eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › na dostawę sprzętu medycznego używanego na sali operacyjnej dla PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Kamienna Góra: na dostawę sprzętu medycznego używanego na sali operacyjnej dla PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy
Numer ogłoszenia: 294431 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zaklad Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę sprzętu medycznego używanego na sali operacyjnej dla PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 20/2011 na jednorazową dostawę nowego sprzętu medycznego używanego na salach operacyjnych dla PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu medycznego używanego na salach operacyjnych w którego skład wchodzi 9 zadań: zadanie nr 1 znormalizowany wózek anestezjologiczny i pojemnik plastikowy na odpady komunalne - 2 szt zadanie nr 2 doposażenie aparatu do znieczuleń - 1 szt zadanie nr 3 stolik Mayo - 1 szt zadanie nr 4 stoły zabiegowe opatrunkowy z ogranicznikami - 2 szt zadanie nr 5 stoliki pomocnicze - 2 szt zadanie nr 6 wózki do worków foliowych pojedyncze - 10 szt zadanie nr 7 podesty operacyjne - 2 szt zadanie nr 8 podgrzewacz do soli (stojak z misą podgrzewaną)- 1 szt zadanie nr 9 stojak na miski - 2 szt Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części j/w. Warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane urządzenia winny być kompletne, fabrycznie nowe i w pełni sprawne. Oferowane urządzenia winny spełniać wymagania techniczne opisane w SIWZ, gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 2) Urządzenia winny posiadać wszelkie aktualne (ważne) dokumenty, tj. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne bądź inne świadectwa dające prawo do obrotu w placówkach medycznych. Wyrób winien być oznaczony znakiem CE i spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych. 3) Szczegółowe parametry: zadanie nr 1 - znormalizowany wózek anestezjologiczny składający się z blatu roboczego czterech szuflad, 3 szuflady wyposażone w organizery do segregacji leków, 1 szuflada głęboka na płyny infuzyjne; nadstawka umieszczona na wysięgniku ze stali nierdzewnej z wyposażeniem np. 9 uchylnych pojemników lub szuflad oraz z pojemnikiem na cewniki do odsysania. Jeden wózek może posiadać dodatkowy boczny blat roboczy służący np. do rozłożenia zestawu do znieczulenia podpajęczynówkowego lub wkłucia centralnego i plastikowy pojemnik na odpady komunalne zadanie nr 2 - doposażenie aparatu do znieczuleń monitor czynności życiowych;EKG, TT, oddech, pulsoksymetria (SpO2), kapnografia CO2, temperatura, RR - (ciśnienie NIBP) Monitor gazów anestetycznych i mechaniki oddechowej, monitor zwiotczenia mięśniowego, monitor głębokości znieczulenia zadanie nr 3 - Stolik typu Mayo do instrumentów chirurgicznych blat podnoszony przy pomocy pompy hydraulicznej, za pomocą dźwigni nożnej, blat obracany w poziomie o 360 stopni, podstawa w kształcie litery T z trzema pojedynczymi kołkami o średnicy 80 mm, wszystkie kółka wyposażone w blokadę, oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, wymiary zewnętrzne: 740x440x960/1365 mm, znak CE zadanie nr 4 stoły zabiegowe opatrunkowy z ogranicznikami: - stolik z jednym blatem prostym montowanym na stałe, uchwyt do prowadzenia umieszczony przy krótszym boku, wyrób na kółkach o średnicy 100 mm (dwa z blokadą), oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego, które chronią wyrób przed uszkodzeniem znak CE o wymiarach zewnętrznych ok. 1270x765x880 mm 1000x650mm zadanie nr 5 stoliki pomocnicze (stolik opatrunkowy) stolik z blatem prostym i półką montowanymi na stałe, odległość między blatem a półką wynosi 455 mm, uchwyt do prowadzenia umieszczony przy krótszym boku, wyrób na kółkach o średnicy 100 mm (dwa z blokadą) oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego, znak CE, wymiary zewnętrzne - wymiar blatu: 1070x765x880 mm 1000 x 650 mm zadanie nr 6 wózek do worków foliowych wózek do worków foliowych pojedynczy, wózek z pokrywą podnoszona nożnie, wózek z uchwytami do worków foliowych, podstawa z kółkami o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą, wymiary zewnętrzne: 415x440x910 mm -100 l - 5 szt oraz 415 x 440x1050 mm - 120 l - 5 szt zadanie nr 7 podesty operacyjne (podnóżki) podest jednostopniowy wykonany ze stali kwasoodpornej, podest na czterech nóżkach regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania podestu), na powierzchni paski antypoślizgowe, wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne o wymiarach dł. w mm 500x300x120 zadanie nr 8 podgrzewacz do soli (stojak z misą podgrzewaną) stojak na pięcioramiennej podstawie z kółkami antystatycznymi o średnicy 50 mm, wszystkie kółka z blokadą, regulacja wysokości w zakresie 100 - 1140 mm za pomocą hydraulicznej pompy nożnej, zasilanie - 230 V/600 W, przewód o długości 3 mb, w wyposażeniu dwie miski wykonane ze stali nierdzewnej o poj. 6 l, termoregulator nagrzewania płyty w zakresie 0-120oC, regulacja temperatury za pomocą pokrętła, maksymalna temperatura podgrzewania płynu do 70 oC, wymiary: 560x560x1000/1140 mm, znak CE zadanie nr 9 - stojak na miski stojak na pięcioramiennej podstawie z 5 kółkami o średnicy 50 mm (dwa z blokadą), dwie miski zdejmowane o pojemności 6 l - wymiary zewnętrzne: 560x580x850 mm maksymalne obciążenie stojaka: 12 kg, znak CE 4) Sprzęt winien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim i być dostarczone przy dostawie - jeżeli dotyczy. 5) Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis danych technicznych oferowanego urządzenia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego zgodnie z powyższym opisem np. prospekt, katalog itp. 6) Dostawa towaru winna nastąpić w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Koszt transportu winien być wliczony w cenę urządzenia. 7) Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowany towar oraz bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym o ile dotyczy. W sprawach nie obwarowanych siwz mają zastosowanie właściwe przepisy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 1 dostawie (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Inne dokumenty: - Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg. W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar w danym przetargu jest wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.: deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych); certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III); wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub złożyć oświadczenie, iż oferowany towar posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego - jako zał B - instrukcja obsługi w języku polskim zał C - karta gwarancyjna zał D - oryginalny prospekt zał E - atesty zał F

