eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH NR 2, 10, 104 PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Wrocław: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH NR 2, 10, 104 PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 294531 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH NR 2, 10, 104 PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie wymiany stolarki budowlanej Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: Część I - wymiana stolarki okiennej w budynku nr 2 Część II - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 10 Część III - wymiana stolarki okiennej w budynku nr 104.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: dla części I - 6.300,00 zł. (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych), dla części II - 8.300,00 zł. (słownie: osiem tysięcy trzysta złotych), dla części III - 3.200,00 zł. (słownie: trzy tysiące dwieście złotych),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy nie spełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 4.1. Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, uwzględniając zapis rozdziału VIII, niezbędne do wykonania zamówienia: - liczba osób 1 - Kierownik budowy - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w wymiarze 3 lat, W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza. 4.2. Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej pięć wykonanych robót, których przedmiotem była wymiana stolarki okiennej lub drzwiowej, odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. każda. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 5. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 8. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta formalna powinna zawierać następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik 2 Oświadczenie musi być złożone, w zależności od formy prawnej wykonawcy, w zakresie określonym w art. 24 ust 4-8 Ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Oświadczenie, że wobec Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- załącznik 3 Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 5 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum pięciu robót budowlanych, których przedmiotem była wymiana stolarki okiennej lub drzwiowej, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. każda, z podaniem opisu zakresu wykonywanych prac, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencji od inwestora. Wykaz musi zawierać co najmniej 5 realizacji jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych robót. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO - załącznik 6 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać minimum osoby w zakresie spełniania warunków określonych w rozdz. VII pkt. 4 ust. a. - załącznik 7 2.3. Wykaz dokumentów potwierdzających, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia, w szczególności wymienione w pkt. 2.2 posiadają wymagane uprawnienia. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów w nim wyszczególnionych - załącznik 8 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. Polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. - załącznik 9. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały użyte do wykonania robót budowlanych odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 4.1. Opisów technicznych stolarki okiennej i drzwiowej wraz z fotografiami. Opis powinien zawierać minimum dane określone w specyfikacji technicznej oraz nazwę własną stolarki i nazwę producenta. Zamawiający dopuszcza załączenie katalogów producenta, pod warunkiem, że z ich treści jednoznacznie wynika, że produkty te spełniają wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik 10. Inne dokumenty i oświadczenia wymagane przez zamawiającego, jakie mają dostarczyć wykonawcy. 1. Formularz cenowy przygotowany na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego- załącznik A 2. Ogólna informacja o firmie (wg wzoru) - załącznik 11 3. Komplet oświadczeń (wg wzoru SIWZ) - załącznik 12. 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 13 5. Dowód wpłaty wadium - załącznik 14 6. Wskazanie Podwykonawców oraz zakresu robót które Wykonawca zamierza im powierzyć (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców, w przeciwnym przypadku wpisać nie dotyczy - załącznik 15 7. Kalkulacja cenowa zgodnie z zamieszczonym wzorem. Kalkulacja ceny na poszczególne pozycje musi zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia - załącznik 16 8. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających wykonawcy osoby zdolne do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 17 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 18.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.wso.wroc.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek 104, pokój 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, Kancelaria Jawna - bud. 8, pokój nr 121..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert : 24 listopada 2008 r. o godz. 11.30 - w siedzibie zamawiającego budynek nr 113 - pokój nr 125 (I piętro) ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław 2. Informacji oraz wyjaśnień związanych z przetargiem udziela upoważniony przedstawiciel zamawiającego: 2.1 Kwestie formalne : Szymon Kułaga, fax. (071) 765 -84 -25; 2.2 Kwestie merytoryczne związane z przedmiotem zamówienia: Maria Sielicka fax. (071) 765 -84 -25; 3. Zamawiający, dopuszcza pisemną oraz za pomocą faksu formę składania wniosków, oświadczeń, zawiadomień, zapytań i odpowiedzi, z wyjątkiem protestów dla których przewiduje formę pisemną. 4. Jeśli pisma, o których mowa w ust. 2 przekazywane są za pomocą faksu, zamawiający żąda potwierdzenia ich odbioru w formach wyszczególnionych w ust. 2. 5. Zamawiający żądać będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy, kwoty równej 5% ceny ofertowej brutto (po zaokrągleniu w górę do pełnych złotych). 6. Zgodnie z przepisami art. 179 do art. 183 Ustawy Pzp wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w: 1. Przedmiarze robót, 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to załączniki stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Załączniku nr 16 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 104.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w: 1. Przedmiarze robót, 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to załączniki stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Załączniku nr 16 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w: 1. Przedmiarze robót, 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to załączniki stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Załączniku nr 16 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.