eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Przeprowadzenie szkoleń ogólnych, specjalistycznych, językowych i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Tarnowskie Góry: Przeprowadzenie szkoleń ogólnych, specjalistycznych, językowych i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 294275 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń ogólnych, specjalistycznych, językowych i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń ogólnych, specjalistycznych, językowych i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach w ramach projektu Efektywni i skuteczni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej z podziałem na części zamówienia: 3.1.1. Część 1 Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem - szkolenia dla 65 uczestników tj. 5 grup szkoleniowych po 13 uczestników w każdej grupie. 1 szkolenie trwa 16 godzin (2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia), w sumie 80 godzin tj. 5 grup szkoleniowych x 16 godzin, w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2010 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 1. 3.1.2. Część 2 Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkolenia : Zarządzanie czasem - szkolenia dla 72 uczestników tj. 6 grup szkoleniowych po 12 uczestników w każdej grupie. 1 szkolenie trwa 8 godzin (1 dzień), w sumie 48 godzin tj. 6 grup szkoleniowych x 8 godzin, trwające 1 dzień po 8 godzin, w sumie 48 godzin tj. 6 szkoleń (6 grup szkoleniowych) x 8 godzin, w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 2. 3.1.3. Część 3 Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkolenia Public relations - budowanie pozytywnego wizerunku urzędnika - szkolenia dla 48 uczestników tj. 4 grupy szkoleniowe po 12 uczestników w każdej grupie. 1 szkolenie trwa 16 godzin (2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia), w sumie 64 godziny tj. 4 grupy szkoleniowe x 16 godzin, w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2010 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 3. 3.1.4. Część 4 Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkolenia: Obsługa trudnego klienta - szkolenia dla 49 uczestników tj. 4 grupy szkoleniowe, w tym 3 grupy szkoleniowe po 12 uczestników, 1 grupa szkoleniowa po 13 uczestników. 1 szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia, w sumie 64 godziny tj. 4 grupy szkoleniowe x 16 godzin, w okresie: grudzień 2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 4. 3.1.5. Część 5 Przeprowadzenie szkolenia grupowego: Etyka - szkolenie dla 12 uczestników tj. 1 szkolenie (1 grupa szkoleniowa), trwające 1 dzień po 8 godzin, w okresie: grudzień 2010 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 5. 3.1.6. Część 6 Przeprowadzenie szkolenia: Procedury administracyjne- szkolenia dla 60 uczestników tj. 5 grup szkoleniowych po 12 osób w każdej grupie szkoleniowej. 1 szkolenie trwa 1 dzień po 8 godzin, w sumie 40 godzin tj. 5 grup szkoleniowych x 8 godzin, w okresie od stycznia do lutego 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 6. 3.1.7. Część 7 Przeprowadzenie szkolenia: Dostęp do informacji publicznej - szkolenie dla 12 uczestników. Szkolenie trwa 1 dzień po 8 godzin, w okresie styczeń 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 7. 3.1.8. Część 8 Przeprowadzenie szkolenia: Prawo zamówień publicznych - szkolenia dla 24 uczestników tj. 2 grupy szkoleniowe po 12 uczestników w każdej grupie.1 szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia, w sumie 32 godziny tj. 2 szkolenia x 16 godzin, w okresie: marzec 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 8. 3.1.9. Część 9 Przeprowadzenie szkolenia: Ordynacja podatkowa - szkolenia dla 18 uczestników tj. 2 grupy szkoleniowe po 9 uczestników w każdej grupie. 1 szkolenie trwa 1 dzień po 8 godzin, w sumie 16 godzin tj. 2 grupy szkoleniowe x 8 godzin, w okresie: marzec 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 9. 3.1.10. Część 10 Przeprowadzenie szkolenia: Finanse publiczne - szkolenia dla 24 uczestników tj. 2 grupy szkoleniowe po 12 uczestników w każdej grupie szkoleniowej. 1 szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia, w sumie 32 godziny tj. 2 grupy szkoleniowe x 16 godzin, w okresie: marzec 2011r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 10. 3.1.11. Część 11 Przeprowadzenie szkolenia: Budżet zadaniowy i plan finansowy - szkolenie dla 9 uczestników. Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia, w sumie 16 godzin, w okresie: kwiecień 2011r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 11. 3.1.12. Część 12 Przeprowadzenie szkolenia: Sprawozdawczość budżetowa - szkolenia dla 24 uczestników tj. 2 grupy szkoleniowe po 12 uczestników w każdej grupie szkoleniowej. 1 szkolenie trwa 1 dzień (8 godzin), w sumie 16 godzin, w okresie: kwiecień 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 12. 3.1.13. Część 13 Przeprowadzenie szkolenia : Pomoc publiczna - szkolenie dla 12 uczestników. Szkolenie trwa 1 dzień po 8 godzin, w okresie: maj 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 13. 3.1.14. Część 14 Przeprowadzenie szkolenia : Zarządzanie projektami inwestycyjnymi - szkolenie dla 12 uczestników. Szkolenie trwa 3 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia, w sumie 24 godziny, w okresie: czerwiec 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 14. 