eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › DOSTAWA MEBLI BUROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE. ZNAK SPRAWY NRZO-25-35A-II/08

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Szczecin: DOSTAWA MEBLI BUROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE. ZNAK SPRAWY NR: ZO-25-35A-II/08
Numer ogłoszenia: 294391 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102879 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, faks 091 4232417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BUROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE. ZNAK SPRAWY NR: ZO-25-35A-II/08.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: rzedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż następujących mebli w podziale na 17 zadań szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ dla następujących jednostek organizacyjnych Uczelni: 1. Katedra Genetyki i Ogólnej Hodowli Zwierząt, Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt, ul. Dr Judyma 6 - zadanie nr 1, 2. Ośrodek Szkoleniowo-Badawczy w Zakresie Energii Odnawialnej w Ostoi 10 - zadanie nr 2, 3. Dom Studencki ANDROMEDA, ul. Chopina 59 - zadanie nr 3, 4. Katedra Warzywnictwa, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Janosika 8 - zadanie nr 4 5. Wydział Nauk o Żywności i Rybactwa (pokój nr 13), ul. K. Królewicza 4 - zadanie nr 5, 6. Zakład Budowy i Użytkowania Urządzeń Technicznych, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Papieża Pawła VI 3 - zadanie nr 6, 7. Dom Studencki AMICUS, ul. Chopina 55 - zadanie nr 7, 8. Katedra Gleboznawstwa, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Słowackiego 17 - zadanie nr 8, 9. Katedra Chemii Środowiska, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Słowackiego 17 - zadanie nr 9, 10. Katedra Genetyki i Hodowli Roślin, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Słowackiego 17 - zadanie nr 10, 11.Biblioteka Główna, ul. Janosika 8 - zadanie nr 11, 12. Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Janosika 8 - zadanie nr 12, 13. Katedra Hodowli Trzody Chlewnej (sala Ba-200), Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt, ul. Dr Judyma 10 - zadanie nr 13, 14. Dział Ogólno - Administracyjny, ul. Janosika 8 - zadanie nr 14, 15. Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt, ul. Dr Judyma 10 - zadanie nr 15, 16. Sekcja Informatyczna, ul. Janosika 8 pok. 110b - zadanie nr 16, 17. Dział Ogólno - Administracyjny, ul. Janosika 8 - zadanie nr 17.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00 - 36.12.10.00 36.10.00.00 - 36.10.00.00 36.11.00.00 - 36.11.00.00 36.11.22.00 - 36.11.22.00 36.13.14.00 - 36.13.14.00 36.12.12.20 - 36.12.12.20 36.13.13.00 - 36.13.13.00 36.13.33.10 - 36.13.33.10 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roman Domagalski Inter Meble - Import Eksport, ul. Zygmunta Krasińskiego 91/7, 74-101 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2921,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3675,86

  • Oferta z najniższą ceną: 1439,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3675,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jard Sp. z o.o., Aleje Ujazdowskie 26/32, 00-478 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1037,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 753,96

  • Oferta z najniższą ceną: 661,24 / Oferta z najwyższą ceną: 2305,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Dudziak, Al. Wojska Polskiego 59/8, 70-476 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7513,98

  • Oferta z najniższą ceną: 7406,62 / Oferta z najwyższą ceną: 12273,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inter Mebel Import Eksport Roman Domagalski, ul. Zygmunta Krasińskiego 91/7, 74-101 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 882,06

  • Oferta z najniższą ceną: 882,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1267,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Zadanie nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Faber Sp. z o.o., ul. Santocka 42A, 71-071 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2108,16

  • Oferta z najniższą ceną: 2108,16 / Oferta z najwyższą ceną: 3982,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Zadanie nr 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inter-Mebel Import-Eksport Roman Domagalski, ul. Zygmunta Krasińskiego 91/7, 74-101 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 971,12

  • Oferta z najniższą ceną: 971,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1512,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Zadanie nr 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o,., ul. Gdańska 41, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1061,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1061,40 / Oferta z najwyższą ceną: 923,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Zadanie nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jard Sp. z o.o., Al. Ujazdowskie 26/32, 00-478 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 683,20

  • Oferta z najniższą ceną: 683,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1445,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.