eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu Stalowowolskiego w sezonie zimowym 2009 / 2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Stalowa Wola: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu Stalowowolskiego w sezonie zimowym 2009 / 2010.
Numer ogłoszenia: 294726 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu Stalowowolskiego w sezonie zimowym 2009 / 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu Stalowowolskiego polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej mieszanką piaskowo - solną. Utrzymaniu podlegać będzie 154 km dróg powiatowych na terenie całego powiatu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Oferenci, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzone referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Oferent do formularza oferty - załącznik nr 1 składa następujące oświadczenia i dokumenty; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wykaz prac zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie określonym w pkt. 8.2.2.- załącznik nr 3, referencje od poprzednich zamawiających potwierdzające, że prace zostały wykonane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatstalowa.bip.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli ul. Przemysłowa 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli ul. Przemysłowa 6, Sekretariat pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nośnik Oferenta pod rozsypywarkę i pług odśnieżny jednostronny Zamawiającego. Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik w postaci pojazdu ciężarowego pod rozsypywarkę i pług Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nośnik Oferenta pod rozsypywarkę typ P - 1 i pług odśnieżny jednostronny Zamawiającego. Cel działania - odśnieżanie i zwalczanie śliskości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nośnik w postaci pojazdu ciężarowego pod rozsypywarkę P-1 i pług Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nośnik Oferenta łącznie z rozsypywarką i pługiem odśnieżnym jednostronnym. Cel działania-odśnieżanie i zwalczanie śliskości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nośnik w postaci pojazdu ciężarowego wraz z rozsypywarką i pługiem odśnieżnym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nośnik Oferenta łącznie z rozsypywarką i pługiem odśnieżnym jednostronnym. Cel działania-odśnieżanie i zwalczanie śliskości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nośnik w postaci pojazdu ciężarowego wraz z rozsypywarkę i pługiem odśnieżnym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: nośnik Oferenta łącznie z rozsypywarką i pługiem odśnieżnym jednostronnym. Cel działania-odśnieżanie i zwalczanie śliskości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nośnik w postaci pojazdu ciężarowego wraz z rozsypywarkę i pługiem odśnieżnym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: mieszanka piaskowo - solna 10 % wraz z załadunkiem. Materiał do zwalczania śliskości dla jednostek sprzętowych pracujących na drogach powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : mieszanka piaskowo - solna 10 % wraz z załadunkiem. Materiał do zwalczania śliskości dla jednostek sprzętowych pracujących na drogach powiatowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.