eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości obiektów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi z podziałem na 2 Pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Łódź: Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości obiektów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi z podziałem na 2 Pakiety
Numer ogłoszenia: 293194 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości obiektów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi z podziałem na 2 Pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości obiektów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi z podziałem na 2 Pakiety Wartość szacunkowa /3 m-ce: 390 000,00 zł netto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał /lub wykonuje/ należycie co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego w danym pakiecie. Wykonana usługa dla Wykonawców Pakietu 1 musi obejmować przynajmniej następujący zakres czynności: a) sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń szpitalnych i biurowych; b) mycie i dezynfekcja łóżka chorego; c) mycie i dezynfekcję sprzętu sanitarnego takiego jak baseny, kaczki, miski nerkowate itp. oraz utylizacja ww. sprzętu. /W przypadku usług wykonywanych należy uwzględnić wartość usług faktycznie zrealizowanych/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada: 1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 10% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego w danym pakiecie. 2. posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowe i OC kontraktowe) z tytułu szkód rzeczowych i osobowych i ich następstw na sumę min. 500 000 zł w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Oświadczenie / Załącznik nr 2.II.5. /, iż asortyment środków przeznaczonych do realizacji zamówienia, zgodny jest z wymaganiami zamawiającego, spełnia wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania i w przypadku preparatów do dezynfekcji zgodny jest z zasadami i z wykorzystaniem środków dezynfekcyjnych, które spełniają normy sanitarno- epidemiologiczne PN-EN 14885:2008 (Chemiczne środki dezynfekcyjne i antyseptyczne -- Zastosowanie Norm Europejskich dotyczących chemicznych środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych) oraz że będą stosowane w zależności od przeznaczenia oraz skażenia powierzchni ; 2. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane usługi odpowiadają określonym normom (certyfikat ISO 9001:2001 w zakresie świadczonych usług utrzymania czystości;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga od Wykonawcy Pakietu nr 1 załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Opis procedury postępowania w przypadku ekspozycji zawodowej na materiał biologiczny pacjenta. 2. Program wykonania usługi, zawierający wzór karty pracy, opis sposobu kontroli jakości i sposób dokumentowania kontroli przez pracowników nadzoru Wykonawcy. 3. Oświadczenie / Załącznik nr 2.II.6. /, że przed przystąpieniem do pracy przedstawi aktualne, wymagane przez Zamawiającego, dokumenty swoich pracowników: a) zaświadczenie badań okresowych, b) szkolenie BHP i Ppoż. c) książeczkę do celów sanitarno- epidemiologicznych. d) świadectwo szczepienia przeciw WZW typu B. e) certyfikat odbytych szkoleń w zakresie: zasad sprzątania w szpitalu, technologii sprzątania, obsługi specjalistycznego sprzętu, używanych środków chemicznych f) listę przeszkolonych pracowników w oparciu o dokumenty przekazane przez Zespół Zakażeń Szpitalnych Zamawiającego w zakresie obowiązujących w szpitalu procedur, potwierdzoną podpisem osoby przeszkolonej - i że przez cały okres trwania umowy będzie nadzorował ich ważność i najpóźniej w terminie 7 dni wymieni je na spełniające wymogi. i że przez cały okres trwania umowy będzie nadzorował ich ważność i najpóźniej w terminie 7 dni wymieni je na spełniające wymogi. 4. Ponadto w ciągu trzech dni od daty podpisania umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, pod groźbą rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, przedstawienia dokumentów : 4.1. wykaz sprzętu: ilość i rodzaj sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonywania usług; 4.2. dezynfektariusz, który powinien zawierać min. po jednym preparacie z grupy preparatów dezynfekcyjnych i grupy preparatów myjących oraz : nazwę preparatu, przeznaczenie, spektrum działania, stężenie procentowe, czas działania, sposób sporządzania jednego litra roztworu roboczego, sposób używania preparatu; 4.3. listę przeszkolonych pracowników w oparciu o dokumenty przekazane przez Zespół Zakażeń Szpitalnych Zamawiającego w zakresie obowiązujących w szpitalu procedur, potwierdzoną podpisem osoby przeszkolonej; 4.4. wykaz ilościowy pracowników Wykonawcy przeznaczonych do realizacji poszczególnych zadań i ich przyporządkowanie do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: 4.5. składania comiesięcznego sprawozdanie dla Zespołu Zakażeń Szpitalnych Zamawiającego z ilości zużytych przez firmę materiałów do utrzymania czystości. 4.6. sukcesywnego prowadzenie Programu wykonania usługi, zawierającego karty pracy, dokumentację kontroli jakości i udokumentowaną kontrolę przez pracowników nadzoru Wykonawcy, w każdej chwili dostępnego dla Zamawiającego do wglądu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy Pakietu nr 2 załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Opis procedury postępowania w przypadku ekspozycji zawodowej na materiał biologiczny pacjenta. 2. Program wykonania usługi, zawierający wzór karty pracy, opis sposobu kontroli jakości i sposób dokumentowania kontroli przez pracowników nadzoru Wykonawcy. 3. Ponadto w ciągu trzech dni od daty podpisania umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, pod groźbą rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, przedstawienia dokumentów : 3.1. wykaz sprzętu: ilość i rodzaj sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonywania usług; 3.2. dezynfektariusz, który powinien zawierać min. po jednym preparacie z grupy preparatów dezynfekcyjnych i grupy preparatów myjących oraz : nazwę preparatu, przeznaczenie, spektrum działania, stężenie procentowe, czas działania, sposób sporządzania jednego litra roztworu roboczego, sposób używania preparatu; 3.3. listę przeszkolonych pracowników w oparciu o dokumenty przekazane przez Zespół Zakażeń Szpitalnych Zamawiającego w zakresie obowiązujących w szpitalu procedur, potwierdzoną podpisem osoby przeszkolonej; 3.4. wykaz ilościowy pracowników Wykonawcy przeznaczonych do realizacji poszczególnych zadań i ich przyporządkowanie do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego. Ponadto po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.5. składania comiesięcznego sprawozdanie dla Zespołu Zakażeń Szpitalnych Zamawiającego z ilości zużytych przez firmę materiałów do utrzymania czystości.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Strefa I,II.IIII - wewnętrzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości obiektów szpitalnych Wartość szacunkowa / 3 m-ce: 300 000,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Strefa IV- zewnętrzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości obiektów szpitalnych Wartość szacunkowa/ 3- m-ce: 90 000,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.09.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.