eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › przebudowa świetlicy na pomieszczenia biurowe oraz pomieszczeń warsztatowo-garażowych na świetlicę i szatnię wraz z zapleczem sanitarno - higienicznym w budynku KP I w Opolu przy ul. Cmentarnej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29310

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: przebudowa świetlicy na pomieszczenia biurowe oraz pomieszczeń warsztatowo-garażowych na świetlicę i szatnię wraz z zapleczem sanitarno - higienicznym w budynku KP I w Opolu przy ul. Cmentarnej 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, do kontaktów: Janusz Szafrański, Małgorzata Rutkowska, ul. Korfantego nr 2, pok. 168, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 4222670, fax +48 077 4222114, e-mail: zamowienia@opolska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opolska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Krzysztof Ciepiela, Zdzisław Morzyk, ul. Korfantego nr 2, pok. 375, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 4222507, +48 077 4222509, fax +48 077 4222114, www.opolska.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Hanna Siuta, Natalia Kopecka-Hein, ul. Korfantego nr 2, pok. 206, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 4222112, fax +48 077 4222114, www.opolska.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa świetlicy na pomieszczenia biurowe oraz pomieszczeń warsztatowo-garażowych na świetlicę i szatnię wraz z zapleczem sanitarno - higienicznym w budynku KP I w Opolu przy ul. Cmentarnej 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: I Komisariat Policji w Opolu ul. Cmentarna 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie świetlicy na pomieszczenia biurowe oraz na przebudowie pomieszczeń warsztatowo garażowych na świetlicę i szatnię wraz z zapleczem sanitarno-higienicznym w budynku I Komisariatu Policji w Opolu. Roboty obejmują branże ogólnobudowlane, elektryczne, teleinformatyczne i sanitarne. Roboty w branżach elektrycznej, teleinformatycznej, sanitarnej a także w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wykonawca może powierzyć podwykonawcom Opis przedmiotu zamówienia w formie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wykonawca może pobrać ze strony internetowej profilu nabywcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a. Oświadczenia: - spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane kierownika budowy w zakresie kierowania robotami budowlanymi, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) kierownika budowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 5 miesięcy od daty podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez złożenie z ofertą dokumentów wymienionych w punkcie II.1.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli z oświadczenia wykonawcy wynika, że: - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a złożone z ofertą dokumenty potwierdzają, że wykonawca: - jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - osoba, która będzie kierowała budową posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami i legitymuje się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl. Opłata: 80,52 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia pobrana ze wskazanej strony internetowej jest bezpłatna. 2. Wykonawca może także złożyć pisemny wniosek o wydanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na adres zamawiającego. Wówczas po przesłaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wykonawca zostanie obciążony podaną wyżej kwotą, oraz kosztem przesłania specyfikacji. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 11:15, siedziba zamawiającego, tj.: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole; pok. nr 205.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.