eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › przebudowa drogi powiatowej nr 3518W Wola Goryńska - Stare Mąkosy -Jedlnia przez miejscowość Zadobrze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29316

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: przebudowa drogi powiatowej nr 3518W Wola Goryńska - Stare Mąkosy -Jedlnia przez miejscowość Zadobrze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, do kontaktów: Joanna Chojnacka, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231, e-mail: pzd@radompowiat.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): radompowiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, Joanna Chojnacka, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 36 55 801 w.231, e-mail: pzd@radompowiat.internetdsl.pl, http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie drogami publicznymi powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 3518W Wola Goryńska - Stare Mąkosy -Jedlnia przez miejscowość Zadobrze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. mazowiecke, powiat radomski, gmina Jastrzębia, m. Zadobrze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 3518W Wola Goryńska - Stare Mąkosy - Jedlnia przez miejscowość Zadobrze na odcinku od km 9+788 do km 11+867,6 o dł. 2079,6m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi powiatowej nr 3518W Wola Goryńska - Stare Mąkosy - Jedlnia na odcinku od km 9+788 do km 11+867,6 o dł. 2079,6m, w tym: 1.) Zdjęcie warstwy humusu z poboczy i rowów gr 10 cm transp.urobku poza teren budowy - 690.64m3 2.) Karczowanie pni o śr. 60-100 cm - 25szt. 3.) Roboty ziemne z wbudowaniem ziemi w pobocze lub rozrzucenie poza rowem wg tabeli robót ziemnych - 1233.7m3 Roboty ziemne z transp.urobku poza teren budowy wg tabeli robót ziemnych 936.0m3 4.) Formowanie i zagęszczanie nasypów - 297.7m3 5.) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod poszerzenia, zjazdy, w grunach kat. II-IV - 3405.3m2 6.) Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm pod konstrukcje poszerzenia jezdni - 3180.3m2 7.) Dolna warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mieszanka optymalna,stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm -poszerzenia - 3180.3m2 8.) Skropienie podbudowy z kruszywa bitumem w ilości 0.5-0.7 kg/m2 - 3180.3m2 9.) Wykonanaie warstwy wyrównawczej z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/20 mm, grubość warstwy wyrównawczej po zagęszczeniu 8 cm - 2681.1m2 10.) Wykonanie wiązania międzywarstwowego poprzez skropienie starej asfaltowej nawierzchni bitumem w ilości 0.1-0.3 kg/m2 - 10874.6m2 11.) Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową 0/12.8 mm w ilości min 100 kg/m2 (min 4 cm) wg tabeli wyrównań i obliczeń wzmocnienia nawierzchni - 1059.3t 12.) Wykonanie wiązania międzywarstwowego poprzez skropienie warstwy wyrównawczej i podbudowy z betonu asfaltowego(zjazdy) bitumem w ilości 0.1-0.3 kg/m2 - 10725.0m2 13.) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/12.8 standard I, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 10625.0m2 14.) Wykonanie poboczy i zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego niesortowanego , warstwa dolna gr. 10 cm - 3880.0m2 15.) Wykonanie przepustu Ø60 oraz przedłużenie przepustu Ø100 16.) Wykonanie przecisku pod jezdnią dla przykanalików z rur PCV - 16m 17.) Przykanaliki z rur PVC łączonych na wcisk o śr. 215.0 mm - 16m 18.) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu - 3szt. 19.) Wykonanie zakończeń przykanalików do rowu z elementów prefabrykowanych - 3szt. 20.) Cieki prefabrykowane z elementów betonowych gr. 15 cm na ławie betonowej z oporem i podsypce piaskowej - 112m 21.) Wykonanie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 146.5m 22.) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm - 21szt 23.) Pionowe znaki drogowe średnie folia typ II znaki - 26szt 24.) Demontaż znaków drogowych - 16szt. 25.) Bariery ochronne stalowe jednostronne SP-6 - 10m 26.) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, malowane mechanicznie - 320m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1.) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i co najmniej 5 letnim doświadczeniem na tym stanowisku 2.) Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje n/w potencjałem technicznym: a) wytwórnia mas bitumicznych co najmniej WMB 100 b) rozściełacz/układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szer. rozkładania min. 5,0 m 3.) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.01.2004 r do 31.12.2006 r (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności ) co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonał roboty budowlane w zakres których wchodziły roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej na odcinku drogi długości min. 1,0 km Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8.1 w skali 0-1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę tego Wykonawcy uzna się za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 2.) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.) Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 4.) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie kreślonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.) Informację o osobie, przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika budowy (\ Potencjał kadrowy \)Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby. Do informacji winna być dołączona: a) kopia uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane ), b) dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) życiorys zawodowy z wyszczególnieniem nadzorowania co najmniej jednej roboty o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5-ciu lat 8.) Informację o dyaponowaniu sprzętem (\ potencjał techniczny\) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia 9.) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodoweDo informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Należy załączyć referencje. 10.) Informację na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\) przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie 11.) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 12.) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych w pkt od 2 do 6 w formie kserokopii poświadczonych przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4, 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , dokumenty wymienione w pkt. 1 do 6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp (pobranie jest bezpłatne), ponadto SIWZ można nabyć w siedzibie Zamawiającego na ul. Granicznej 24 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt zakupu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynosi - 25 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 12:15, Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu 26-600 Radom ul. Graniczna 24 pokój 103.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.