3.1.15. Część 15 Przeprowadzenie szkolenia : Zasady współpracy z organizacjami pozarządowymi - szkolenie dla 10 uczestników. Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia , w sumie 16 godzin, w okresie od czerwca do lipca 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 15. 3.1.16. Część 16 Przeprowadzenie szkolenia : Zarządzanie ryzykiem w administracji samorządowej - szkolenie dla 20 uczestników tj. 2 grupy szkoleniowe po 10 uczestników w każdej grupie szkoleniowej. Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia, w sumie 32 godziny tj. 2 grupy szkoleniowe x 16 godzin, w okresie: czerwiec 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 16. 3.1.17. Część 17 Przeprowadzenie szkolenia : Gospodarka nieruchomościami - szkolenie dla 13 uczestników. Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia, w sumie 16 godzin, w okresie: czerwiec 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 17. 3.1.18. Część 18 Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkolenia wyjazdowego: Planowanie przestrzenne - szkolenie wyjazdowe dla 2 uczestników. Szkolenie trwa 3 dni po 8 godzin (24 godziny), w okresie od września do października 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 18. 3.1.19. Część 19 Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkolenia wyjazdowego: Zasady i reguły księgowości projektowej w projektach unijnych - szkolenie wyjazdowe dla 3 uczestników, trwające 2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia (16 godzin), w okresie od września do października 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 19. 3.1.20. Część 20 Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkolenia wyjazdowego: Kontrola i audyt projektów współfinansowanych w ramach funduszy UE - szkolenie wyjazdowe dla 1 uczestnika. Szkolenie trwa 3 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia (24 godziny), w okresie od września do października 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 20. 3.1.21. Część 21 Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkolenia wyjazdowego: Kreowanie wizerunku turystycznego - promocja i marketing w działalności jednostek samorządu terytorialnego - szkolenie wyjazdowe dla 2 uczestników. Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin w każdym dniu szkolenia (16 godzin), w okresie od września do października 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 21. 3.1.22. Część 22 Przeprowadzenie szkoleń językowych: język angielski i język niemiecki - według harmonogramu ustalonego po podpisaniu umowy dla 24 uczestników w okresie od dnia zawarcia umowy do maja 2011 r. Szkolenie dotyczyć będzie języka: angielskiego dla 12 uczestników (1 grupa) oraz niemieckiego dla 12 uczestników (1 grupa). Czas trwania szkolenia z języka angielskiego wynosi 60 godzin (24 godziny w 2010 r., 36 godzin w 2011 r.), szkolenia z języka niemieckiego wynosi 60 godzin (24 godziny w 2010 r., 36 godzin w 2011 r.) Zajęcia muszą odbywać się, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 16:00 do 18:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 22. 3.1.23. Część 23 Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkoleń grupowych: szkolenia informatyczne: poziom podstawowy i zaawansowany - według harmonogramu ustalonego po podpisaniu umowy dla 24 uczestników w okresie od dnia zawarcia umowy do maja 2011 r. Szkolenie informatyczne będzie prowadzone na dwóch poziomach zaawansowania: podstawowym i zaawansowanym (dla 2 grup po 12 uczestników). Czas trwania szkolenia informatycznego - poziom podstawowy wynosi 60 godzin (24 godziny w 2010 r., 36 godzin w 2011 r.), szkolenia informatycznego - poziom zaawansowany wynosi 60 godzin (24 godziny w 2010 r., 36 godzin w 2011 r.). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 16:00 do 18:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - część 23..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy dla następujących części zamówienia: - Część 8 - do 50 % wartości zamówienia podstawowego - Część 10 - do 50 % wartości zamówienia podstawowego - Część 13 - do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (potwierdzających spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę w niezbędnym zakresie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz dostępnych sal szkoleniowych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o postawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: - ceny ofertowej - zmiany ilości osób wskazanych do przeszkolenia w opisie przedmiotu zamówienia, - zmiany koordynatora z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - zmiany trenerów/wykładowców/lektorów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - zmiany terminu realizacji zamówienia, o ile zmiana ta wynikałaby z konieczności zmiany harmonogramu szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - zmiany godzin szkoleń, w przypadku zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach w zakresie godzin pracy pracowników, - zmian wynikających ze zmian zasad finansowania realizacji, promocji i innych dokumentów strategicznych oraz wytycznych do realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 26.1.1 Cena ofertowa brutto może się zmienić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia o wielkość tej stawki, 26.2.1. w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.