eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana stolarki okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Łódź: Wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 29361 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek", Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6330180, fax 042 6339607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonyrynek.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z montażem stolarki otworowej okiennej w ilości 222 szt / 612,89 m2 wraz z parapetami wewnętrznymi w ilości 108,33 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art . 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Spełniają warunki gwarancyjne - okres udzielonej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia musi wynosić 120 miesięcy. 6) Wykażą , że oferowana stolarka dopuszczona jest do obrotu i stosowania w budownictwie mieszkaniowym. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: ad 1) warunek spełniają wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; ad 2) > warunek spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali należycie minimum trzy roboty o wartości min. 100 000 zł odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; > dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ad 3) warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . ad 4) warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w części V. ad 5) warunek spełniają wykonawcy, którzy na wykonanie przedmiotu zamówienia udzieloną 120 miesięcy gwarancji. ad 6) warunek spełniają wykonawcy, którzy wykażą , że oferowana stolarka dopuszczona jest do obrotu i stosowani w budownictwie mieszkaniowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć : 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.2 oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.3 w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt.1.1 i 1.2 muszą być złożone przez każdy podmiot; 1.4 pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć : 2.1 wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o wartości min. 100 000 zł odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia (min. 3 ) ; 2.2 dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie; 2.3 kserokopie dokumentu potwierdzającego kwalifikacje osoby mającej pełnić funkcję kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć : 3.1 kserokopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac; 3.2 w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 3.3 w przypadku , gdy wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC, do oferty należy dołączyć zobowiązanie mówiące, o ubezpieczeniu robót przed podpisaniem umowy; 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt.2 i 3 podmioty mogą spełniać łącznie; 5. W celu potwierdzenia, że że oferowana stolarka dopuszczona jest do obrotu i stosowania w budownictwie mieszkaniowym do oferty należy załączyć : 5.1 aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny z wyraźnym zaznaczeniem , iż oferowana stolarka dopuszczona jest do stosowania w budownictwie. 5.2aktualny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Krajową Deklaracją Zgodności do Aprobaty Technicznej na stolarkę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r Dz U z 2004 r Nr 198 poz.2041 w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.Dokumenty składane w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 10. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonyrynek.internetdsl.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek Pl. Barlickiego 11 pok nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek Pl. Barlickiego 11 pok nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.