eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłów › Projekt budowlany zespołu boisk sportowych w Szydłowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Szydłów: Projekt budowlany zespołu boisk sportowych w Szydłowie
Numer ogłoszenia: 29448 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3545125, fax 041 3545125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany zespołu boisk sportowych w Szydłowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -nawierzchnia płyty boiska do piłki ręcznej wraz z urządzeniami - (nr 1 na koncepcji), -nawierzchnia płyty boiska do piłki siatkowej wraz z urządzeniami - (nr 1 na koncepcji), -nawierzchnia płyty boiska do piłki koszykowej wraz z urządzeniami - (nr 1 na koncepcji), -miejsca siedzące dla widzów, -budynek szatni i zaplecza dla ok. 30 osób - (nr 2 na koncepcji), -urządzenie placu zabaw dla przedszkola - (n 3 na koncepcji), -ogrodzenia terenu sportowego, szatni i przedszkola, -przebudowa linii telefonicznej ( dwa przęsła), - nawierzchnie boisk przeznaczone do montażu na zewnątrz, - urządzenia boisk piłki siatkowej i koszykówki z możliwością demontażu i odrębnego wykorzystania każdego rodzaju boiska, Zakres projektu określono na mapie stanowiącej koncepcję wyjściową do projektowania - załącznik 5. Na przedmiot zamówienia - składa się: -aktualizacja podkładów geodezyjnych terenu budowy, -wykaz właścicieli działek, -przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, -uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli dziełek na przebieg sieci kanalizacji, -projekt budowlany - zgodnie z art. 33 ustawy Prawo budowlane, -opracowanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia - zgodnie z art. 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej Dz. U. z 16.09.2004 r. nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami, w szczególności przedmiar robót zgodnie z art. 6 Rozp. i z uwzględnieniem Wspólnego Słownika Zamówień - art. 8 ust. 1, art. 10 ust. 1, pkt. 3, -kosztorys inwestorski na roboty budowlano-montażowe z podziałem na elementy uzgodnione z zamawiającym - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 18.05.2004 r. D.U. z 08.06.2004 r. nr 130, poz. 1389, -opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z art. 13, ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej Dz. U. z 16.09.2004 r. nr 202, poz.2072 z późniejszymi zmianami, -przygotowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, Uwaga: Całość opracowań wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej Dz. U. z 16.09.2004 r. nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wykonali w okresie ostatnich trzech lat min. jedno zadanie projektowe, polegające na zaprojektowaniu: -boiska sportowego lub placu zabaw, f) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do projektowania, w zakresie wymaganym przedmiotem zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załącznika nr 1, 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 3) pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4) oświadczenie wykonawcy dotyczące powierzenia robót podwykonawcom / art. 36, ust. 4 pzp / - załącznik 3, 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem z Izby Samorządu Budowlanego, dokumenty podmiotów występujących wspólnie: 8) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 10 każdy z wykonawców występujących wspólnie ( w tym wspólnicy spółki cywilnej) musi złożyć oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 11 ppkt 2, 3. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 11 ppkt 1, 4 do 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szydłów, ul Rynek 2, 28-225 Szydłów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Szydłów, ul Rynek 2, 28-225 Szydłów- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.