eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja akwarium - oświetlenie i ogrzewanie basenów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-02

Poznań: Modernizacja akwarium - oświetlenie i ogrzewanie basenów
Numer ogłoszenia: 29478 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Palmiarnia Poznańska , ul. Matejki 18, 60-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8663435, faks 061 8658907.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palmiarnia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja akwarium - oświetlenie i ogrzewanie basenów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Akwarium zlokalizowanego w pawilonie 3A Palmiarni Poznańskiej dotycząca ogrzewania i oświetlenia basenów. Zakres prac obejmuje demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej, demontaż istniejących 100 szt. tablic rozdzielczych, demontaż 600 mb. przewodów kabelkowych wciąganych w rury instalacyjne, demontaż 1200 mb. przewodów kabelkowych układanych w korytkach i listwach instalacyjnych, montaż nowej rozdzielnicy głównej n.n. o wymiarach 2035x1925x785 mm ( wys.x sze.x gł.), w miejscu istniejącej rozdzielni elektrycznej, wyposażonej w osprzęt zabezpieczający i wyłączniki zgodnie ze schematem elektrycznym, montaż 100 szt. rozdzielnic 600x500x175 mm., IP43 wyposażonych w elementy instalacji zasilającej grzałki basenowe, montaż instalacji elektrycznej w tym: 430 mb. przewodów układanych w gotowych bruzdach w betonie, 1370 mb. przewodów wciąganych do rur, 3850 mb. przewodów układanych w gotowych korytkach, 887 szt. gniazd wtyczkowych, badania pomontażowe. Szczegółowy zakres robót jest ujęty w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią integralne części SIWZ. Wszystkie prace budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, pod nadzorem osób uprawnionych z zachowaniem przepisów bhp i p.poż. Obiekt należy wyposażyć w niezbędny podręczny sprzęt p.poż. zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych (Dz.U. Nr 121/1138 z 16.07.2003). Prace odbywać się będą w zapleczu Akwarium. W związku z powyższym teren prac należy odpowiednio wygrodzić i zabezpieczyć umożliwiając bezpieczną pracę obsłudze Akwarium. Ze względu na specyfikę pracy w Akwarium prace montażowe należy prowadzić etapami tak, aby była możliwość stałego działania poszczególnych istniejących urządzeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : - posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (roboty instalacyjne elektryczne ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 realizacja (załącznik nr 2) - kierownik robót posiada uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zrzeszony jest w Izbie Zawodowej Ocena spełniania warunków wymienionych dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia/ nie spełnia. aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : e/ aktualne kserokopie : -uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót - wpisu na listę członków właściwej Izby Zawodowej osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót - posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (roboty instalacyjne elektryczne ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 realizacja (załącznik nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • kierownik robót posiada uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zrzeszony jest w Izbie Zawodowej Ocena spełniania warunków wymienionych dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia/ nie spełnia. doświadczenie zawodowe (zał. nr 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : - posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (roboty instalacyjne elektryczne ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 realizacja (załącznik nr 2) - kierownik robót posiada uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zrzeszony jest w Izbie Zawodowej 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24.1 i 2 Ustawy Pzp). Zamawiający oceni w/w dokumenty poprzez ich kompletność i poprawność. Ocena spełniania warunków wymienionych w SIWZ dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty : a/ ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru (zał. nr 1) b/ kosztorys ofertowy, który musi być sporządzony zgodnie z układem i pozycjami kosztorysów nakładczych (z podaniem : czynników cenotwórczych, obmiaru robót, cen jednostkowych i sumy poszczególnych pozycji oraz całości) i wartością stanowiącą cenę zamówienia : cena netto + podatek VAT = cena brutto. Jeżeli wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT powinien dostarczyć podstawę prawną z której to wynika. c/ doświadczenie zawodowe (zał. nr 2) d/ aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). e/ aktualne kserokopie : -uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót - wpisu na listę członków właściwej Izby Zawodowej osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót f/ parafowany projekt umowy (zał. nr 4) g/ oświadczenie - art.22 ust.1 Ustawy Pzp,art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp (zał. nr 3) h/ w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -przedłożą polisę ubezpieczeniową (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100tys. zł. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało z wykluczeniem wykonawcy. 5. Wszystkie dokumenty i oświadczenia będące spełnieniem wymogów określonych w niniejszej dokumentacji przetargowej muszą być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania danego wykonawcę w zakresie praw majątkowych zgodnie z dokumentem rejestracyjnym lub innym dokumentem potwierdzającym właściwą reprezentację. W wypadku udzielenia przez te osoby upoważnienia do występowania w niniejszym postępowaniu w imieniu wykonawcy, winno ono być dołączone do oferty. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców (działających na zasadzie wpisu swojej działalności do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestru sądowego) związanych umową spółki cywilnej, formularz ofertowy musi by podpisany przez wszystkich przedsiębiorców (wspólników) związanych taką umową. W wypadku udzielenia upoważnienia do działania w imieniu przedsiębiorców, musi być ono udzielone przez wszystkich przedsiębiorców wspólników i dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -przedłożą polisę ubezpieczeniową (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    aktualne kserokopie : -uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót - wpisu na listę członków właściwej Izby Zawodowej osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy, który musi być sporządzony zgodnie z układem i pozycjami kosztorysów nakładczych (z podaniem : czynników cenotwórczych, obmiaru robót, cen jednostkowych i sumy poszczególnych pozycji oraz całości) i wartością stanowiącą cenę zamówienia : cena netto + podatek VAT = cena brutto. Jeżeli wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT powinien dostarczyć podstawę prawną z której to wynika. parafowany projekt umowy (zał. nr 4)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palmiarnia.poznan.pl oraz www.bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań ul. Matejki 18, Administracja II piętro, Dział Techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Poznań ul. Matejki 18, Administracja II piętro, Dział Techniczny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.