eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych inwestycji pn. - Rozbudowa, remont i modernizacja budynku Placówki Terenowej KRUS w Grajewie, Os. Centrum 28a.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-19

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych inwestycji pn. - Rozbudowa, remont i modernizacja budynku Placówki Terenowej KRUS w Grajewie, Os. Centrum 28a.
Numer ogłoszenia: 295042 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194029 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych inwestycji pn. - Rozbudowa, remont i modernizacja budynku Placówki Terenowej KRUS w Grajewie, Os. Centrum 28a..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych inwestycji pn. - Rozbudowa, remont i modernizacja budynku Placówki Terenowej KRUS w Grajewie, Os. Centrum 28a. Roboty budowlane objęte zamówieniem polegają na rozbudowie, remoncie i modernizacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Grajewie usytuowanego w środkowej części miasta na osiedlu Centrum pod nr 28, na działkach oznaczonych nr geodezyjnymi 1036/12 i 1036/22. Obecnie powierzchnia całkowita parterowego, niepodpiwnioczonego budynku biurowego Placówki wynosi 253,95 m2. Projektuje się bezpośrednią (bez łącznika) rozbudowę budynku w poziomie parteru i piwnicy o ok. 120m2. Poza robotami związanymi z rozbudową planuje się wykonać m.in.: - remont i przebudowę części istniejącej dla poprawy stanu technicznego i lepszego układu funkcjonalno-użytkowego pomieszczeń, - przebudowę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych zasilających budynek, - zagospodarowanie terenu. Planowany termin zakończania robót budowlanych - 30 marzec 2012r. Roboty związane z rozbudową będą odbywały się przy czynnym obiekcie Placówki w sposób nie mogący powodować przerw w obsłudze interesantów KRUS oraz zakłóceń w funkcjonowaniu sklepu nie objętego opracowaniem projektowym i zamawianymi robotami usytuowanego w narożniku zachodnio-południowym budynku będącego przedmiotem inwestycji. W czasie realizacji robót remontowych i modernizacyjnych dot. istniejącego budynku PT siedziba Placówki zostanie tymczasowo przeniesiona do pomieszczeń zastępczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i robót zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca ubezpieczy w zakresie odpowiedzialności cywilnej roboty będące przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość ceny oferty brutto, na czas trwania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane SANBUD Sp. z o. o., Sienkiewicze 3, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1010645,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 988767,84

  • Oferta z najniższą ceną: 988767,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1033515,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.