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załączniki: 1.1 formularz ofertowy zał nr a 1.2 oświadczenie oferenta nr b 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d* 1.5 formularz cenowy nr e** 1.6 oświadczenie z art . 44 zal nr f 1.7 projekt umowy zał nr g 1.8 podwykonawcy zał nr h 1.9 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał nr j

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy: Zamawiający dopuści możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, nieistotne zmiany umowy, zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, nastąpiła zmiana danych Wykonawcy w tym min. formy organizacyjno - prawnej, zmiana rachunku bankowego i innych danych stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie dział zam. publ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: znormalizowany wózek anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: składający się z blatu roboczego czterech szuflad, 3 szuflady wyposażone w organizery do segregacji leków, 1 szuflada głęboka na płyny infuzyjne; nadstawka umieszczona na wysięgniku ze stali nierdzewnej z wyposażeniem np. 9 uchylnych pojemników lub szuflad oraz z pojemnikiem na cewniki do odsysania. Jeden wózek może posiadać dodatkowy boczny blat roboczy służący np. do rozłożenia zestawu do znieczulenia podpajęczynówkowego lub wkłucia centralnego i plastikowy pojemnik na odpady komunalne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: doposażenie aparatu do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitor czynności życiowych;EKG, TT, oddech, pulsoksymetria (SpO2), kapnografia CO2, temperatura, RR - (ciśnienie NIBP) Monitor gazów anestetycznych i mechaniki oddechowej, monitor zwiotczenia mięśniowego, monitor głębokości znieczulenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stolik typu Mayo do instrumentów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: blat podnoszony przy pomocy pompy hydraulicznej, za pomocą dźwigni nożnej, blat obracany w poziomie o 360 stopni, podstawa w kształcie litery T z trzema pojedynczymi kołkami o średnicy 80 mm, wszystkie kółka wyposażone w blokadę, oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, wymiary zewnętrzne: 740x440x960/1365 mm, znak CE 4) Sprzęt winien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim i być dostarczone przy dostawie - jeżeli dotyczy. 5) Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis danych technicznych oferowanego urządzenia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego zgodnie z powyższym opisem np. prospekt, katalog itp. 6) Dostawa towaru winna nastąpić w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Koszt transportu winien być wliczony w cenę urządzenia. 7) Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowany towar oraz bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym o ile dotyczy. W sprawach nie obwarowanych siwz mają zastosowanie właściwe przepisy ustawy Pzp. Szczegółowe warunki usługi określa się w umowie zał nr g..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: stoły zabiegowe opatrunkowy z ogranicznikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stolik z jednym blatem prostym montowanym na stałe, uchwyt do prowadzenia umieszczony przy krótszym boku, wyrób na kółkach o średnicy 100 mm (dwa z blokadą), oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego, które chronią wyrób przed uszkodzeniem znak CE o wymiarach zewnętrznych ok. 1270x765x880 mm 1000x650mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: stoliki pomocnicze (stolik opatrunkowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stolik z blatem prostym i półką montowanymi na stałe, odległość między blatem a półką wynosi 455 mm, uchwyt do prowadzenia umieszczony przy krótszym boku, wyrób na kółkach o średnicy 100 mm (dwa z blokadą) oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego, znak CE, wymiary zewnętrzne - wymiar blatu: 1070x765x880 mm 1000 x 650 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wózek do worków foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek do worków foliowych pojedynczy, wózek z pokrywą podnoszona nożnie, wózek z uchwytami do worków foliowych, podstawa z kółkami o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą, wymiary zewnętrzne: 415x440x910 mm -100 l - 5 szt oraz 415 x 440x1050 mm - 120 l - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: podesty operacyjne (podnóżki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podest jednostopniowy wykonany ze stali kwasoodpornej, podest na czterech nóżkach regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania podestu), na powierzchni paski antypoślizgowe, wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne o wymiarach dł. w mm 500x300x120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: podgrzewacz do soli (stojak z misą podgrzewaną).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stojak na pięcioramiennej podstawie z kółkami antystatycznymi o średnicy 50 mm, wszystkie kółka z blokadą, regulacja wysokości w zakresie 100 - 1140 mm za pomocą hydraulicznej pompy nożnej, zasilanie - 230 V/600 W, przewód o długości 3 mb, w wyposażeniu dwie miski wykonane ze stali nierdzewnej o poj. 6 l, termoregulator nagrzewania płyty w zakresie 0-120oC, regulacja temperatury za pomocą pokrętła, maksymalna temperatura podgrzewania płynu do 70 oC, wymiary: 560x560x1000/1140 mm, znak CE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: stojak na miski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stojak na pięcioramiennej podstawie z 5 kółkami o średnicy 50 mm (dwa z blokadą), dwie miski zdejmowane o pojemności 6 l - wymiary zewnętrzne: 560x580x850 mm maksymalne obciążenie stojaka: 12 kg, znak CE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.