Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Dęblin: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej
Numer ogłoszenia: 294647 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie , P.O. Box Nr 58, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8830122 w. 226, faks 081 8830248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzl3.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze przy JW 4219.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej tj. odzież pracowników ochrony, odzież pracowników galwanizerni, obuwie, rękawice robocze, dodatki do odzieży ochronnej, części garderoby, ubrania robocze, odzież spawalnicza, odzież medyczna o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.13.00.00-9, 18.30.00.00-2, 18.80.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz wyciągiem z właściwego rejestru. Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia oraz przedstawionego dokumentu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnione załączniki do SIWZ 2. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna lub konsorcjum - umowa łącząca podmioty występujące wspólnie. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (podwykonawców). 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzl3.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie Lotnisko 08-521 Dęblin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Tajna, budynek nr 27 (biurowiec) Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie, Lotnisko, 08-521 Dęblin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dodatki do odzieży ochronnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary ochronne przeciwodpryskowe - 30 szt. Okulary chemiczne - 10 szt. Okulary kobaltowe - 4 szt. Półmaska chemiczna - 10 szt. Nauszniki przeciwhałasowe - 15 szt. Wkładki do nauszników przeciwchałasowych - 30 szt. Hełm ochronny - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież pracowników ochrony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur ze spodniami do półbutów ochrony - 15 kpl. Mundur ze spodniami typu narciarskiego ochrony - 15 kpl. Kurtka zimowa z podpinką ochrony - 15 szt. Czapka letnia pracownika ochrony - 30 szt. Czapka zimowa pracownika ochrony - 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.44.33.30-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze techniczne- 100 par Rękawice kwasoodporne - 12 par Rękawice robocze męskie drelichowe - 140 par Rękawice robocze gumowe - 100 par Rękawice robocze pięciopalcowe wzmacniane skórą - 100 par Rękawice robocze bawełniane - 200 par Rękawice gumowe damskie - 240 par Rękawice ochronne FLEX - 10 par Rękawice z polaru - 30 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obuwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty filcowo -gumowe czarne - 20 par Obuwie profilaktyczne damskie ortopedik - 10 par Półbuty robocze damskie - 8 par Trzewiki ocieplane męskie - 24 pary.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części garderoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkoszulka robocza męska zimowa - 40 szt. Podkoszulka robocza męska letnia - 40 szt. Kalesony robocze męskie ciepłe - 40 szt. Skarpety robocze męskie zimowe - 60 par Spodenki męskie - bokserki - 40 szt. Skarpety robocze męskie letnie - 60 par Koszula flanelowa męska w kratkę z długim rękawem - 250 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.30.00.00-2, 18.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odzież pracowników galwanizerni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon jednorazowy chemiczny - 10 szt. Płaszcz kwasoodporny męski - 2 szt. Ubranie kwasoodporne letnie - 10 kpl. Ubranie kwasoodporne ocieplane - 10 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ubrania robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie robocze męskie drelichowe - 114 kpl. Kurtka robocza ocieplana męska - 24 szt. Ubranie ocieplane męskie - 30 kpl. Fartuch roboczy damski - 36 szt. Kamizelka ocieplana - 30 szt. Czapka robocza drelichowa - 117 szt. Szalokominiarka - 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 18.44.33.30-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odzież spawalnicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie spawalnicze męskie - 8 kpl. Czapka robocza męska spawalnicza - 6 szt. Rękawice robocze męskie spawalnicze - 5 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odzież medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie pielęgniarki kpl. żakiet, spódnica - 2 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa artykułów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Dęblinie - dokończenie inwestycji ETAP II
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY I BUTÓW ROBOCZYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w 2024 roku
- Dostawa odzieży ochronnej i produktów ochrony osobistej
- Zakup wyposażenia specjalnego
- Dostawa środków czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2024 roku.
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.