eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › komory 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29367

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: komory 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, do kontaktów: Piotr Lutkowski, ul. Strzeszyńska 34, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 655 02 00 lub 601 581 922, fax 061 655 03 01, e-mail: plut@igr.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.igr.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, prof. dr hab. Bogdan Wolko, ul. Strzeszyńska 34, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 655 02 25, fax 061 655 03 01, e-mail: bwol@igr.poznan.pl, www.igr.poznan.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, Monika Straszewska, ul. Strzeszyńska 34, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 655 02 75, fax 061 655 03 01, e-mail: office@igr.poznan.pl, www.igr.poznan.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, Monika Straszewska, ul. Strzeszyńska 34, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 655 02 75, fax 061 655 03 01, e-mail: office@igr.poznan.pl, www.igr.poznan.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: komory 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, Poznań, ul. Strzeszyńska 34. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro. - Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igr.poznan.pl - Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, A) Skaner laserowy posiadający następujące tryby pracy: - czytania ekranów do autoradiografii - możliwość odczytu sygnałów izotopów: 3H, 14C, 32P, 33P, 35S, 125I - czytania fluorescencji i chemiluminescencji - dokumentacji cyfrowej - dla żeli barwionych np. srebrem, CCB, filmów rtg, oraz innych obrazów Wyposażony w lasery umieszczone w obudowie skanera: - laser czerwony o długości fali 635nm - laser zielony o długości fali 523nm - laser niebieski o długości fali 473nm Możliwość wyposażenia skanera w czwarty laser dla bliskiej podczerwieni Wyposażony w jeden kanał detekcji sygnału pracujący w oparciu o fotopowielacz z możliwością wyposażenia w drugi kanał detekcji z drugim fotopowielaczem Wyposażony w jednostkę sterującą z monitorem LCD 17” Maksymalna powierzchnia skanowania: 40 x 46 cm Możliwość wyboru rozmiaru piksela podczas skanowania: od 10 do 200 mikrometrów Wyposażony w oprogramowanie analityczne do analizy jednokierunkowej elektroforezy, do analizy powierzchni o dowolnych kształtach oraz do liczenia kolonii komórkowych Wyposażony w oprogramowanie analityczne do mikromacierzy Wyposażony w ekrany do autoradiografii i kasety do ekspozycji o rozmiarach 35 x 43 cm (1 sztuka) oraz 20 x 40 cm (2 sztuki) B) Aparat do dokumentacji żeli barwionych bromkiem etydyny W skład zestawu powinno wchodzić: ˇ Komora ciemniowa wyposażona w górne oświetlenie światłem białym oraz UV (365/254 nm) ˇ Transiluminator o długości fali 312 nm i o powierzchni filtra co najmniej 21 x 26 cm ˇ Cyfrowa kamera CCD wraz z kartą sterującą do komputera i oprogramowaniem sterującym o rozdzielczości minimum 440 000 pikseli ˇ Oprogramowanie do podstawowej analizy obrazu po elektroforezie jednokierunkowej ˇ Komputer z monitorem LCD 17” 3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia – wyposażenie dodatkowe, oraz inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia - Aparat do izolacji i czyszczenia próbek DNA oraz RNA z komórek roślinnych Wysoka czystość otrzymanych próbek DNA i RNA, w granicach: DNA – A260/280 >1,6, RNA – A260/280 > 1,7. Możliwość izolacji do 8 próbek jednocześnie w czasie nie dłuższym niż 15 minut - Koncentrator próżniowy Wyposażenie: wirówka próżniowa z chłodzeniem o parametrach: obroty w granicach 1200 rpm, zakres temperatur bez opcji chłodzenia: do 80 stopni C, chłodzenie za pomocą spirali chłodzącej i zewnętrznego systemu chłodzenia rotor o pojemności: 72 x 1,5/2,0 ml pompa próżniowa - Termocykler gradientowy Wyposażony w blok gradientowy o pojemności: 96 x 0,2 ml lub mikropłytka 96-cio dołkowa i ogrzewaną pokrywę. Zakres gradientu: od 20 do 70oC, zakres temperatur: 4 – 99 stopni C, maksymalna prędkość grzania: do 3 stopni C/s. - Zestaw do elektroforezy poziomej Aparat do elektroforezy poziomej: wymiary żelu: 15 x 20 cm, grzebienie do wyboru Zasilacz do elektroforezy: zakres napięcia: 1 – 300 V, zakres natężenia: 1 – 500 mA, maksymalna moc: 100 W, co najmniej dwa wyjścia - Urządzenie do elektroporacji komórek Wyposażenie: moduł do elektroporacji komórek eukariotycznych o parametrach: napięcie impulsu: 20-120V, forma impulsu: wykładniczo-malejący, stała czasowa: 15 – 500 ms w przedziałach co 5 ms, wielokrotna pulsacja: 1 – 99 moduł do elektroporacji bakterii i drożdży o parametrach: napięcie impulsu: 20 – 2500 V, forma impulsu: wykładniczo - malejący, stała czasowa: 5 ms, oporność: 600 Ohm, kondensator: 10 mF 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.43.61.00 - Lasery Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.61.00 - Lasery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6800,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. B.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. B.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. C.2) Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A.1), A.2), A.3), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt "D", zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt "D". E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt j.w dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Warunki gwarancji 10 3. Czas reakcji serwisu 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igr.poznan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 04.08.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2007, godzina 10:30, .

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.