eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Rozbiórka budynku położonego przy ul. Armii Krajowej 36 w Sulechowie na działce nr 444 ( z przeznaczeniem na budowę mieszkań socjalnych). Budowa około 20 mieszkań socjalnych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Sulechów: Rozbiórka budynku położonego przy ul. Armii Krajowej 36 w Sulechowie na działce nr 444 ( z przeznaczeniem na budowę mieszkań socjalnych). Budowa około 20 mieszkań socjalnych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej.
Numer ogłoszenia: 294458 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku położonego przy ul. Armii Krajowej 36 w Sulechowie na działce nr 444 ( z przeznaczeniem na budowę mieszkań socjalnych). Budowa około 20 mieszkań socjalnych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań: 1.1. Rozbiórka budynku położonego przy ul. Armii Krajowej 36 w Sulechowie na działce nr 444 (z przeznaczeniem na budowę mieszkań socjalnych). 1) Szczegółowy zakres robót określa projekt rozbiórki opracowany przez ABK-PROJEKT z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Gajowej 28. 2) Zadanie, o którym mowa powyżej, realizowane będzie na podstawie decyzji Starosty zielonogórskiego nr 56-09 z dnia 20.01.2009 r. 3) Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu rozbiórki oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. 4) Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót oraz innych prac niezbędnych do wykonania kom-pletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 5) Wykonawca może opracować kosztorys na podstawie przedmiarów opracowanych we własnym zakresie i uwzględnić w nim nie ujęte w zamieszczonym przez Zamawiającego przedmiarze, a niezbędne do ustalenia ceny ofertowej, pozycje kosztorysowe. 6) W harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym przez Wykonawcę w cyklu miesięcznym należy uwzględnić, że należność Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia za realizację zadania uiszczona będzie jednorazowo do wysokości środków przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów w roku budżetowym 2009, w dziale 700 rozdz. 70001 § 6050 na realizację zadania pod nazwą Rozbiórka budynku położonego przy ul. Armii Krajowej 36 w Sulechowie na działce nr 444 (z przeznaczeniem na budowę mieszkań socjalnych). 7) Wykonawca musi uwzględnić: a) zabezpieczenie budynku sąsiedniego zlokalizowanego na nieruchomości ozna-czonej geodezyjnie numerem 445/1, przylegającego do budynku podlegającego rozbiórce, b) wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów oraz ich utylizację - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, c) ogrodzenie i zabezpieczenie terenu robót, d) uporządkowania terenu rozbiórki, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy. 1.2. Budowa około 20 mieszkań socjalnych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej, w tym objęte zadaniem inwestycyjnym roboty budowlano-montażowe oraz rozruch urządzeń. 1) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowany przez ABK-PROJEKT z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Gajowej 28. 2) Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 powyżej, realizowane będzie na podstawie decyzji Starosty Zielonogórskiego o pozwoleniu na budowę nr 130-09 z dnia 18.02.2009r. 3) Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. 4) Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów, urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 5) Wykonawca może opracować kosztorys na podstawie przedmiarów opracowanych we własnym zakresie i uwzględnić w nim nie ujęte w zamieszczonym przez Zamawiającego przedmiarze, a niezbędne do ustalenia ceny ofertowej, pozycje kosztorysowe. 6) W harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym przez Wykonawcę w cyklu mie-sięcznym należy uwzględnić, że należność Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia uiszczana będzie do wysokości środków przezna-czonych w budżecie Gminy Sulechów w poszczególnych latach budżetowych tj. 2009-2010, w dziale 700 rozdz. 70001 § 6050 na realizację zadania pod nazwą Budowa około 20 mieszkań socjalnych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej. Zamawiający oczekuje, że w roku budżetowym 2009 wartość wykonanych robót wyniesie 600 000 zł. 7) Wykonawca musi uwzględnić: a) zabezpieczenie budynku sąsiedniego zlokalizowanego na nieruchomości ozna-czonej geodezyjnie numerem 445/1, przylegającego do budynku podlegającego rozbiórce, b) wywiezienie gruzu i innych materiałów - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów oraz utylizację odpadów - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, c) ogrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy, d) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsia-dujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, natomiast dodatkowo w robotach drogowych: e) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; f) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących. 8) Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań. b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań. przy czym: dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: -- odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I 9) W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 10) Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, na koszt Wykonawcy. 11) W zakresie zamówienia nie należy uwzględniać budowy budynków gospodarczych, natomiast budowę: - chodnika z kostki brukowej betonowej należy ograniczyć do powierzchni 201,25 m2, - ogrodzenia terenu na cokole betonowym ograniczyć do 29,0 m i nie uwzględniać montażu furtki. 2. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz pa-rametrów planowanego do dostarczenia wyposażenia. Użycie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wyko-nawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokosci 50 000,- zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: 2.1. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że: 1) wynagrodzenie za zakres przedmiotu zamówienia dotyczący zadania pod nazwą Rozbiórka budynku położonego przy ul. Armii Krajowej 36 w Sulechowie na działce nr 444 (z przeznaczeniem na budowę mieszkań socjalnych) będzie wypłacone jednorazowo na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu robót i dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, 2) wynagrodzenie za zakres przedmiotu zamówienia dotyczący zadania pod nazwą Budowa około 20 mieszkań socjalnych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej a) do wysokości 90% (dziewięćdziesiąt procent) będzie wypłacane w miarę realizacji robót, na podstawie częściowych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczanych Zamawiającemu każdorazowo po wykonaniu części przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu, po dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń, b) pozostałe 10% (dziesięć procent) wynagrodzenia zostanie wypłacone Wykonawcy po zakończeniu realizacji zadania, dokonaniu odbioru końcowego i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. 2.2. Wykonawca musi wykazać że: 1) posiada dostęp środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 100 000 PLN; 2) posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy, to w tym okresie wykonał samodzielnie lub jako generalny wykonawca z należytą starannością co najmniej trzy roboty polegające na budowie, adaptacji, przebu-dowie budynków na cele mieszkalne, w tym: 1) wielomieszkaniowe, 2) zbiorowego zamieszkania - np. domy mieszkalne dla ludzi starszych, studentów, dzieci i innych grup społecznych tj. domy opieki społecznej, hotele robotnicze, internaty i bursy szkolne, domy studenckie, domy dziecka, domy dla bezdomnych itp. budynki miesz-kalne na terenie koszar, zakładów karnych i poprawczych, aresztów śledczych. Należy wykazać, iż wartość minimum dwóch wykazanych robót była nie mniejsza niż 2 000 000 zł. brutto, w odniesieniu dla każdej z nich. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1) kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstruk-cyjno-budowlanej bez ograniczeń posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową obiektów kubaturowych; ww. kierownik budowy musi wykazać, że kierował robotami związanymi z budową, adaptacją, przebudową budynków na cele mieszkalne minimum jednego obiektu tego typu. Osoba przewidziana na ww. stanowisko musi być członkiem Izby Inżynierów Budow-nictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodo-wych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz.2174). 2) osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami, 3) osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty jakie należy złożyć razem z ofertą: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ. 1.3.2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi zostać dołączona: 1.4.1 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta musi potwierdzać spełnianie warunku opisanego w pkt III ppkt 1.2.2 SIWZ. 1.4.2 Polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności. 2. Inne dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. Brak wypełnienia druku oferty w zakresie ceny ofertowej (wartość brutto, netto, podatek od towarów i usług) spowoduje odrzucenie oferty. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 5 do I rozdziału SIWZ. 2.4. Kosztorys uproszczony Kosztorys uproszczony nie będzie stanowił podstawy do oceny ofert i określenia ceny oferty, będzie stanowił wyłącznie materiał informacyjny i poglądowy dla Zamawiającego. Uproszczony kosztorys może zawierać inne pozycje, poza pozycjami z zamieszczonych przez Zamawiającego przedmiarów, które Wykonawca uzna za konieczne, aby zrealizować kompletny przedmiot zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Brak wyceny pozycji z przedmiaru załączonego do SIWZ w ww. kosztorysie nie spowoduje odrzucenia oferty. 2.5. Zestawienie materiałów, które ma zawierać przynajmniej nazwę materiału, ilość, cenę jednostkową i wartość każdego z materiałów. Brak dołączenia do oferty któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok nr 119 b wcenie 350,- zł + koszty wysyłki ok 70,- zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego Biuro Obsługi Insteresanta pok nr 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.