eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goworowo › Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Goworowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Goworowo: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Goworowo
Numer ogłoszenia: 294788 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goworowo , ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo, woj. mazowieckie, tel. 029 7614066, faks 029 7614043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Goworowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokonanie doposażenia bazy dydaktycznej i zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Goworowo w ramach projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Goworowo - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt obejmuje swoim zakresem szkoły podstawowe w Goworowie, Pasiekach, Kuninie i Szczawinie na terenie gminy Goworowo. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części: - część pierwsza: doposażenie bazy dydaktycznej. 1. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 6) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów - artystyczne. Szczegółowy opis parametrów pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Kod CPV: 39.16.21.00-6 - pomoce dydaktyczne. 2. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy 2 sztuk notebooków o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. Kod CPV: 30.21.31.00-6 - komputery przenośne 3. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy mebli szkolnych o parametrach opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Kod CPV: 39.16.00.00-1 - meble szkolne - część druga: zakup usługi edukacyjnej. W ramach zakupu usług edukacyjnych przeprowadzone zostaną zajęcia szkolne dla wytypowanych grup docelowych. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Szkoła Podstawowa w Goworowie Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (7 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 13 uczniów ogółem. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (6 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 12 uczniów ogółem. Zadanie 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 2012r. - I grupa (4 osób) - 45 h, II grupa (4 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem. Zadanie 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (6 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 12 uczniów ogółem Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 2012r. - I grupa (7 osób) - 45 h, II grupa (7 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 14 uczniów ogółem Szkoła Podstawowa w Pasiekach Zadanie 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem Zadanie 7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem Zadanie 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 2012r. - I grupa (11 osób) - 60 h, razem 60 godzin dla 11 uczniów ogółem Szkoła Podstawowa w Kuninie Zadanie 10. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. 2012r. - I grupa (9 osób) - 30 h, II grupa (9 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem Zadanie 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. 2012r. - I grupa (5 osób) - 30 h, II grupa (6 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 11 uczniów ogółem Zadanie 12. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 2012r. - I grupa (11 osób) - 50h. razem 50 godzin dla 11 uczniów ogółem Szkoła Podstawowa w Szczawinie Zadanie 13. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. 2012r. - I grupa (6 osób) - 60h. razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem Zadanie 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 2012r. - I grupa (6 osób) - 60h. razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem Zadanie 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów - artystyczne. 2012r. - I grupa (6 osób) - 60h. razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych Wykonawca ustali z poszczególnymi dyrektorami szkół podstawowych, na terenie których te zajęcia będą prowadzone. Zajęcia muszą być prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą przygotowanie pedagogiczne. Wszystkie nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Dopuszcza się składanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy wypełnić odpowiednie kolumny formularza cenowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, tj. kolumnę f - Oferowany przedmiot zamówienia (podać dokładny opis i nr stron, na których znajdują się potwierdzenia równoważności oferowanych poszczególnych towarów(produktów) zamówienia ze wskazaniem producenta). Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wypełnionego formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, obrazującego poszczególne elementy przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 80.00.00.00-4, 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian : 1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 2) wysokość ceny brutto za wykonanie zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - dotyczy to części wynagrodzenia za zakres zamówienia, który w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie został wykonany. 3) rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goworowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w Urzędzie Gminy Goworowo, ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo, pokój nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Goworowo, ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo, pokój nr 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doposażenie bazy dydaktycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 6) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów - artystyczne. Szczegółowy opis parametrów pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 2. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy 2 sztuk notebooków o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. 3. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy mebli szkolnych o parametrach opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usługi edukacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zakupu usług edukacyjnych przeprowadzone zostaną zajęcia szkolne dla wytypowanych grup docelowych. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Szkoła Podstawowa w Goworowie Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (7 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 13 uczniów ogółem. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (6 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 12 uczniów ogółem. Zadanie 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 2012r. - I grupa (4 osób) - 45 h, II grupa (4 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem. Zadanie 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (6 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 12 uczniów ogółem Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 2012r. - I grupa (7 osób) - 45 h, II grupa (7 osób) - 45h. razem 90 godzin dla 14 uczniów ogółem Szkoła Podstawowa w Pasiekach Zadanie 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem Zadanie 7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem Zadanie 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 2012r. - I grupa (11 osób) - 60 h, razem 60 godzin dla 11 uczniów ogółem Szkoła Podstawowa w Kuninie Zadanie 10. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. 2012r. - I grupa (9 osób) - 30 h, II grupa (9 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem Zadanie 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. 2012r. - I grupa (5 osób) - 30 h, II grupa (6 osób) - 30h. razem 60 godzin dla 11 uczniów ogółem Zadanie 12. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 2012r. - I grupa (11 osób) - 50h. razem 50 godzin dla 11 uczniów ogółem Szkoła Podstawowa w Szczawinie Zadanie 13. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. 2012r. - I grupa (6 osób) - 60h. razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem Zadanie 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 2012r. - I grupa (6 osób) - 60h. razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem Zadanie 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów - artystyczne. 2012r. - I grupa (6 osób) - 60h. razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem Kod CPV: 80.00.00.00-4 Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych Wykonawca ustali z poszczególnymi dyrektorami szkół podstawowych, na terenie których te zajęcia będą prowadzone. Zajęcia muszą być prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą przygotowanie pedagogiczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.