eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Roboty budowlaneRemont pododdziału chemioterapii oraz dostawy materiałów instalacji elektrycznej i wodno kanalizacyjnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-03

Głuchołazy: Roboty budowlane: Remont pododdziału chemioterapii oraz dostawy materiałów instalacji elektrycznej i wodno kanalizacyjnej.
Numer ogłoszenia: 293148 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 45 11 280, faks 77 45 11 280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: Remont pododdziału chemioterapii oraz dostawy materiałów instalacji elektrycznej i wodno kanalizacyjnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią : Pakiet nr 1 - dostawa materiałów do instalacji przyzywowej - załącznik nr 2 Pakiet nr 2 - dostawa materiałów do instalacji wodno-kanalizacyjnej - załącznik nr 2 Pakiet nr 3 - dostawa materiałów do instalacji elektrycznej - załącznik nr 2 Pakiet nr 4 - instalacja tlenowa - załącznik nr 2 Pakiet nr 5 - wykonanie i montaż odbojnic z PCV - obmiar zał.4 Pakiet nr 6 - wykonanie i montaż drzwi wewnętrznych - obmiar zał. 5 Pakiet nr 7 - roboty ogólnobudowlane- obmiar zał. 6 Plan obiektu którego dotyczą prace budowlane przedstawiony jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji : Wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszelkich formalności wymaganych przepisami prawa budowlanego koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia. Wykonawstwo winno być zgodne z przedmiarem robót. Prace powinny być wykonane w nie gorszym standardzie jakościowym niż istniejąca w oddziale sala intensywnej wentylacji. Wykonawca winien zabezpieczyć realizację zadania własnymi materiałami. Gwarancje : Wykonawca winien udzielić min 5 letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót wykonanych należycie. Wizja lokalna: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do zapisów Przedmiaru Robót stanowiących załączniki nr 5-7 do SIWZ. W tym celu do oferty można załączyć oświadczenie o jej dokonaniu, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości Wykonawca winien zwrócić się o ich wyjaśnienie w formie zapytania do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom , Wykonawca winien wskazać, której części to dotyczy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie - dot. robót budowlanych - wykaz wykonanych robót budowlanych latach 2008-2013 w placówkach służby zdrowia w zakresie minimalnym lub zbliżonym do zakresu opisanego w przedmiarze robót a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( zał nr 10 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia że, oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: - Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat dopuszczający do obrotu na polskim rynku w służbie zdrowia . Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających treść oświadczenia po zawarciu umowy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) i cenowy ( jeśli dotyczy - załącznik nr 2 do SIWZ), b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy. c) Kosztorys

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przez czas trwania umowy obowiązują ceny podane przez Wykonawcę w ofercie z dnia ........................ zgodnie z którą został sporządzony załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić do umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 3. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania podanej ceny przez okres 12 miesięcy po podpisaniu umowy chyba, że nastąpi zmiana ceny, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany. (144. ust. 1 Ustawy): np. - zmiana cen urzędowych, - zmian stawek VAT, co winien udokumentować na piśmie, - jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, - nieistotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści umowy strony mogą wprowadzać w każdym czasie. 6. Zmiana cen spowodowana okolicznościami wymienionymi w pkt. 4. następuje z dniem wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy, potwierdzone przez Wykonawcę aneksem w formie pisemnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Zamówienia publiczne przy ul. M.C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Sekretariat przy ul. M.C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.