eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu oraz podległych jednostek.Nr sprawy 100/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Radom: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu oraz podległych jednostek.Nr sprawy 100/2008
Numer ogłoszenia: 294103 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, faks 048 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu oraz podległych jednostek.Nr sprawy 100/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego: meble wytwarzane z płyty meblowej, krzesła i meble do siedzenia oraz meble metalowe w jednej dostawie lub dostawach częściowych do : I Komisariatu Policji w Radomiu, KPP Białobrzegi, KPP Ciechanów, KPP Mława, KPP Sokołów Podlaski, KPP Szydłowiec, KPP Wyszków, SOT KWP zs. w Radomiu oraz Wydziałów KWP zgodnie z załącznikami od nr1do nr28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1a do nr 28a. Termin wstępny każdej dostawy strony ustalą między sobą w sposób telefoniczny, po czym Zamawiający dostarczy Wykonawcy pocztą, osobiście lub faksem pisemne zamówienie. Za datę otrzymania zamówienia uznaje się datę widniejącą na potwierdzeniu dostarczenia faksu, korespondencji lub innym dokumencie potwierdzającym otrzymanie dokumentu. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o każdej dostawie towaru, z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji każdej z dostaw w ciągu 30 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia od Zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmioty zamówienia własnym transportem i na swój koszt w miejsce wskazane w załączniku od nr 1do nr28 zgodnie ze składaną ofertą. Każda z dostaw zostanie udokumentowana na protokole zdawczo-odbiorczym sporządzonym i podpisanym przez strony w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku i montażu dostarczonego sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz złożą oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy ( wzór stanowi Załącznik Nr29, 29a). Oświadczenie musi być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Powyższe oświadczenie winno być złożone w formie oryginału. W przypadku posiadania zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: GRUPA I 1). Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy dokument z GRUPY I winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59, Sekcja Zamówień Publicznych pokój 801..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59, Sekcja Zamówień Publicznych pokój 801..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.