eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Remont budynku świetlicy wiejskiej w Rudce wraz z utwardzeniem placu oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w Olendach wraz z częściowym utwardzeniem placu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Rudka: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Rudce wraz z utwardzeniem placu oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w Olendach wraz z częściowym utwardzeniem placu
Numer ogłoszenia: 293914 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudka , ul. Brańska 13, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 0-85 730-58-52, faks 0-85 730-58-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Rudce wraz z utwardzeniem placu oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w Olendach wraz z częściowym utwardzeniem placu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont dwóch świetlic wiejskich, znajdujących się w miejscowościach Rudka i Olendy. Remont świetlicy w Rudce będzie polegał na wykonaniu robót budowlanych w poszczególnych częściach budynku, tj. części świetlicowej, garażu OSP, kotłowni oraz utwardzeniu terenu wokół budynku kostką brukową. Zakres robót dotyczących części świetlicowej: 1) wymiana rynien i rur spustowych, 2) wymiana pokrycia dachowego z blachy wraz z wymianą ołacenia dachu, 3) wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV, 4) wymiana parapetów, 5) wymiana stolarki drzwiowej, 6) ocieplenie ścian styropianem i wykonanie elewacji, 7) położenie płytek ceramicznych na schodach, 8) rozebranie podłóg i legarów, 9) rozebranie ścianki wewnętrznej i przymurowanie nowej, 10) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, 11) ułożenie płytek ceramicznych na ścianach, 12) rozebranie i wykonanie nowej podsufitki z montażem wentylatorów, 13) wykonanie robót gipsowych i malarskich, 14) remont sceny, 15) modernizacja instalacji c.o., 16) modernizacja instalacji wod.-kan., 17) modernizacja instalacji elektrycznej, 18) utwardzenie terenu wokół świetlicy kostką brukową. Zakres robót dotyczący garażu OSP: 1) wymiana okien zespolonych na okna z PCV, 2) wymiana drzwi garażowych, 3) wykonanie posadzek cementowych, 4) roboty gipsowe i malarskie, 5) modernizacja instalacji c.o., 6) wymiana lamp oświetleniowych. Zakres robót dotyczących kotłowni: 1) wymiana okien na okna z PCV, 2) roboty gipsowo-malarskie, 3) wymiana kotła c.o. węglowego na kocioł stalowy gazowy. Zakres robót do wykonania w świetlicy wiejskiej w Olendach: 1) wymiana rynien i rur spustowych, 2) wymiana pokrycia dachowego z eternitu na pokrycie z blachy wraz z wymianą ołacenia dachu, 3) wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV, 4) wymiana stolarki drzwiowej, 5) ocieplenie ścian styropianem i wykonanie elewacji, 6) wymiana parapetów, 7) rozebranie podłóg i legarów, 8) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych i podłóg drewnianych, 9) ułożenie płytek ceramicznych na ścianach, 10) przymurowanie ścianek z cegieł, 11) wykonanie schodów drewnianych do piwnicy i remont schodów drewnianych na poddasze, 12) roboty gipsowe i malarskie, 13) obłożenie ścian panelami winylowymi, 14) montaż wentylatora sufitowego, 15) remont sceny, 16) częściowe utwardzenie placu kostką brukową, 17) modernizacja instalacji elektrycznej, 18) modernizacja instalacji wod.-kan. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienie jest określony w przedmiarach robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych i 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do 16.09.2009r. do godz. 10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zamówienia polegające na remoncie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej, obiektu mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego, w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 500.000,00 zł; b) dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: - co najmniej jedną osobą - przewidzianą na kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi oraz elektrycznymi (wszystkie - bez ograniczeń), będącą członkiem właściwej terytorialnie okręgowej izby samorządu zawodowego, o doświadczeniu zawodowym min. 2 lata jako kierownik budowy robót odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załaczonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 2) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponowały Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 7) dokumentów stwierdzających, że osoba przewidziana na kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi oraz elektrycznymi (wszystkie - bez ograniczeń) oraz stwierdzające jej przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt 1 oraz dokumenty wymienione w pkt 5, 6 i 7 składają wspólnie, a oświadczenie wymienione w pkt 2 oraz dokumenty wymienione w pkt 3 i 4 musi złożyć każdy wykonawców oddzielnie, ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika do ich reprezentowania;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudka ul. Branska 13 17-123 Rudka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudka ul. Branska 13 17-123 Rudka pok. nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.