eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Budowa drogi wraz z towarzyszącą infrastrukturą od ulicy Przyszłości do przyszłych terenów inwestycyjnych w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Nowa Sól: Budowa drogi wraz z towarzyszącą infrastrukturą od ulicy Przyszłości do przyszłych terenów inwestycyjnych w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 29356 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi wraz z towarzyszącą infrastrukturą od ulicy Przyszłości do przyszłych terenów inwestycyjnych w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wraz z towarzyszącą infrastrukturą od ulicy Przyszłości do przyszłych terenów inwestycyjnych w Nowej Soli. Zadanie realizowane jest w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych i towarzyszących, w tym w szczególności: - wycinkę drzew w obszarze pasa kolejowego wraz z ich wywozem, - wykarczowanie pni i korzeni w obszarze pasa drogowego i kolejowego wraz z ich wywozem, - oczyszczenie terenu po karczowaniu drzew, - zdjęcie warstwy humusu i jego zagospodarowanie, - rozebranie fundamentów betonowych w obszarze pasa drogowego, b) drogi o następujących parametrach: - długość drogi - 643,75m, - szerokość jezdni 2 x 3,50 m, jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym, - klasa drogi - Z, - kategoria ruchu - KR3, - dopuszczalne obciążenie na oś - 115 kN c) w ciągu drogi skrzyżowania z ruchem okrężnym - ronda o średnicy zewnętrznej 40 m, d) wlotu o długości 83,78 m do ronda od strony planowanej w przyszłości drogi gminnej, e) ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 3,50 m, f) odwodnienia drogi - kanalizacji deszczowej w pasie drogowym poza jezdnią, g) dwóch zbiorników chłonno-odparowujących o powierzchni 618,40 m2 wraz z ich ogrodzeniem, i zabezpieczeniem ruchu drogowego w postaci stalowej bariery ochronnej U-14a, h) oświetlenia drogi i ciągu pieszo-rowerowego, i) czterech zjazdów na drogi zbiorcze gruntowe, j) nawierzchni dróg zbiorczych gruntowych w miejscu przerwania ich ciągłości przez budowaną drogę, k) przejazdu kolejowego kategorii D, l) sieci wodociągowej z rur PE o średnicy 225 mm i długości 658 mb, m) kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 200 mm i długości 658 mb. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót, b) zagospodarowanie wszelkich odpadów i mas ziemnych powstałych w wyniku prowadzonych robót, w szczególności ich załadunek, transport do miejsca składowania lub utylizacji, rozładunek oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, w tym kosztów utylizacji oraz składowania, c) wycięcie drzew w pasie kolejowym w obszarze przejazdu kolejowego z wywozem do miejsca wskazanego przez zamawiającego na odległość do 5 km, d) mechaniczne karczowanie pni i korzeni w pasie kolejowym w obszarze przejazdu kolejowego oraz w pasie wyciętego przez Nadleśnictwo Nowa Sól lasu pod pas drogowy z wywozem na składowisko wykonawcy i utylizacją, e) opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uzyskania zatwierdzenie projektu w organie zarządzającym ruchem na drogach publicznych oraz sieci kolejowej, zamontowania oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz utrzymywania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do momentu otrzymania przez zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, uzyskania pozwoleń na wejścia i zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej (ul. Przyszłości) i kolejowego,, f) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na zrzut wody z odwodnienia wykopów w przypadku wystąpienia takiej konieczności, g) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy z uwzględnieniem specyfiki obiektu budowlanego i warunków prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z art. 21a ustawy Prawo Budowlane, h) obsługę geodezyjną zadania, łącznie z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, i) przygotowanie dokumentacji powykonawczej wymaganej przepisami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50.000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zadania, z których każde polegało na budowie lub przebudowie drogi o długości min. 500 m , o kategorii ruchu nie niższej niż KR3, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn.: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. M. J. Piłsudskiego 12 67-100 Nowa Sól pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. M. J. Piłsudskiego 12 67-100 Nowa Sól pok. 101 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.