eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarka › Rekultywacja i zamknięcie gminnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne w Polichnie Czwartej, na działkach nr. ew. 203, 204 2, i 204 3, gm. Szastarka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-19

Szastarka: Rekultywacja i zamknięcie gminnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne w Polichnie Czwartej, na działkach nr. ew. 203, 204 2, i 204 3, gm. Szastarka
Numer ogłoszenia: 295034 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szastarka , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, tel. 015 8714104, faks 015 8714130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszastarka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja i zamknięcie gminnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne w Polichnie Czwartej, na działkach nr. ew. 203, 204 2, i 204 3, gm. Szastarka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I: 1. zebranie i przemieszczenie w obręb składowiska odpadów złożonych poza ogrodzeniem i na drodze - 225 t , 2. rozbiórka ogrodzenia przy wysypisku - 440 m, 3. rozbiórka budynku /portierni/- 1 kpl. 4. transport złomu samochodem z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odległość do 1 km - 0,44 t 5. transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem na odległość do 1 km - 2,5 m3 , 6. formowanie i zagęszczanie złoża odpadów o wys. do 3,0 m kompaktorem lub spycharkami-warstwa 1,0 m do dogęszczenia - 3867 m3 7. załadunek i odwóz gliny na nasyp uszczelniający bryłę składowiska(z hałdy i powiększenie zbiornika) - 3045 m3 8. zakup i odwóz gliny lub pyłów do uszczelnienia składowiska - 545 m3 , 9. formowanie i zagęszczanie złoża odpadów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat.III-IV uformowanie nasypu rekultywacyjnego - 3867 m3 10.zakup i dowóz humusu na nasyp rekultywacyjny - 600 m3 11.formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3 m spycharkami w gruncie kat.III-IV- uformowanie nasypu rekultywacyjnego - 600 m3 12.mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi /cały teren bez rowów/ - 11300 m2 13.wykopy rowów na odkład z rozplantowaniem urobku - 147,5 m3 14. bronowanie mechaniczne przed orką grunt kat. III - 0,525 ha 15. orka mechaniczna pługiem przy głębokości orania w gruncie kat.III 21-28 cm - 0,525 ha 16. orka glebogryzarką w gruncie kat.III - - 0,525 ha , 17. ogrodzenie z siatki wysokości 2 m na słupkach stalowych z rur śr. 76 mm o rozstawie 2,1 m obsadzonych w gruncie i obetonowanych - 660 m 18.montaż bramy i furtki - kpl. - 1 szt. 19.wykonanie studzienek odgazowujących wg. projektu - 3 szt. 20.wykonanie piezometrów dla monitoringu wód podziemnych - 3 szt. 21.mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat.I-IV do głębokości 20 cm - 1313 m2 , 22.ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniach - grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm - 1313 m2 , 23.podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 1313 m2 , 24. podbudowa z kruszywa łamanego -warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 1313 m2 ETAP II: Przeprowadzone prace rekultywacyjne będą związane z odpowiednim ukształtowaniem terenu kwatery składowiska. Uporządkowanie terenu otaczającego składowisko przez przemieszczenie odpadów leżących poza kwaterą oraz ukształtowanie czaszy składowiska odpadów wraz ze skarpami, a następnie ułożeniu okrywy rekultywacyjnej. Wierzchnia warstwa ziemna okrywy rekultywacyjnej będzie obsiana mieszanką traw oraz obsadzona krzewami i drzewami na powierzchni . Obsianie wierzchniej warstwy ziemnej zrekultywowanego składowiska mieszanką traw, gdzie ilość oraz wybór gatunków traw należy dostosować do rodzaju ziemi urodzajnej i stopnia jej zawilgocenia oraz posadzenie krzewów. Zakres rzeczowy II etapu obejmuje: 1.wysiew nawozów mineralnych sprzętem motorowym w terenie płaskim -0,925 ha, 2.wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat.III bez nawożenia - 5250 m2, 3.sadzenie krzewów np. wierzby energetycznej - ilość krzewów dostosować do powierzchni, na której należałoby dokonać nasadzeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.22.21.11 - 45.22.21.11 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 5 000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 4 października 2011 r. do godz. 09 00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie robót budowlanych w ramach budowy składowisk lub wykonywanie robót budowlanych i prac budowlanych w ramach rekultywacji składowisk odpadów lub rekultywacji terenów zdegradowanych obejmujących w swoim zakresie rzeczowym roboty: wykonywanie warstw rekultywacyjnych, roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, odgazowanie składowiska o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/ niespełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował - potencjałem technicznym, w szczególności: sprzęt przeznaczony do robót ziemnych w ilości co najmniej 1 koparko-ładowarki, 1 spycharki i 2 wywrotek o ładowności nie mniejszej niż 10 ton każda. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez komisje przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Zamawiający spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej specjalność: obiekty budowlane budownictwa ogólnego lub; drogowej lub; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, specjalność: sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/ niespełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych wszelkie zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, 2) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby zmienianej, 3) braku dostępności surowców wskazanych w projekcie budowlanym, 4) zmiany wskazanego w ofercie producenta danego materiału zastosowanego w obiekcie, 5) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy, strony mogą zmienić wysokość wynagrodzenia umownego ustalonego w oparciu o ofertę wykonawcy przy zachowaniu warunków zgodnych z zasadami współżycia społecznego, 6) zmiany stawki podatku VAT, 7) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie robót zamiennych i/lub dodatkowych c) zajście okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w skutek siły wyżej czy niekorzystnych warunków atmosferycznych. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl /bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szastarka,pokój nr 11 w dniach i godzinach pracy urzędu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Szastarka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.