eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawę i montaż silnika stacjonarnego na jachcie s/y Dar Szczecina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Szczecin: Dostawę i montaż silnika stacjonarnego na jachcie s/y Dar Szczecina
Numer ogłoszenia: 29485 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21799 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Ośrodek Sportowy Euroregionalne Centrum Edukacji Wodnej i Żeglarskiej, ul. Przestrzenna 21, 70-800 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 46 00 319, faks (091) 46 00 319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Placówka Oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż silnika stacjonarnego na jachcie s/y Dar Szczecina.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawę i montaż silnika stacjonarnego na jachcie s/y Dar Szczecina 2. Kod CPV : 42111000-0 Zakres zamówienia obejmuje jest dostawa i montaż (wraz z uruchomieniem) na jednostkę pływającą s/y Dar Szczecina(Lc 18,01m, Bc 4,67m, T 3m, BRT 25 t) fabrycznie nowego silnika głównego napędowego z dobraną do niego przekładnią redukcyjną oraz pochwą wału, wałem, ułożyskowaniem, dławicą, składaną śrubą tak jak w systemie Max Prop, poduszkami. Jeżeli będzie możliwość gabarytowa to dostawa i zamontowanie przegubu homokinetycznego z łożyskiem oporowym jak również wykonanie odpowietrzenia komory silnika, w miarę możliwości wykonanie miski ściekowej na oleje pod silnikiem. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie niezbędne materiały i prace do prawidłowego zamontowania i uruchomienia jednostki roboczej a także ponowny montaż zabudowy wnętrza lub innych elementów zdemontowanych na czas prowadzenia prac. Wykonawca powinien przewidzieć ewentualną przebudowę komory silnika jeśli gabaryty jednostki napędowej nie będą pozwalały na jej zamontowanie w istniejącej przestrzeni. Specyfikacja techniczna silnika : Typ silnika : Silnik Diesla, średnioobrotowy, , bez systemu common rail. pierwszeństwo silnik wolnossący przed silnikiem z turbiną Cały układ powinien zapewniać prędkość marszową 6-7 węzłów w zwykłych warunkach żeglugowych. Prędkość maksymalna nie mniejsza niż 8,9 węzła. PARAMETRY: Moc silnika : 100 KM - 135 KM Obroty: 2000-2800 obr / min 4 - suwowy z podwójnym układem chłodzenia diesel Maksymalny moment obrotowy powinien być uzyskiwany już w miarę przy jak najniższych obrotach silnika. Minimalna jego wartość powinna wynosić około 320 Nm STEROWANIE / REGULACJA: Mechaniczne lub elektroniczne (na jachcie znajduje się manetka wraz z cięgnami) GABARYTY: Gabaryty silnika należy dobrać do istniejącego miejsca. W innym przypadku należy uwzględnić przebudowę wnętrza w sposób zachowujący standard wykonania stolarki już istniejący. W załączeniu nr 5 ogólny plan komory silnika. FUNDAMENT: Przekładnia zamontowana na silniku, silnik zamontowany na poduszkach na istniejącym fundamencie PALIWO: Paliwo: olej napędowy do samochodów osobowych. Należy przewidzieć system awaryjnego odcięcia paliwa, INSTALACJA ELEKTRYCZNA i ROZRUCH: Instalacja elektryczna dwuprzewodowa z izolowaną masą Rozruch elektryczny; uwzględnić możliwość skutecznego rozruchu awaryjnego (sprężynowy, hydrauliczny, mechanicz) Napięcie: 12 V Alternator 12 V w wersji morskiej, min 100 A z izolowaną masą SYSTEM OLEJOWY: Miska olejowa, wymuszony system smarowania przez pompę. SYSTEM CHŁODZENIA: Chłodzenie wodą zaburtową czynnika właściwego poprzez wymiennik, wymuszony system chłodzenia przez pompę. FILTRY: Filtr paliwa typu Duplex - podwieszone, z możliwością wymiany podczas pracy silnika i podłączenie istniejącego separatora Filtr wody zaburtowej istniejący Filtr powietrza PRZEKŁADANIA Przekładnia redukcyjno-nawrotna połączona z SG. Dobrana przekładnia powinna być kompatybilna z wybranym silnikiem, tak aby uzyskać optymalne obroty wału śrubowego dająca maksymalnie duży moment obrotowy na wale śruby napędowej, ŚRUBA NAPĘDOWA I WAŁ NAPĘDOWY Śruba napędowa trzypłatowa, składana (podobnie jak w systemie Max Prop, która obecnie jest zamontowana) dobrana do jachtu i proponowanego silnika z przekładnią. Wał dobrany do proponowanej mocy silnika PANEL KONTROLNY / TABLICE PRZYRZĄDÓW Dwie tablice przyrządów silnika / panele sterowania: - tablica/panel zamontowana w pomieszczeniu nawigacyjnym wraz z okablowaniem na 12 V jako główna tablica, - tablica/ panel w okolicach sternika (odporna na działanie wody-możliwość zalewania) wraz z okablowaniem na 12 V. umożliwiająca rozruch silnika z kokpitu z możliwością odłączenia podczas postoju w porcie w celu braku możliwości uruchomienia silnika przez osoby niepowołane, Tablice/panel powinny umożliwiać rozruch i gaszenie silnika poprzez przycisk lub stacyjkę, wskazywać podstawowe parametry, dane, liczniki i kontrolki silnika oraz posiadać sygnalizację dźwiękową i świetlną. Należy przewidzieć możliwość wyprowadzenia ręcznego, awaryjnego gaszenia silnika. Odległość tablicy / panelu przy kole sterowym od silnika głównego - tor kablowy o długości ok. 10 m -15 m. Odległość tablicy / panelu w pomieszczeniu nawigacyjnym od silnika głównego - tor kablowy o długości ok. 8 m -12 m. WARUNKI I CZAS PRACY: Warunki: silnik główny przystosowany do eksploatacji głównie w strefie klimatu umiarkowanego przy zachowaniu temperatury w siłowni od 5 do 70°C. Czas pracy: Medium duty rating (klasyfikacja : średnie obciążenie) - ilość godzin jaką może przepracować silnik i przekładnia wynosi ok. 5000 godzin, okresowe obciążenie dzienne do 24 godzin na dobę. GWARANCJA Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące lub 3000 godzin od zamontowania i uruchomienia silnika na statku potwierdzonym serwisem technicznym serwisu. WYMAGANE DOKUMENTY, NARZĘDZIA Silnik powinien być dostarczony z dokumentacją w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcją serwisową, katalogiem części ) oraz z kompletem niezbędnych narzędzi. Wykonawca powinien podać częstotliwość i zakres przeglądów dla zaproponowanego silnika, które wynikną podczas eksploatacji (maintenance) w okresie gwarancyjnym i późniejszym. Wykonawca przedstawi przed montażem zespołu analizę doboru minimalnej średnicy wału, doboru śruby napędowej, pochwy wału i rodzaju dławicy wraz z akceptacją PRS-u Wykonawca po dokonaniu ustawienia silnika poda wyniki pomiarów ustawienia linii wałów oraz wykaz zastosowanych przyrządów pomiarowych KLASYFIKATOR , ŚWIADECTWA UZNANIA: Po dokonaniu montażu silnika, podzespołów, jego uruchomieniu oraz dokonania prób na wodzie wykonawca dostarczy dokumenty i świadectwa odbioru wystawione przez PRS dopuszczające bez uwag w/w układ napędowy do żeglugi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.11.10.00 - Silniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nie wpłynęła żadna oferta, xxx, xxxx, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 00,00

  • Oferta z najniższą ceną: 00,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.