eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja wentylacji w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Poznań: Modernizacja wentylacji w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 293110 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141925 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wentylacji w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wentylacji na IV i V piętrze oraz w pomieszczeniach powielarni i sklepiku na parterze w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu Modernizacja wentylacji obejmuje wykonanie prac remontowych polegających między innymi na: a) ułoSeniu przewodów wentylacyjnych, b) zabudowie ścian na antresoli, c) wymianie części sufitu podwieszanego, d) rozbudowie instalacji zasilającej, e) przeinstalowaniu opraw oświetleniowych i gniazd, f) montaSu wentylacji w sklepiku. Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do umowy: Załącznik nr 1 do umowy - projekt budowlany ; karty katalogowe projektowanych urządzeń; zestawienie materiałów Załącznik nr 2 do umowy - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczony materiał i wmontowane urządzenia nie krótszej niS 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały uSyte wyłącznie w celu wskazania załoSonego standardu przyjętych rozwiązań. Urządzenia występujące w zestawieniu materiałów określone nazwami własnymi producentów przyjęto do celów obliczeniowych i projektowych w celu określenia : gabarytów, cięSarów, zapotrzebowania na media oraz w celu przeprowadzenia obliczeń instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej. Dopuszcza się rozwiązania innych producentów równowaSne o parametrach nie gorszych od projektowanych. Zakres równowaSności określony został parametrami w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla kaSdego urządzenia / materiału. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równowaSnych naleSy podać ich nazwę w kosztorysie ofertowym (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenie opisane w załącznikach do siwz.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równowaSne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, Se oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Zamawiający nie ogranicza podwykonawstwa...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektronika S.A., ul. Hutnicza 3, 81-212 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 850932,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 933583,97

  • Oferta z najniższą ceną: 799990,42 / Oferta z najwyższą ceną: 933583,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.