eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Zakup i dostawa sprzętu medycznego w tym narzędzi chirurgicznych, czepków EEG wraz z usługą jego finansowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Tarnowskie Góry: Zakup i dostawa sprzętu medycznego w tym narzędzi chirurgicznych, czepków EEG wraz z usługą jego finansowania
Numer ogłoszenia: 29337 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego w tym narzędzi chirurgicznych, czepków EEG wraz z usługą jego finansowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego w tym narzędzi chirurgicznych, czepków EEG wraz z usługą jego finansowania. Zamówienie składa się z 7 części, tzw. pakietów, który każdy stanowi oddzielną część zamówienia Pakiet nr 1 - Wideogastroskop Pakiet nr 2 - Wideokolonoskop Pakiet nr 3 - Oftalmoskop Pakiet nr 4 - Narzędzia chirurgiczne Pakiet nr 5 - Tablica do badań ostrości wzroku Pakiet nr 6 - Czepek EEG 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach [D.1] - [D.6] do niniejszego SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010, Nr 107, poz. 679). 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu pełnej bezpłatnej gwarancji na okres minimum 24 miesiące - licząc od dnia uruchomienia sprzętu i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w terminie do 7 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 7. Podane w załącznikach [D.1]- [D.6] parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E] do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ. - złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem, o którym mowa wyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch głównych dostaw należycie wykonanych w przedmiocie zamówienia, o wartości minimalnej, zgodnie z poniższą tabelą, w zależności od pakietu, do którego przystępuje wykonawca (łączna wartość równa sumie wartości pakietów, na które wykonawca składa ofertę), oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr [G] do SIWZ; NR PAKIETU WARTOŚĆ 1 70 000,00zł 2 80 000,00zł 3 7 000,00zł 4 14 000,00zł 5 2 500,00zł 6 2 000,00zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E] do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E] do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E] do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch głównych dostaw należycie wykonanych w przedmiocie zamówienia, o wartości minimalnej, zgodnie z poniższą tabelą, w zależności od pakietu, do którego przystępuje wykonawca (łączna wartość równa sumie wartości pakietów, na które wykonawca składa ofertę), oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr [G] do SIWZ; NR PAKIETU WARTOŚĆ 1 70 000,00zł 2 80 000,00zł 3 7 000,00zł 4 14 000,00zł 5 2 500,00zł 6 2 000,00zł Zamawiający nie wymaga złożenia dostaw wykonywanych nienależycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiący załącznik do SIWZ. 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ. 5. Wykaz dostaw - część [G].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Wideogastroskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DANE TECHNICZNE 1 Urządzenie kompatybilne z posiadanym przez szpital procesorem EXERA TAK 2 Pole widzenia min.140o TAK 3 Kierunek widzenia na wprost TAK 4 Głębia ostrości min. 3-100mm TAK 5 Średnica zewnętrzna końcówki min. 9,2mm TAK 6 Średnica zewnętrzna sondy min. 9,2mm TAK 7 Zakres odchylenia końcówki TAK góra/dół min.210o/90o prawo/lewo min. 100o/100o 8 Długość robocza sondy min. 1030mm TAK 9 Średnica wewnętrzna kanału biopsyjnego min. 2,8mm TAK 10 Ilość przycisków do sterowania funkcjami procesora 4 przyciski TAK 12 Funkcja identyfikacji endoskopu przez procesor: TAK - informacja o typie i nr seryjnym wideoendoskopu oraz jego średnicy zewnętrznej i średnicy kanału roboczego - kierunek wyjścia narzędzia endoskopowego WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 11 Gwarancja producencka przez okres 24 miesięcy TAK 12 Zobowiązanie przystąpienia do naprawy uszkodzonego elementu w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili zgłoszenia awarii, a w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy zagwarantuje aparat zastępczy