eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zapewnienia ochrony obiektu i mienia Prokuratury Okręgowej w Gdańsku i Prokuratur Rejonowych w Gdyni,Gdańsku,Tczewie,Pruszczu Gdańskim,Malborku,Wejherowie,Kartuzach, Starogardzie Gdańskim, Pucku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Gdańsk: Zapewnienia ochrony obiektu i mienia Prokuratury Okręgowej w Gdańsku i Prokuratur Rejonowych w Gdyni,Gdańsku,Tczewie,Pruszczu Gdańskim,Malborku,Wejherowie,Kartuzach, Starogardzie Gdańskim, Pucku.
Numer ogłoszenia: 29321 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5526 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienia ochrony obiektu i mienia Prokuratury Okręgowej w Gdańsku i Prokuratur Rejonowych w Gdyni,Gdańsku,Tczewie,Pruszczu Gdańskim,Malborku,Wejherowie,Kartuzach, Starogardzie Gdańskim, Pucku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia Prokuratury Okręgowej i Prokuratur Rejonowych. 2. Zapewnienie ochrony obiektu i mienia Prokuratury Okręgowej w Gdańsku ma być wykonywane w dni urzędowania tj. poniedziałek - piątek od godz 7:30 do 15:30, na III i IV piętrze siedziby. Ochronę III i IV piętra będzie wykonywało 2 ( dwóch) pracowników ochrony ( po jednym pracowniku na w / w piętrach), w terminie od 01.02.11 r. do 31.01.12 r. Ilość godz: 4080 3. Zapewnienie ochrony obiektu i mienia w Prokuraturze Rejonowej w Starogardzie Gdańskim w godz.7:30 -17:30,i w Malborku w godz. 7:00-17:00 ma być wykonywane w dni urzędowania tj. poniedziałek - piątek od przez jednego pracownika ochrony, w terminie od 01.02.11r.do 31.01.12 r. Ilość godz:5100 4. Zapewnienie ochrony obiektu i mienia w Prokuraturze Rejonowej w Pucku ma być wykonywane w dni urzędowania tj. poniedziałek - piątek od godz. 7:30 - 15:30 przez jednego pracownika ochrony, w terminie od 01.02.11 r. do 31.01.11 r. Ilość godz:2040 5. Zapewnienie ochrony obiektu i mienia w Prokuraturach Rejonowych w Gdyni i Pruszczu Gdańskim, Wejherowie, Kartuzach, Tczewie ma być wykonywane całodobowo przez jednego pracownika ochrony na zmianie, w terminie 01.02.2011 r do 01.02.2012r. godz 07:00 Ilość godz:43800 6.Zapewnienie ochrony obiektu i mienia w Prokuraturach Rejonowych Gdańsku - Gdańsk Śródmieście, Gdańsk Oliwa, Gdańsk Wrzeszcz ma być wykonywane całodobowo, 2 pracowników ochrony w godzinach 7:30 - 15:30 oraz 1 osoba od godz 15:30 - 7:30 dnia następnego , w dni wolne od pracy i święta 1 osoba całodobowo w terminie od 17.05.2011 do 31.01.2012r. Ilość godz: 7688..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Igielski Ochrona IGIELPOL, ul.Św.Kazimierza Królewicza 12, 81-516 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 468428,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 571269,88

  • Oferta z najniższą ceną: 571269,88 / Oferta z najwyższą ceną: 571269,88

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna zastosowania trybu: Art.5 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art.2a nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny na podstawie właściwości wykonawcy oraz przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego oraz licytacji elektronicznej. Art.5 ust.1a pkt1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z którym w przypadku zamówień, o których mowa w ust.1, Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art.62 ust.1 lub art.67 ust.1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1)naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2)naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3)poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4)uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.5 ust1a pkt1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia jest usługą niepriorytetową , która jest w wykazie usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia DZ.U. Nr 12 poz.68 z 2010r. Artykuł 5 ustawy Pzp stanowi natomiast, że uproszczoną procedurę udzielania zamówień publicznych można zastosować wobec 11 kategorii usług ( od 17 do 27 ) wymienionych w załączniku nr 2 do w/w rozporządzenia, katalog zawarty w tym załączniku zawiera m.in. usługi detektywistyczne i bezpieczeństwa z wyjątkiem usług samochodów opancerzonych. Zamówienie na usługi ochrony obiektów i mienia, które Zamawiający chce zlecić mieszczą się w kategorii usług detektywistycznych i bezpieczeństwa, których zakres obejmuje kody CPV od 79700000-1 do 79723000-8. Zamawiający przeprowadził rozeznanie rynku. W wyniku tego ustalił, że rynek cenowy usług ochrony oferuje stawkę godzinową w przedziale od 7,00 do 10,00 zł netto. Wykonawcą, którego Zamawiający zaprosił do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego jest Wykonawca, który w latach poprzednich tj. 2005-06 oraz 2008- do chwili obecnej wykonał i wykonuje z należytą starannością realizację umów podpisanych na podstawie ustawy Pzp - Wykonawca zaproponował do negocjacji swoją stawkę godzinową podaną w rozeznaniu rynku tj. od 7,00 zł. Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie wykonywania usług w jednostkach Zamawiającego z uwzględnieniem wymaganej specyfiki czego dał dowód realizując umowę dotychczasową. Zamawiający stwierdza ,że zastosowanie innego trybu udzielenia zamówienia publicznego na w/w usługę może naruszyć zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Zastosowanie innego trybu jest niecelowe bowiem spowodowałoby nieoszczędne i nieefektywne wydanie środków publicznych. Cena do uzyskania w tym trybie jest w dolnych granicach wynikających z rozeznania rynku. Wydatkowanie kwoty wyższej za ten sam przedmiot zamówienia naruszyłoby zasadę efektywnego gospodarowania środkami publicznymi. Komisja uważa ,że byłoby to nieoszczędne i niecelowe. Zastosowanie trybu wolnej reki daje w tym wypadku możliwość zawarcia umowy za stawkę najkorzystniejszą według rozeznania rynku. Stosując inny tryb oferta mogłaby być mniej korzystna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.