eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i dostarczanie do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowiemundurów wyjściowych i służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych, sznurów galowych, beretów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Częstochowa: Zakup i dostarczanie do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie: mundurów wyjściowych i służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych, sznurów galowych, beretów
Numer ogłoszenia: 294938 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146951 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJACA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczanie do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie: mundurów wyjściowych i służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych, sznurów galowych, beretów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: -mundurów wyjściowych zimowych męskich, -mundurów służbowych męskich, -spodni letnich, -czapek wyjściowych zimowych-rogatywek, -sznurów galowych, -beretów w następujących ilościach: ZADANIE A Mundury wyjściowe zimowe - męskie 100 kompletów ZADANIE B Mundury służbowe męskie 95 kompletów ZADANIE C Spodnie letnie strażaka 95 pary ZADANIE D Czapki wyjściowe zimowe - rogatywki 172 sztuki ZADANIE E Sznury galowe 170 sztuk ZADANIE F Berety 95 sztuk 2. Postępowanie podzielone jest na 6 zadań oznaczonych literowo A, B, C, D, E, F. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego zadania stanowią Załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, /opis przedmiotu zamówienia/ 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej /Dz. U. Nr 4, poz. 25/. Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej /Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r/ 4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmianie w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 5. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F. 6. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 7. Oznaczenie wg CPV: 35811100-3 mundury strażackie, 18234000-8 spodnie, 18443320-5 czapki, 18443310-2 berety 8. Miejsce realizacji zamówienia tj.: dokonanie pobrania miar, przymiarki /dotyczy zadania A, B, C/ oraz dostawa towaru do siedziby zamawiającej tzn. Centralnej Szkoły Państwowej Straży PSP w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62. 9. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 10. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące. 11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 7% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 13. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 14. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.23.40.00-8, 18.44.33.20-5, 18.44.33.10-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE A: Mundury wyjściowe zimowe - męskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo Produkcyjny WIARUS Janusz Ślęzak, Ul. Obr. Westerplatte 21, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36808,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40912,7

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE B Mundury służbowe męskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Zaopatrzenia Mundurowego INTERMAG R. Czykun, Sp. Jawna, Ul. Braniewska 10, 85-708 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30291,70

  • Oferta z najniższą ceną: 30291,70 / Oferta z najwyższą ceną: 35929,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE C Spodnie letnie strażaka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Zaopatrzenia Mundurowego INTERMAG R. Czykun, Sp. Jawna, Ul. Braniewska 10, 85-708 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8640,25

  • Oferta z najniższą ceną: 8640,25 / Oferta z najwyższą ceną: 14023,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE D Czapki wyjściowe zimowe - rogatywki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Wytwórnia Umundurowania Strażackiego, Ul. Żeromskiego 3, 95-060 Brzeziny, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12297,51

  • Oferta z najniższą ceną: 12297,51 / Oferta z najwyższą ceną: 14765,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE E Sznury galowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAFRA Zakład Usług Hafciarskich, ul. A. Struga 28, 90-513 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5184,15

  • Oferta z najniższą ceną: 5184,15 / Oferta z najwyższą ceną: 12551,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE F Berety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AZET S.C. Wojciech Szychowiak i Tomasz Szychowiak, Żołdowo, ul. Ptasia 1, 86-031 Oslelsko, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1626,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1626,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2846,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.