eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia wraz z obsługą centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym w Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Rybnik: Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia wraz z obsługą centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym w Rybniku
Numer ogłoszenia: 294775 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Rybniku , Plac Armii Krajowej 3, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324235800, faks 032 4235880.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia wraz z obsługą centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Rybniku wraz z obsługą centrali telefonicznej 2. Szczegółowy zakres usługi do wykonania określa SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) pracownicy ochrony muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli: Zastrzeżone (nie dotyczy pracownika centrali telefonicznej), b) pracownicy nadzoru muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli: Zastrzeżone (nie dotyczy pracownika centrali telefonicznej), c) podczas trwania umowy Wykonawca musi posiadać własną grupę interwencyjną, która na wezwanie pracownika ochrony lub osób upoważnionych ze strony Zamawiającego niezwłocznie - max 20 min.- zostanie skierowana do siedziby Zamawiającego i podejmie działania, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 200.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy, 2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 3) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, 6) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony mienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - tj. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie licencji (dotyczy pracowników ochrony, nie dotyczy pracownika centrali telefonicznej) oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą: Zastrzeżone (dotyczy pracowników ochrony, nie dotyczy pracownika centrali telefonicznej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/US/Rybnik.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.isnet.katowice.pl/US/Rybnik.htm.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Rybniku, Plac Armii Krajowej 3, 44-200 Rybnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.