eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 61 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 61 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.
Numer ogłoszenia: 293866 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230146 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 61 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy w ramach Programu aktywizacji zawodowej osób do 30 roku życia dla 61 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 5 części. CZĘŚĆ 1 OBSŁUGA KAS FISKALNYCH Z MINIMUM SANITARNYM - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 13.09.2010 r. oraz zakończyć w dniu 21.09.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Obsługa kas fiskalnych 2) Minimum sanitarne 3) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 43 godziny zegarowe, w tym: a) zajęć teoretycznych: 18 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 25 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: 1) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2) posiadających status bezrobotnego, 3) które mają ukończone 18 lat (osoby do 30 roku życia), 4) z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne, znać zagadnienia z zakresu minimum sanitarnego. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 stanowisk z kasami fiskalnymi, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 2 OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 15 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.09.2010 r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: a) Psychologiczno - pedagogiczne podstawy opieki nad dzieckiem b) Dziecko w poszczególnych okresach rozwoju - opieka i wychowanie c) Bezpieczeństwo dziecka d) Udzielanie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej e) Twórcze wychowywanie dziecka f) Gry i zabawy ruchowe stymulujące rozwój dziecka g) Profilaktyka zdrowotna h) Postępowanie z dzieckiem: - alergicznym - niepełnosprawnym i) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 120 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 30 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminów końcowych. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat (osoby do 30 roku życia), d) z wykształceniem min. podstawowym, e) bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności (badania w sanepidzie - książeczka zdrowia). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: a) sprawować opiekę i pielęgnować dziecko, b) udzielać pierwszej pomocy przedmedycznej dziecku, c) eliminować zagrożenia występujące w otoczeniu dziecka, d) stymulować rozwój dziecka, e) kształtować odpowiednie cechy charakteru dziecka. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: filmy edukacyjne do zajęć tematycznych, sprzęt multimedialny, gry edukacyjne, tablice papierowe, flamastry, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 3 SAMODZIELNY KUCHARZ Z ORGANIZACJĄ PRZYJĘĆ OKOLICZNOŚCIOWYCH, CATERINGIEM I MAŁĄ GASTRONOMIĄ - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.09.2010 r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1. Samodzielny kucharz 2. Organizacja przyjęć okolicznościowych 3. Catering 4. Mała gastronomia 5. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 40 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 110 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat (osoby do 30 roku życia), d) z wykształceniem min. podstawowym , e) bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności (badania w sanepidzie - książeczka zdrowia). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1) samodzielnie wykonywać zadania kucharskie w kuchni, 2) stosować zasady bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, 3) przestrzegać przepisy sanitarno - epidemiologiczne, 4) dokonywać oceny jakościowej surowców, półproduktów i gotowych potraw, 5) oceniać przydatności surowców i półproduktów do obróbki kulinarnej, 6) przeprowadzać obróbkę wstępną i obróbkę cieplną, 7) sporządzać zupy, sosy i potrawy z różnych produktów oraz ciasta, desery i napoje, 8) dobierać dodatki do różnych potraw. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, min. inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 4 WIZAŻ I STYLIZACJA PAZNOKCI Z PODSTAWAMI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - 16 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 06.09.2010 r. oraz zakończyć w dniu 07.10.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia 1. Dermatologiczne schorzenia dłoni 2. Manicure tradycyjny i biologiczny 3. Metody przedłużania paznokci 4. Zdobnictwo paznokci 5. ABC działalności gospodarczej 6. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: zajęć teoretycznych: 35 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, zajęć praktycznych: 145 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: zarejestrowanych w tut. Urzędzie, posiadających status bezrobotnego, które mają ukończone 18 lat (osoby do 30 roku życia), z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1. posiadać wiadomości z zakresu rozróżniania schorzeń dermatologicznych dłoni i paznokci, 2. znać podstawowe metody przedłużania paznokci oraz techniki ich zdobnictwa, 3. dobrać właściwą metodę przedłużania paznokci, 4. wykonywać zabiegi pielęgnacyjne dłoni, 5. udzielania porad z zakresu tematyki szkolenia. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 8 stanowisk do samodzielnej nauki wizażu i stylizacji paznokci, tematyczne slajdy, filmy, tablice i plansze, atlasy dermatologiczne, foliogramy, aparatura i środki do sterylizacji i dezynfekcji, aparatura i narzędzia do manicure, preparaty i środki do manicure, min. 16 szt. pilników do paznokci, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 5 FRYZJER - STYLISTA Z PODSTAWAMI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2010 r. oraz zakończyć w dniu 22.10.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Fryzjer - stylista 2) ABC przedsiębiorczości 3) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia: 250 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 112 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 138 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: zarejestrowanych w tut. Urzędzie, posiadających status bezrobotnego, które mają ukończone 18 lat (osoby do 30 roku życia), z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1) wykonywać zabiegi upiększające i pielęgnacyjne na włosach, 2) ścinać włosy na życzenie klienta, 3) obsługiwać sprzęty fryzjerskie, 4) udzielać porad fryzjerskich w zakresie pielęgnacji skóry głowy i włosów oraz pomagać w doborze kosmetyków fryzjerskich, 5) znać podstawowe zasady zakładania, prowadzenia, rozliczania oraz likwidowania działalności gospodarczej. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: pracownia wyposażona w min. 5 specjalistycznych foteli, sprzęt fryzjerski, preparaty fryzjerskie, każdy uczestnik szkolenia będzie miał także udostępniony jeden zestaw komputerowy z zainstalowanymi programami użytkowymi oraz programem Płatnik, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: 1) Po ogłoszeniu wyników przetargu wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania z Zamawiającym obu umów załączonych do wniosku o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne. 2) Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w terminie do 3 dni roboczych od daty zakończenia szkolenia. 3) Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. 4) Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż : 43 godziny zegarowe w miesiącu kalendarzowym szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 1 150 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 2 oraz 3 150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia. 30 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 4 150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia. 100 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 5 5) Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych). zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000, zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000 (nie dotyczy zamówienia określonego w Części 4 oraz 5), dzienna liczba godzin zegarowych - nie więcej niż 8. W przypadku zajęć praktycznych zamówienia określonego w Części 4 oraz 5: zajęcia muszą się rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000, liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 2 osoby. Dopuszczalne jest to wyłącznie w przypadku tych modułów tematycznych, w których są praktyczne ćwiczenia na sprzęcie niezbędnym do wykonywania zawodu lub nabywania umiejętności, których zdobycie jest przedmiotem szkolenia. 6) Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 7) Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek ( zeszyt/notatnik, długopis). 8) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia catering w postaci: - ciepłych napoi (np. kawa, herbata), - świeżych słodkich przekąsek (np. ciasteczka, słodkie bułki, itp.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Obsługa kas fiskalnych z minimum sanitarnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6156,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6735,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Opiekunka dziecięca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NESTOR GROUP, Boleścin 5c, 58-112 Grodziszcze, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19729,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17270,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Samodzielny kucharz z organizacją przyjęć okolicznościowych, cateringiem i małą gastronomią

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NESTOR GROUP, Boleścin 5c, 58-112 Grodziszcze, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8652,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8652,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14901,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wizaż i stylizacja paznokci z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29653,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.