eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa folii operacyjnych i opatrunków specjalistycznych



Ogłoszenie z dnia 2005-06-21

POZYCJA 29426

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: dostawa folii operacyjnych i opatrunków specjalistycznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Warszawa-Śródmieście, do kontaktów: Władysław Wilczyński, ul. Solec 93, 00-382 Warszawa, tel. 48 22 6253111, fax 4822 6253111, e-mail: szpsolec@pol.pl, www.cmsolec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa folii operacyjnych i opatrunków specjalistycznych. 5) Krótki opis: dostawa folii operacyjnych opatrunków specjalistycznych do Śródmiejskiego Szpitala Urazowego w Warszawie przy ul. Solec 93. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 69 060,00 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: ceny terminu realizacji oceny technicznej okresu gwarancji

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 PZL Cezal-Lublin Sp. z o.o., do kontaktów: Katarzyna Stępniak, ul. Karmelicka 5, 20-081 Lublin, tel. 4881 5385110, fax 4881 5385113. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 7 350,00 Oferta z najniższą ceną: 7 350,00 / oferta z najwyższą ceną: 8 835,40 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 PZL Cezal-Lublin Sp. z o.o., do kontaktów: Katarzyna Stępniak, ul. Karmelicka 5, 20-081 Lublin, tel. 4881 5385110, fax 4881 5385113. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 11 100,00 Oferta z najniższą ceną: 11 100,00 / oferta z najwyższą ceną: 13 056,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3 "Farmedica" Sp. z o.o., do kontaktów: Irena Groniecka-Tarnkowska, ul. Łabiszyńska 21A paw. C, 03-204 Warszawa, tel. 48 226142147, fax 4822 6142147. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 927,0 Oferta z najniższą ceną: 927,00 / oferta z najwyższą ceną: 2 820,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 PZL Cezal-Lublin Sp. z o.o., do kontaktów: Katarzyna Stępniak, ul. Karmelicka 5, 20-081 Lublin, tel. 4881 5385110, fax 4881 5385113. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 45 300,00 Oferta z najniższą ceną: 45 300,00 / oferta z najwyższą ceną: 45 300,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: oznaczenie sprawy 4/XVII/Zp30/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 04.04.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 2 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 14 - 13134 z dnia 20.01.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia:06.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.