eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Wykonanie konserwacji tynkowanych elewacji krużganków i bazyliki wraz z konserwacją kamieniarki i rzeźb elewacji kościoła w Świętej Lipce

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Reszel: Wykonanie konserwacji tynkowanych elewacji krużganków i bazyliki wraz z konserwacją kamieniarki i rzeźb elewacji kościoła w Świętej Lipce
Numer ogłoszenia: 295085 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego , Święta Lipka 29, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 755 35 59, faks 089 755 35 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezuici.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.jezuici.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji tynkowanych elewacji krużganków i bazyliki wraz z konserwacją kamieniarki i rzeźb elewacji kościoła w Świętej Lipce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwatorskie przy: - elewacji frontowej wraz z wieżami bazyliki w zakresie: tynki, portale, rzeźby i detale kamienne, balustrady metalowe zgodnie z ratunkowym programem prac konserwatorskich elewacji bazyliki założenia pielgrzymkowego. Prace konserwatorskie przy: - elewacjach zewnętrznych krużganków w zakresie konserwacji tynków zgodnie z ratunkowym programem prac konserwatorskich elewacji krużganków założenia pielgrzymkowego (pkt 1 z programu). Prace konserwatorskie przy kamieniarce i rzeźbach elewacji kościoła - termin wykonania 30 wrzesień 2010. Pozostałe prace przy tynkowych elewacjach - termin realizacji 09.01.2011.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia; b) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej - jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi przy zabytku, tj. posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, czyli posiadającą dyplom uczelni wyższej w dziedzinie konserwacji i restauracji zabytków w specjalności konserwacji kamienia, rzeźby i detalu architektonicznego, c) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 3 prace konserwatorskie konserwacji zabytków architektury o wartości powyżej 200 000,00 zł netto każda; d) wykonawca zatrudniał w okresie ostatnich trzech lat przeciętnie co najmniej 2 pracowników - konserwatorów na umowę o pracę; e) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż równowartość kwoty 300.000 zł oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; f) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. SPOSÓB OCENY: Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat wykonał w sposób należyty co najmniej 3 prace konserwatorskie określone w pkt. c) otrzyma 50 pkt, a za każdą kolejną pracę otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych prac - nie więcej niż 100 pkt. Jeżeli wpłynie więcej niż pięć wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, do składania ofert zostanie zaproszonych pięciu wykonawców z najwyższą ilością punktów. Pozostałych wykonawców uznaje się za wykluczonych z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) wykaz wykonanych prac konserwatorskich w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom konserwatorskim stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); c) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (oświadczenie wykonawcy lub dokumenty urzędowe); d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu takich osób. e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w tym potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. f) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; h) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Z oświadczenia powinno wynikać, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt a - g mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. Dokumenty i oświadczenia pochodzące od wykonawcy powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. III.3. Sposób przygotowania wniosku: Wniosek, zawierający co najmniej: nazwę i adres Wykonawcy, oznaczenie przedmiotu zamówienia, powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna). Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do wniosku powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniosek wraz z dokumentami i oświadczeniami w/w należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym (Konserwacja tynkowanych elewacji krużganków i bazyliki wraz konserwacją kamieniarki i rzeźb elewacji kościoła w Świętej Lipce.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin gwarancji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Mechanizm Finansowy EOG/Norweski Mechanizm Finansowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.