Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-10
Sosnowiec: Dostawa układarki chodnikowej mas bitumicznych o napędzie gąsienicowym - używanej
Numer ogłoszenia: 29340 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa układarki chodnikowej mas bitumicznych o napędzie gąsienicowym - używanej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa układarki chodnikowej mas bitumicznych o napędzie gąsienicowym - używanej.Szczegółowy opis wymagań dotyczących parametrów techniczno- ekonomicznych maszyny znajdują się w SIWZ- część B- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO . Rok produkcji - maszyna nie starsza niż z 2010 r., ilość przepracowanych motogodzin - nie więcej niż 3000 mth, napęd gąsienicowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o spełnieniu wszystkich parametrów technicznych oferowanej maszyny zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Dokument potwierdzający ,że maszyna spełnia normy emisji spalin EU STAGE IIIA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH ul. Plonów 22/1- budynek biurowca, piętro 1-pokój nr 13..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 12:45, miejsce: MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH ul. Plonów 22/1 w sekretariacie piętro 1- pokój nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Kompleksowa modernizacja szybów windowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu"
- ZP-2200-26/24 DOSTAWA PAPIERU KSERO, KOPERT, ART. BIUROWYCH
- "Dostawa systemu termoablacji wraz z wyposażeniem "
- Zakup samochodu z zabudową funeralną
- "Dostawa środków dezynfekcyjnych - środki do dezynfekcji i pielęgnacji rąk, oraz narzędzi"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (przedmiotem zakupu jest: gastroskop, kolonoskop, zestaw endoskopowowy, myjnia endoskopowa, elektroresektoskop, ureterorenoskop, litotryptor, nefroskop - z osprzętem)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa używanego samochodu typu zamiatarka uliczna na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie"
- Zakup i dostawa używanego pojazdu z zabudową bramową przystosowana do obsługi pługo-posypywarki w ilości 1 sztuki
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Knyszyn
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
więcej: Pojazdy utrzymania dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.