eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Dęblin: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej
Numer ogłoszenia: 294647 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie , P.O. Box Nr 58, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8830122 w. 226, faks 081 8830248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzl3.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze przy JW 4219.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej tj. odzież pracowników ochrony, odzież pracowników galwanizerni, obuwie, rękawice robocze, dodatki do odzieży ochronnej, części garderoby, ubrania robocze, odzież spawalnicza, odzież medyczna o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.13.00.00-9, 18.30.00.00-2, 18.80.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz wyciągiem z właściwego rejestru. Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia oraz przedstawionego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnione załączniki do SIWZ 2. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna lub konsorcjum - umowa łącząca podmioty występujące wspólnie. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (podwykonawców). 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzl3.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie Lotnisko 08-521 Dęblin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Tajna, budynek nr 27 (biurowiec) Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie, Lotnisko, 08-521 Dęblin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dodatki do odzieży ochronnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary ochronne przeciwodpryskowe - 30 szt. Okulary chemiczne - 10 szt. Okulary kobaltowe - 4 szt. Półmaska chemiczna - 10 szt. Nauszniki przeciwhałasowe - 15 szt. Wkładki do nauszników przeciwchałasowych - 30 szt. Hełm ochronny - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież pracowników ochrony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur ze spodniami do półbutów ochrony - 15 kpl. Mundur ze spodniami typu narciarskiego ochrony - 15 kpl. Kurtka zimowa z podpinką ochrony - 15 szt. Czapka letnia pracownika ochrony - 30 szt. Czapka zimowa pracownika ochrony - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.44.33.30-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze techniczne- 100 par Rękawice kwasoodporne - 12 par Rękawice robocze męskie drelichowe - 140 par Rękawice robocze gumowe - 100 par Rękawice robocze pięciopalcowe wzmacniane skórą - 100 par Rękawice robocze bawełniane - 200 par Rękawice gumowe damskie - 240 par Rękawice ochronne FLEX - 10 par Rękawice z polaru - 30 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obuwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty filcowo -gumowe czarne - 20 par Obuwie profilaktyczne damskie ortopedik - 10 par Półbuty robocze damskie - 8 par Trzewiki ocieplane męskie - 24 pary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części garderoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkoszulka robocza męska zimowa - 40 szt. Podkoszulka robocza męska letnia - 40 szt. Kalesony robocze męskie ciepłe - 40 szt. Skarpety robocze męskie zimowe - 60 par Spodenki męskie - bokserki - 40 szt. Skarpety robocze męskie letnie - 60 par Koszula flanelowa męska w kratkę z długim rękawem - 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.30.00.00-2, 18.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odzież pracowników galwanizerni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon jednorazowy chemiczny - 10 szt. Płaszcz kwasoodporny męski - 2 szt. Ubranie kwasoodporne letnie - 10 kpl. Ubranie kwasoodporne ocieplane - 10 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ubrania robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie robocze męskie drelichowe - 114 kpl. Kurtka robocza ocieplana męska - 24 szt. Ubranie ocieplane męskie - 30 kpl. Fartuch roboczy damski - 36 szt. Kamizelka ocieplana - 30 szt. Czapka robocza drelichowa - 117 szt. Szalokominiarka - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 18.44.33.30-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odzież spawalnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie spawalnicze męskie - 8 kpl. Czapka robocza męska spawalnicza - 6 szt. Rękawice robocze męskie spawalnicze - 5 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odzież medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie pielęgniarki kpl. żakiet, spódnica - 2 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.