eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątki › budowa Parku wiejskiego rekreacyjno-edukacyjnego w Świątkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-05

POZYCJA 29421

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Świątki: budowa Parku wiejskiego rekreacyjno-edukacyjnego w Świątkach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Świątkach, do kontaktów: 1) Barbara Wasilewska tel.0896169883 w sprawach technicznych 2) Zbigniew Wojtera tel.0896169883, Świątki 87, 11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6169883, 6169890 w. 109, fax 089 6169822, e-mail: urzadgminy@swiatki.nowoczesnagmina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Parku wiejskiego rekreacyjno-edukacyjnego w Świątkach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejsce wykonywania robot - Świątki działka nr 30/27 i 30/30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: roboty drogowe - ścieżki , drogi , nawierzchnie, roboty elektryczne - oświetlenie parku , architektura parkowa, roboty związane z szatą roślinną. Szczegółowy opis zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót dla poszczególnych zadań 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w specyfikacji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.20 - Parki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych Oryginalny kod CPV: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: -roboty drogowe - ścieżki , drogi , nawierzchnie, roboty elektryczne - oświetlenie parku , architektura parkowa, roboty związane z szatą roślinną 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 01.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6000.00 zł słownie:(sześć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,tzn. w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (licząc od daty złożenia oferty),wykonali co najmniej jedną robotę o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ, 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym do kierowania budową i robotami , przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia w specjalnościach: -konstrukcyjno - budowlanej -instalacyjnej w zakresie : instalacji i urządzeń elektrycznych -zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn, posiadają własne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową na kwotę co najmniej 360.000,00 zł z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne. 6.nie zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: cena ofertowa - 100% 2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium - cena ofertowa. 3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. 4.Ocena ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: - kryterium cena: Ilość punktów badanej oferty = (najniższa zaoferowana cena oferty do ceny oferty badanej) x 10 pkt x 100% Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku stosując zasadę zaokrąglania, że 3 cyfrę po przecinku wynoszącą mniej niż 5 pomija się, a 5 i więcej podwyższa się. 5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ, Wykonawca wraz z formularzem \Oferta\ wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (dotyczy osób posiadających obywatelstwo polskie), albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (dotyczy osób nie posiadających obywatelstwa polskiego) w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, ( informacja dotycząca niekaralności podmiotów zbiorowych) - wystawionej nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia, zobowiązany jest oddzielnie złożyć dokumenty wymieniony w ust. od 1 do 5. 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 . Do załącznika należy dołączyć aktualne tj. ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności kierownika budowy oraz kierowników robót do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nich uprawnień. 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (licząc od daty złożenia oferty) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania, wymagane jest w tym okresie wykonanie co najmniej 1 robót o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem . - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie. 8. informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 360.000,00 zł. z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. kserokopię dowodu wniesienia wadium, 10. wypełniony druk pn\Harmonogram rzeczowo -finansowy inwestycji\- załącznik Nr 6 11.oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia lub w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty Dokumenty wymienione od ust. 6 do 10 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają łącznie ( sumarycznie). Dokumenty wymagane od wykonawców zagranicznych: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2,4 i 5 tj. a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) informacji z KRS w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 Pzp c) zaświadczeń o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: d) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim oraz dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie musi być wystawione w terminach określonych w ust.1 pkt.d,e,f oraz Rozdziale VII ust.3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający informuję, iż zgodnie z art.96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.Nr 47 z dnia 8.06.1993r. poz.211 z późn.zm.), jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione -Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć wraz z formularzem ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. -Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem \tajemnica przedsiębiorstwa\, lub złożone spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.07.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2006, godzina 11:00, w siedzibie zamawiającego 11-008 Świątki 87 - pokój nr 1 sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.