w terminie do 5 dni roboczych. TAK 13 Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych od daty dostawy w latach: 8lat TAK 14 Przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia personelu lekarskiego i pielęgniarskiego w zakresie obsługi aparatu, dodatkowo potwierdzone certyfikatem. TAK 15 Cała dokumentacja techniczna aparatu w języku polskim. TAK 16 Instrukcja obsługi w języku polskim(dostarczona z aparatem) TAK 17 Serwis pogwarancyjny przez okres: 8 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Wideokolonoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DANE TECHNICZNE 1 Urządzenie kompatybilne z posiadanym przez szpital procesorem OLYMPUS EXERA. 180/165/145/140 TAK 2 Pole widzenia min.140o TAK 3 Kierunek widzenia na wprost TAK 4 Głębia ostrości min. 3-100mm TAK 5 Średnica zewnętrzna końcówki min. 12,8mm TAK 6 Średnica zewnętrzna sondy min. 12,8mm TAK 7 Zakres odchylenia końcówki TAK góra/dół min.180o prawo/lewo min. 160o 8 Długość robocza sondy 1330mm lub 1680mm TAK 9 Średnica wewnętrzna kanału biopsyjnego min. 3,7mm TAK 10 Ilość przycisków do sterowania funkcjami procesora 4 przyciski TAK 11 Możliwe sterowanie pompą typu Water-Jet poprzez zaprogramowanie jednego z czterech przycisków w głowicy endoskopu TAK 12 Funkcja identyfikacji endoskopu przez procesor: TAK - informacja o typie i nr seryjnym wideoendoskopu oraz jego średnicy zewnętrznej i średnicy kanału roboczego - kierunek wyjścia narzędzia endoskopowego WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 11 Gwarancja producencka przez okres 24 miesięcy TAK 12 Zobowiązanie przystąpienia do naprawy uszkodzonego elementu w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili zgłoszenia awarii, a w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy zagwarantuje aparat zastępczy w terminie do 5 dni roboczych. TAK 13 Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych od daty dostawy w latach: 8lat TAK 14 Przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia personelu lekarskiego i pielęgniarskiego w zakresie obsługi aparatu, dodatkowo potwierdzone certyfikatem. TAK 15 Cała dokumentacja techniczna aparatu w języku polskim. TAK 16 Instrukcja obsługi w języku polskim(dostarczona z aparatem) TAK 17 Serwis pogwarancyjny przez okres: 8 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Oftalmoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oftalmoskop Parametry: Oftalmoskop + Smart Pack, oświetlenie LED - na opasce czołowej, wersja akumulatorowo-sieciowa z oświetleniem diodowym LED. Wbudowany szerokokątne dyfuzor, filtry dla promieni IR/UV, przysłony indywidualizujące badanie /szerokokatna, posrednia,wąska/,płynna regulacja mocy światła /od 2% do 100%/, zasilanie sieciowe i akumulatorowe, ładowarka litowo-jonowa SmartPack Gwarancja min. 12 miesięcy Kpl. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Narzędzia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Jedn. miary Ilość 1 2 3 4 2 Nożyczki ostre/ostre, 110-115mm, proste TC szt. 10 3 Nożyczki STANDARD ostre/tępe, 145mm, proste TC szt 10 4 Nożyczki proste ostre/tępe 160mm szt. 5 5 Nożyczki STANDARD ostre/ostre, 145mm, proste TC szt. 10 6 Kleszczyki naczyniowe typu KELLY, proste, 140mm szt. 20 7 Kleszczyki naczyniowe typu KELLY,zakrzywione, 140mm szt. 20 8 Kleszczyki naczyniowe typu DANDY, zakrzywione, 140mm szt. 20 9 Kleszczyki naczyniowe typu MOSQUITO, zakrzywione, 125mm szt. 10 10 Kleszczyki naczyniowe typu Kelly proste160mm Rankin szt. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Tablica do badań ostrości wzroku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica do badań ostrości wzroku -optotypy:obrazki i haki, Podświetlona Gwarancja : min.12 m-ce Kpl. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Czepek EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czepek EEG Specyfikacja techniczna: Czepek EEG z wbudowanymi wewnątrz elektrodami Ag/AgCl dla dorosłych średni (54-58cm), 20 elektrod - 1 szt. Czepek EEG z wbudowanymi wewnątrz elektrodami Ag/AgCl dla dorosłych duży (58-62cm), 20 elektrod - 1 szt. szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.