. 1. Zakończenie prac projektowych - luty 2009r. 2. Uzyskanie pozwolenia na budowę kwiecień - 2009r. 3. Rozpoczęcie budowy - maj 2009r. 4. Wykonanie płyty boiska. 5. Wykonanie fundamentów pod zadaszenie lodowiska. 6. Wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy. 7. Rozruch próbny lodowiska. 8. Zakończenie prac - sierpień 2009r. 9. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 10. Oddanie do użytkowania - wrzesień 2009r. 11. Uruchomienie lodowiska - grudzień 2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.Wymagania dotyczące wadium 8.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,- PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy). 8.2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w następujących formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: Bank PKO SA O.SOCHACZEW Nr 81 1240 1822 1111 0000 0720 6252 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 8.3. Kopie ww form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Oryginał powinien być złożony u Zamawiającego w oddzielnej kopercie (z zaznaczeniem wadium do przetargu), należy podać nazwę i numer postępowania. 8.4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania 8.5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert do godziny 09.00, przy czym w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data wpływu wskazanej w pkt 7.1. kwoty na rachunek Zamawiającego. 8.6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) Zamawiający unieważni przetarg. 8.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Oferenta: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania c) którego oferta została odrzucona z zastrzeżeniem, iż Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 8.9. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1. 4.1.3 Zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.1.4 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych); 4.1.6 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2007 (zgodnie z pkt. 2.2. SIWZ); 4.1.7 Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków oraz zaświadczenie o uiszczaniu składek na rzecz okręgowej izby inżynierów budownictwa a także opis doświadczeń zawodowych. 4.1.8 Dane o doświadczeniu zawodowym Oferenta a). wykaz należycie wykonanych prac w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie projektu spełniającego warunki, o których mowa w pkt. 2.5.a)- wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (doświadczenie zawodowe nr 1); b).wykaz należycie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie projektu spełniającego warunki, o których mowa w pkt 2.5.b) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (doświadczenie zawodowe nr 2); c).wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót, spełniających warunki, o których mowa w pkt 2.5.c) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (doświadczenie zawodowe nr 3); 4.1.9 Oferent załączy dokumenty potwierdzające, że wykonane projekty i roboty wyszczególnione w wykazach, o których mowa w pkt 4.1.8 . SIWZ zostały wykonane należycie.( referencje, bądź inne dokumenty) 4.1.10 Wypełniony formularz zawierający wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, przewidzianych przy realizacji zamówienia(wg wzoru na załączniku nr 4). 4.1.11 Informację z banku kredytującego na temat wysokości dostępnego kredytu lub informacja określająca posiadane środki lub dostęp do nich. 4.1.12. Zaparafowane istotne postanowienia umowy. 4.1.13. Polisa ubezpieczeniowa wraz z pisemnym zobowiązaniem że Oferent w przypadku wygrania przetargu ubezpieczy przedmiot umowy do faktycznej jego wysokości zgodnie z punktem 2.8. SIWZ. 4.1.14. Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z SIWZ 4.1.15. Oświadczenie że zrealizuje zadanie zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę. 4.1.16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww dokumentów składa dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605). Dokumenty te składa się w sposób i na zasadach określonych w ust. 2 i 3 wyżej powołanego §. 4.1.17 Jeżeli ofertę składałoby konsorcjum do oferty musi dołączyć: pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę, oraz zobowiązanie tych podmiotów, że w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy z zamawiającym zawrą umowę (i przekażą Zamawiającemu) zawierającą następujące zobowiązania: a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia, c) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum(z podaniem procentowego udziału w realizacji zamówienia), d) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiającego solidarnie, f) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum), g) zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie stron konsorcjum do chwili ustania okresów rękojmi i gwarancji, h) zakaz zmiany uczestników konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.esochaczew.pl/mosir.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sochaczewie ul. Olimpijska 3 96-500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sochaczewie ul. Olimpijska 3 96-500 Sochaczew pok. nr 01/1/2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.