eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29357

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Kielcach, do kontaktów: Szaniawski Sebastian, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391, e-mail: szaniawskis@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach Samodzielny Referat ds. Zamówień Publicznych, Szaniawski Sebastian; Adamczyk Marcin, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 344-50-72, fax 041 344-50-72, e-mail: szaniawskis@neostrada.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Inne:Ubezpieczenia społeczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Kolberga 2a, Kielce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych i drukarek dla Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) specyfikacje parametrów techniczno - eksploatacyjnych dostarczanych urządzeń, 2) przystępując do I części zamówienia - dostawa zestawów komputerowych - dodatkowo należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) deklarację zgodności dla zaoferowanego monitora o spełnieniu normy ISO 13406-2, b) deklarację zgodności CE dla zaoferowanego monitora potwierdzającą zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950), c) certyfikat poświadczający spełnienie przez monitor normy TCO 03 lub późniejszych, d) deklarację zgodności CE dla zaoferowanej stacji roboczej potwierdzającą zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950), e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez zaoferowany czytnik kart mikroprocesorowych normy ISO 7816 oraz zgodności ze standardem PC/SC, f) oświadczenie Wykonawcy o poziomie hałasu stacji roboczej zarówno w trybie Idle (bieg jałowy) jak i w trybie normalnej pracy (nie więcej niż 30 dB) mierzony zgodnie z normą ISO 9296 z pozycji operatora, g) oświadczenie, iż zaproponowany zestaw komputerowy jest zgodny z oprogramowaniem systemowym Microsoft Windows XP Professional oraz znajduje się na liście kompatybilności Microsoft Windows Marketplace Tested Products List potwierdzającej jego zgodność z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP Professional, wraz z wydrukiem ww. informacji z właściwej strony internetowej. UWAGA! Każdy z wykonawców będzie miał obowiązek dostarczyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego zaproponowany w ofercie zestaw komputerowy do przeprowadzenia testów zgodności zestawu z parametrami zadeklarowanymi w ofercie - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (str. 15 SIWZ). 3) przystępując do II części zamówienia - dostawa drukarek, dodatkowo należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia (dla każdego rodzaju drukarki z osobna): a) certyfikat (lub jego kopię) potwierdzający, że producent oferowanych drukarek spełnia wymogi normy ISO 9001 lub ISO 9002, b) deklarację zgodności CE dla zaoferowanej drukarki, potwierdzająca zgodność z właściwymi dyrektywami europejskimi, c) wykaz części naturalnie zużywających się za wyjątkiem tonera, cartridge-a i bębna wraz z danymi eksploatacyjnymi, d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu normy ENERGY STAR dla oferowanego modelu drukarki, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości poniżej 137.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 20

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) 8.700,00 zł (przystępując do części I zamówienia - dostawa zestawów komputerowych), 2) 3.200,00 zł (przystępując do części II zamówienia - dostawa drukarek) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) wnieśli wadium, 2) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) zwanej dalej \ustawą\, 3) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy z których każda obejmowała: a) min. 60 zestawów komputerowych o wartości dostawy min. 180.000,00 zł brutto każda (przystępując do I części zamówienia), b) min. 30 sztuk drukarek o wartości dostawy min. 50.000,00 zł brutto każda (przystępując do II części zamówienia). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie n/w oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawców w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium, na zasadach określonych w SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych należycie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw które obejmowały: a) min. 60 zestawów komputerowych o wartości dostawy min. 180.000,00 zł brutto każda (przystępując do I części zamówienia), b) min. 30 sztuk drukarek o wartości dostawy min. 50.000,00 zł brutto każda (przystępując do II części zamówienia). z podaniem przedmiotu dostawy i ilości, wartości, terminu, miejsca dostawy oraz zleceniodawcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Powyższe dokumenty tj. wykaz jak również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, Wykonawca musi przedstawić odpowiednio dla części zamówienia na którą składa ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 10:30, ul. Piotrkowska 12 pok. 602 (VI piętro) 25-510 Kielce.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa zestawów komputerowych (wg załącznika nr 1a do SIWZ). 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) 25 szt. zestawów komputerowych z grupy I 2) 100 szt. zestawów komputerowych z grupy II 3) 10 szt. zewnętrznych napiędów FDD 1,44 MB na interfejsie USB 4) 125 szt. systemu operacyjnego MS Windows XP Pro SP2 OEM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00, 30.23.12.50, 30.25.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości poniżej 137.000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 20 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa drukarek (wg załącznika nr 1b do SIWZ). 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) 58 szt. laserowych drukarek stanowiskowych (wydruk w czerni) 2) 2 szt. laserowych drukarek stanowiskowych (wydruk w kolorze) 3) 5 szt. laserowych drukarek sieciowych (wydruk w czerni). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości poniżej 137.000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 20 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.