eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PRODUKCJA GADŻETÓW REKLAMOWYCH ZWIĄZANYCH ZE SPEKTAKLEM UPIÓR W OPERZE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Warszawa: PRODUKCJA GADŻETÓW REKLAMOWYCH ZWIĄZANYCH ZE SPEKTAKLEM UPIÓR W OPERZE.
Numer ogłoszenia: 29365 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, fax 022 6217233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.teatrroma.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRODUKCJA GADŻETÓW REKLAMOWYCH ZWIĄZANYCH ZE SPEKTAKLEM UPIÓR W OPERZE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych artykułów reklamowych z nadrukami (Gadżetów) przygotowanych zgodnie z projektem Zamawiającego i związanych z musicalem Upiór w operze zgodnie z poniższą specyfikacją: 1. Koszulki z krótkim rękawem ILOŚĆ - 1 500 szt. Kolor: kolor czarny Rozmiary: S, M, L, XL - po 375 sztuk każdego rozmiaru. Gramatura materiału: 155 g Nadruk (przód): ok 13 cm x 20 cm Nadruk (rękawek): ok 7 cm x 7cm Kolory - 4 kolory na przedzie oraz 4 kolory na rękawku. Nadruki na koszulkach na przedzie i rękawku będą to dwa różne nadruki: - na przedzie (większy) - grafika, - na rękawku (mniejszy) - logo przedstawienia. Koszulki mają być pakowane oddzielnie, każda w osobną folię. 2. Smycze ILOŚĆ - 1 500 szt. Kolor: czarne z jednostronnym nadrukiem 2 kolory (błękitny + biały) Szerokość taśmy poliestrowej ok. 20 mm, łącznik plastikowy, karabińczyk metalowy 3. Kubki ceramiczne magiczne z uchem ILOŚĆ - 2 000 szt. Kolor: czarny Nadruk: full kolor (od ucha do ucha) Nadruk na wewnętrznej stronie kubka na wysokości ok. ¾ (logotyp) - full kolor Po nalaniu wrzątku kolor kubka ma się zmienić na biały i ma się pokazać logo przedstawienia Upiór w operze. Kubki mają być pakowane oddzielnie, każdy w osobny kartonik. 4. Długopisy ILOŚĆ - 1 500 szt. Kolor: biały Tworzywo sztuczne (plastik) Nadruk CMYK na całej powierzchni długopisu (druk na okrągło) 5. Metalowe pudełka z pastylkami miętowymi ILOŚĆ - 2 500 szt. Format: 5 x 3 cm Kolory: full kolor Minimalna waga pastylek w pudełku 50 g. Pastylki powinny mieć datę ważności co najmniej do końca czerwca 2009 roku. Zamawiający przekaże projekty nadruków na Gadżety reklamowe w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. Całkowite zamówienie powinno zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 10 marca 2008 r. Wszystkie opisane powyżej Gadżety powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych, ponadto powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe opisane w przedmiocie zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz zdeponowania go we wskazanym magazynie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty po 1 sztuce każdego z oferowanych Gadżetów. Przykładowe egzemplarze powinny być wykonane z materiałów identycznych jak te, na których będą nadrukowywane materiały graficzne Spektaklu. Próbki będą służyć do zbadania walorów jakościowych proponowanych materiałów. Na próbkach powinny być umieszczone przykładowe nadruki zbliżone do wyżej opisanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.46.00.00 - Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.00.00 - Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia Wykonawcy składają wyłącznie w formie oryginału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Przez dostawy o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia należy rozumieć dostawę Gadżetów reklamowych zbliżonych rodzajem do opisanego w przedmiocie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić i udokumentować należyte wykonanie trzech dostaw o podobnym charakterze, gdzie każda z dostaw powinna opiewać na kwotę nie mniejszą niż 35 000 zł netto. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda: a. Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Jakość Gadżetów - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.teatrroma.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat, parter pokój nr 10..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat, parter pokój nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.