eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarczyn › Dostawa paliwa dla pojazdów Gminy Tarczyn, pojazdów Straży Miejskiej w Tarczynie oraz pojazdów OSP na terenie Gminy Tarczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Tarczyn: Dostawa paliwa dla pojazdów Gminy Tarczyn, pojazdów Straży Miejskiej w Tarczynie oraz pojazdów OSP na terenie Gminy Tarczyn
Numer ogłoszenia: 293506 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn , ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7157900, 7157938, faks 022 7278191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarczyn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla pojazdów Gminy Tarczyn, pojazdów Straży Miejskiej w Tarczynie oraz pojazdów OSP na terenie Gminy Tarczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 000 dm3 benzyny bezołowiowej (Pb 95) oraz 60 000 dm3 oleju napędowego (ON) dla pojazdów należących do: Gminy Tarczyn, Straży Miejskiej w Tarczynie oraz jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarczyn. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. dokument zezwalający na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży paliw. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: spełnia-nie spełnia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy on do oferty wszystkie dokumenty wymienione wyżej spełniające wymogi wskazane w przepisach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 3 do siwz; 3) Dokument, potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży paliw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie w Urzędzie Miejskim w Tarczynie, ul. Rynek 8a, pokój numer 14 na I piętrze w godz. 9.00 - 15.00 lub zostanie przesłana pocztą na pisemny wniosek wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Miejskim w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pokój nr 2, parter (Obsługa Interesantów)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.