eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Łęczna: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna
Numer ogłoszenia: 293588 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej , ul. Jaśminowa 4, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 462 83 74, faks 81 462 83 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia dla uczestników projektu systemowego MOPS Łęczna. Przedmiot zamówienia podzielony na cztery części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ­posiadania aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy /art. 20 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach ryku pracy/. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wymagać w sposób szczególny. Ocena spełniania będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ­wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę szkoleniową o wartości co najmniej 6 000,00 zł., Ocena spełniania będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaże, że dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z osobnymi stanowiskami dla każdego uczestnika z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, warunki BHP musi spełniać również zaplecze socjalne - dotyczy części I- IV 2. Wykaże, że dysponuje, co najmniej 3 komputerami stacjonarnymi lub komputerami przenośnymi z monitorem lub wyświetlaczem z legalnym oprogramowaniem systemowym, jednakowym dla wszystkich uczestników, z dostępem do Internetu - dot. części I i II 3. Wykaże, że dysponuje, co najmniej 3 kasami fiskalnymi, które spełniają wymagania rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28.11.2008r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące oraz warunków ich stosowania /Dz. U. Nr 212, poz. 1338/ - dotyczy części III. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym tj. sali, narzędziach, urządzeniach i osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaże, że dysponuje kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia: każda osoba z kadry posiada doświadczenie w postaci zrealizowania, co najmniej 1 szkolenia podobnego pod względem merytorycznym, co przedmiot zamówienia - dotyczy wszystkich części. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym tj. sali, narzędziach, urządzeniach i osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wymagać w sposób szczególny. Ocena spełniania będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do siwz / wypełniony oddzielnie dla każdej części/. b) Formularz cenowy - załącznik nr 6 do siwz /wypełniony oddzielnie dla każdej części/. c) Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 10 do siwz. d) Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. e) Opracowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia - załącznik nr 11 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w wyniku zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.lecznagw.11.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej ul. Jaśminowa 4 21-010 Łęczna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej ul. Jaśminowa 4 21-010 Łęczna pok. 216 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy MOPS Łęczna - Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna realizowany w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sekretarka - asystentka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 3 osoby Termin realizacji szkolenia - od 26.10.2010r. z uwagi na uczestnictwo w innych szkoleniach kolejne spotkania w dniach 02.11.2010r., 09.11.2010r., 16.11.2010r., 23.11.2010r., 02.12.2010r., 07.12.2010r., 08.12.2010r., 09.12.2010r., 10.12.2010r. Liczba godzin edukacyjnych - 60 Program: zagadnienia z psychologii i socjologii pracy, obsługa klienta, kultura pracy, organizacja pracy administracyjno - biurowej, podstawy obsługi programów komputerowych (Word, Excel, PowerPoint), obsługa urządzeń biurowych. Wymagania organizacyjne: Miejsce szkolenia: teren miasta Łęczna lub Lublin. Uczestnicy szkolenia otrzymają na własność materiały dydaktyczne i biurowe w postaci skryptu tematycznego, notatnika, długopisu, teczki. Uczestnikom szkolenia należy zapewnić serwis kawowy, kruche ciastka. Częstotliwość odbywania zajęć: maksymalnie 4 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni świątecznych w godz. Od 8.00 do 18.00, nie więcej niż 6 godzin edukacyjnych dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Księgowość małych i średnich firm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 3 osoby Termin realizacji szkolenia od 05.10.2010r. z uwagi na uczestnictwo w innych szkoleniach kolejne spotkania w dniach 07.10.2010r., 12.10.2010r., 19.10.2010r., 26.10.2010r., 02.11.2010r., 09.11.2010r., 16.11.2010r., 23.11.32010r., 02.12.2010r. Liczba godzin edukacyjnych - 60 Program: dokumentacja księgowa, zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, rozliczanie podatku od towarów i usług, fakturowanie, obsługa programów finansowo - księgowych, sprawozdawczość finansowa i analiza sprawozdań finansowych. Wymagania organizacyjne: Miejsce szkolenia: teren miasta Łęczna lub Lublin. Uczestnicy szkolenia otrzymają na własność materiały dydaktyczne i biurowe w postaci skryptu tematycznego, notatnika, długopisu, teczki. Uczestnikom szkolenia należy zapewnić serwis kawowy, kruche ciastka Częstotliwość odbywania zajęć: maksymalnie 4 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni świątecznych w godz. Od 8.00 do 18.00, nie więcej niż 6 godzin edukacyjnych dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cukiernik z obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób - 3 Termin realizacji szkolenia od 05.10.2010r. do 26.10.2010r. Liczba godzin edukacyjnych - 110 Program szkolenia: wypiek ciast i ciasteczek w różnych kształtach i gramaturach, zasady przekładania ciast i ciasteczek nadzieniami, obciąganie polewami, rodzaje i budowa maszyn cukierniczych, bhp i technologia żywienia, obsługa kasy fiskalnej, HACCAP - minimum sanitarne, zajęcia praktyczne. Wymagania organizacyjne: Miejsce szkolenia: teren miasta Łęczna lub Lublin, Uczestnicy szkolenia otrzymają na własność materiały dydaktyczne i biurowe w postaci skryptu tematycznego, notatnika, długopisu, teczki, a także ubrania ochronne. Uczestnikom szkolenia należy zapewnić usługę cateringową w postaci ciepłego posiłku oraz serwisu kawowego, kruchych ciastek. Częstotliwość odbywania zajęć: maksymalnie 4 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni świątecznych w godz. od 8.00 do 18.00, nie więcej niż 8 godzin edukacyjnych dziennie. Wykonawca skieruje na badania sanitarne i epidemiologiczne uczestników szkolenia, a także poniesie koszty związane z tymi badaniami i wydaniem książeczki sanepidowskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bukieciarz - florysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 2 osoby Termin realizacji szkolenia od 04.11.2010r. z uwagi na uczestnictwo w innych szkoleniach kolejne spotkania w dniach 05.11.2010r., 08.11.2010r., 09.11.2010r., 10.11.2010r., 17.11.2010r., 19.11.2010r., 24.11.2010r. Liczba godzin edukacyjnych - 60 Program: kwiaciarnia - lokalizacja, marketing, towar, rodzaje roślin, uprawa, pielęgnacja, wykorzystanie, podstawy kompozycji i kolorystyki form, zasady i formy kompozycji kwiatowych: formy bukietów, wiązanek, kompozycje w naczyniach, florystyka żałobna, dekoracja samochodów, ozdoby komunijne, dekoracja witryn, florystyka ślubna, zajęcia praktyczne. Wymagania organizacyjne: Miejsce szkolenia: teren miasta Łęczna lub Lublin. Uczestnicy szkolenia otrzymają na własność materiały dydaktyczne i biurowe w postaci skryptu tematycznego, notatnika, długopisu, teczki. Uczestnikom szkolenia należy zapewnić usługę cateringową w postaci ciepłego posiłku oraz serwisu kawowego. Częstotliwość odbywania zajęć: maksymalnie 4 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni świątecznych w godz. Od 8.00 do 18.00, nie więcej niż 8 godzin edukacyjnych dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.