eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Prace remontowo-budowlane, wykonywane w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Błonie: Prace remontowo-budowlane, wykonywane w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
Numer ogłoszenia: 29345 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-budowlane, wykonywane w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: 1.1. naprawy dachów (uzupełnienie pokrycia papą termozgrzewalną i asfaltową, naprawa deskowania i konstrukcji dachu). 1.2. naprawa obróbek blacharskich (naprawa i wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich kominów, gzymsów, pasów elewacyjnych itp.) 1.3. naprawy - budowa kominów (naprawa tynków, ścian, obróbek blacharskich kominów), 1.4. wymiana stolarki budowlanej (okna, drzwi), 1.5. roboty tynkarskie (tynki ścian i sufitów, zewnętrzne i wewnętrzne), 1.6. prace malarskie (malowanie emulsyjne, olejne, klejowe - ścian, stolarki drzwiowej, okiennej, elementów metalowych), 1.7. prace ślusarskie - naprawa i regulacja zamków drzwiowych, samozamykaczy, 1.8. inne prace remontowo-budowlane (zgodnie ze zleceniem), 1.9. zabezpieczenie obiektów, budynków w przypadku wystąpienia awarii lub z powodu działań przyrody, które z uwagi na czas wystąpienia nie mogą być wykonywane bezpośrednio po ich wystąpieniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.23.19.10 - 45.23.19.10 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 1.1.złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. wykażą iż, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 2.1. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i w terminie, 2.2. wykażą iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w ilości niezbędnej do jego realizacji w tym: minimum 5. pracowników plus osoba kierująca posiadająca uprawnienia budowlane, a). pracownicy powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe umożliwiające prowadzenie robót budowlanych odpowiadających zakresowi zamówienia, w zawodach: murarz, tynkarz, blacharz, cieśla-stolarz, ślusarz, elektryk, na potwierdzenie, że osoby te posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia złożą oświadczenie, b). osoba kierująca winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, 2.3. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem jaki wymagany jest do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia tj.: - betoniarka, - środek transportu, - elektronarzędzia, - rusztowania typu warszawskiego lub inne dopuszczone do stosowania w budownictwie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.wykażą iż posiadają aktualne ubezpieczenie OC od skutków prowadzonej działalności, w tym robót objętych przedmiotem zamówienia, z potwierdzeniem wpłaty należnej składki; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.1. złożą aktualne oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.2. złożą aktualne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie Zamawiający mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 3. Cena za SIWZ 10 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1, Biuro Obsługi Interesanta..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami: 1. Iwona Kopczyńska (procedury przetargowe)- Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel. 0-22 725 -30-04 w. 180, 2. Edward Ropiak (sprawy merytoryczne)- Zakład Usług Komunalnych w Błoniu, ul. Poniatowskiego 12 B, tel. 0-22 725-32-51.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.