Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Warszawa: Organizacja 14 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu wraz z 4 Sesją Spotkania Stron Protokołu z Kioto oraz 29 sesją organów pomocniczych - zapewnienie stosownej infrastruktury, zaplecza logistycznego dla uczestników oraz kreacja i wizualizacja przestrzeni konferencyjnej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich
Numer ogłoszenia: 294833 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska Departament Współpracy z Zagranicą, ul. Wawelska 52/54, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5792255, 5792855, faks 022 5792263, 5792819.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 14 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu wraz z 4 Sesją Spotkania Stron Protokołu z Kioto oraz 29 sesją organów pomocniczych - zapewnienie stosownej infrastruktury, zaplecza logistycznego dla uczestników oraz kreacja i wizualizacja przestrzeni konferencyjnej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja 14 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu wraz z 4 Sesją Spotkania Stron Protokołu z Kioto oraz 29 sesją organów pomocniczych - zapewnienie stosownej infrastruktury, zaplecza logistycznego dla uczestników oraz kreacja i wizualizacja przestrzeni konferencyjnej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w tym: 1) Zapewnienie stosownej infrastruktury oraz wyposażenia pomieszczeń konferencyjnych; 2) Przygotowanie niezbędnej infrastruktury informatycznej według specyfikacji określonej przez Sekretariat Konwencji; 3) Zapewnienie wszelkich mediów w miejscu obrad, w tym m.in.: - telefonów, - łączności radiowej, - dostępu do Internetu, - stanowisk komputerowych; 4) Zapewnienie kompleksowej obsługi dla przedstawicieli mediów oraz umożliwienie operatorowi telewizyjnemu przeprowadzenia transmisji radiowych i telewizyjnych z obrad plenarnych z wykorzystaniem łączy naziemnych i satelitarnych; 5) Zapewnienie kompleksowej obsługi uczestników Konferencji na terenie obrad, tj. zagwarantowanie świadczenia usług dla uczestników, w tym m.in.: - usług bankowych, - usług pocztowych, - usług kurierskich, - usług kserograficznych - usług gastronomicznych, - wynajmu samochodów, - wynajmu telefonów komórkowych, - wynajmu sprzętu informatycznego i multimedialnego na terenie obrad; 6) Organizacja okolicznościowego przyjęcia dla wszystkich uczestników (wydawanego przez Prezydenta COP14); 7) Zapewnienie w pełni dyspozycyjnego personelu technicznego i pomocniczego przy obsłudze Konferencji; 8) Koordynacja pracy i wyposażenie wolontariuszy na terenie Konferencji; 9) Zapewnienie ochrony w miejscu obrad przez odpowiednie służby; 10) Ogrodzenie terenu Konferencji oraz zapewnienie odpowiedniej ilości barier i pasów odgradzających wg. wymagań Sekretariatu Konwencji; 11) Zapewnienie identyfikacji wizualnej wszystkich pomieszczeń Konferencji wraz z jej otoczeniem; 12) Aranżacja i kreacja miejsca obrad Konferencji oraz produkcja materiałów konferencyjnych; 13) Przygotowanie centrum logistycznego obsługującego transport osobowy delegatów podczas Konferencji. Konferencja będzie miała miejsce w dniach 1-12.12.2008r. w Poznaniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.86.00.00 - 74.86.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 34093533.83 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska nr 14, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34 093 533.83
- Oferta z najniższą ceną: 34 093 533.83 oferta z najwyższą ceną: 34 093 533.83
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.