eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONE PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE (SUFO) - Klub Marynarki Wojennej i WKU w Gdyni sprawa 324/JW4024/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Gdynia: WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONE PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE (SUFO) - Klub Marynarki Wojennej i WKU w Gdyni sprawa 324/JW4024/2011
Numer ogłoszenia: 293929 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024 , ul. Strażacka 2-8, 81-660 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6265076, faks 58 6265076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONE PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE (SUFO) - Klub Marynarki Wojennej i WKU w Gdyni sprawa 324/JW4024/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres i przedmiot działania SUFO zawarto w rozporządzeniu MON z dnia 19 czerwca 1999r. w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. Nr 60, poz. 647 z późń. zm.). 2. W zakres ochrony wchodzi ochrona osób i mienia na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4024 (JW 4024) obiektów: Klub Marynarki Wojennej (Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia sześciu pracowników Zamawiającego w trybie art. 23 1 Kodeksu Pracy) i WKU w Gdyni. 3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania usługi określonej w SIWZ podwykonawcy. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późń. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykaże, że wykonywał lub wykonuje (przez okres co najmniej 6 miesięcy) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, minimum 2 usług (max. 5) w zakresie ochrony osób i mienia (podobnych, przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości minimum dla część I - 100.000,00, na część II - 50.000,00 zł - każda), zawierających datę wykonania, dane zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykaże, że zatrudnia pełnomocnika ochrony, posiada kancelarię tajną (inną komórkę odpowiedzialną za przyjmowanie, rejestrowanie, obieg i udostępnianie dokumentów) i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną, stanowisko komputerowe uprawnione zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych do przetwarzania, wytwarzania informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej; - Wykonawca wykaże, że dysponuje Stacją Monitorowania Alarmów;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami ochrony planowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy oraz osobami nadzorującymi i kontrolującymi z ramienia Wykonawcy, którzy posiadają poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli wskazanej w SIWZ, licencje, środki łączności i inne wyposażenie potrzebne do realizacji zamówienia; - Wykonawca wykaże, że posiada Grupę Interwencyjną (z wyposażeniem opisanym w SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazania się tym warunkiem.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Kserokopie (poświadczoną za zgodność z oryginałem) certyfikatu ISO 9001-2000, potwierdzającą, że wykonawca działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy w zakresie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się również możliwość złożenia dokumentu równorzędnego tj. AQAP. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że przejmie od Zamawiającego sześciu pracowników Klubu MW w trybie art. 23 1 Kodeksu Pracy. Zaznacza się, że pracownicy ci są objęci przepisami Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowych Instytucji Kultury z dn. 25.03.1999 r. (z póź. zm.) załącznik nr 14 do SIWZ - dotyczy wyłącznie części I. 3. Zaakceptowana Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego załącznik nr 15 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenie lub zwiększenie ilości godzin na posterunkach, likwidacje obiektu lub przekazanie obiektu innemu użytkownikowi lub płatnikowi, spowodowanych zmianami organizacyjnymi w jednostce Zamawiającego, których w dniu ogłoszenia procedur przetargowych nie można było przewidzieć. Po wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny w trybie szczegółowo uzgodnionym z Wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4024 sekcja zamówień publicznych ul. Strażacka 2-8 81-660 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 12:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4024 - Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro) ul. Strażacka 2-8 81-660 Gdynia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Klub MW Riwiera przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni - w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu (obsługa portierska) oraz utrzymanie do działania Grupy Interwencyjnej w przypadku powstania zagrożenia realizowana przez pracowników Klubu MW (sześciu portierów), których Wykonawca zobowiązuje się przejąć w trybie art. 23 1 Kodeksu Pracy (razem 4,5 etatu - w tym trzech pracowników na cały etat, trzech pracowników na ? etatu)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Klub MW Riwiera przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni - w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu (obsługa portierska) oraz utrzymanie do działania Grupy Interwencyjnej w przypadku powstania zagrożenia realizowana przez pracowników Klubu MW (sześciu portierów), których Wykonawca zobowiązuje się przejąć w trybie art. 23 1 Kodeksu Pracy (razem 4,5 etatu - w tym trzech pracowników na cały etat, trzech pracowników na ? etatu). Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gdyni (WKU) przy ul. Pułaskiego 7 - w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu, utrzymanie do działania Grupy Interwencyjnej w przypadku powstania zagrożenia realizowana przez umundurowanych, licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej (SUFO) oraz stałym monitorowaniu sygnałów alarmowych pochodzących z technicznych systemów wspomagających ochronę i reakcję patrolu GI w przypadku zadziałania systemu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gdyni (WKU) przy ul. Pułaskiego 7 - w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu, utrzymanie do działania Grupy Interwencyjnej w przypadku powstania zagrożenia realizowana przez umundurowanych, licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej (SUFO) oraz stałym monitorowaniu sygnałów alarmowych pochodzących z technicznych systemów wspomagających ochronę i reakcję patrolu GI w przypadku zadziałania systemu. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.