eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › wykonanie remontów w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29320

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rybnik: wykonanie remontów w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGM Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, do kontaktów: Katarzyna Giera, ul. 3 Maja 12, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 422 12 47, fax 032 4224181, e-mail: ZGM@um.rybnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rybnik.pl/zgm Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGM. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Rybnik, ul. Hibnera 44 i ul. C. Skłodowskiej 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGM, a polegających na: Zad.1 ) \Wykonanie instalacji c.o., wymiany stolarki okiennej, docieplenia budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. C. Skłodowskiej nr 2 w Rybniku Zad. 2 ) \Wykonanie instalacji c.o., docieplenia budynku wraz z wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Hibnera nr 44 w RybnikuSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych budynków określony jest w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. W/w dokumenty są do pobrania na stronie Zamawiającego www.rybnik.pl/zgm oraz do wglądu w Dziale Technicznym ZGM ( pok.18). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne systemów i materiałów opisywanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Kody CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane,45.31.00.00-3 - Prace dotyczące wykonywania instalacji elektrycznych, 45.33.00.00-9 - Prace hydrauliczne i sanitarne, 45.42.10.00-4 - Prace ciesielskie, 45.32.00.00-6 - Prace izolacyjne, 45.26.00.00-7 - Prace dekarskie oraz inne specjalne prace budowlane, 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: Zad. 1 ) 5.000,00 zł. Zad. 2 ) 6.500,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w punkcie 6 niniejszej SIWZ oraz spełniają wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Wykażą wykonanie dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , każde o wartości minimum 30% ceny ofertowej brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4.Wykażą, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia; należy wskazać do wykonania zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a także co najmniej jednego pracownika z uprawnieniami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej, należących do odpowiedniej Izby Inżynierów, 5.Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6.Przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7.Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (urzędującego członka organu zarządzającego) w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 8.Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji na zasadzie spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 2, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (urzędującego członka organu zarządzającego) w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6.informacja na temat doświadczenia - wykaz wykonanych robót - załącznik nr 3, 7.referencje, dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie; 8.wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania - załącznik nr 4, 9.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej , 10.zaświadczenie o wpisie do okręgowej izby samorządu zawodowego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl/zgm. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy komplet materiałów przetargowych (specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami) zgodnie z art.42. ust.2 zostanie przekazany w Dziale Zamówień Publicznych ZGM (pok. 28, III piętro) po uprzednim uiszczeniu kwoty 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) w Kasie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, bądź też za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 21.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2007, godzina 10:00, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sali Narad (pok. 6).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie instalacji c.o. , wymiany stolarki okiennej, docieplenia budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ulicy C. Skłodowskiej nr 2 w Rybniku. 1) Krótki opis: Wykonanie instalacji c.o. , wymiany stolarki okiennej, docieplenia budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.31.00.00, 45.33.00.00, 45.42.10.00, 45.32.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie instalacji c.o. , wymiany stolarki okiennej, docieplenia budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie instalacji c.o. , docieplenia budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Hibnera nr 44 w Rybniku. 1) Krótki opis: Wykonanie instalacji c.o. , docieplenia budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.31.00.00, 45.33.00.00, 45.42.10.00, 45.32.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie instalacji c.o. , docieplenia budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.