eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa komputerów przenośnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Warszawa: Dostawa komputerów przenośnych
Numer ogłoszenia: 293103 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów przenośnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż przed 1.06.2011 r., 25 szt. komputerów przenośnych (notebooków) wraz z oprogramowaniem i licencją, zwanych dalej komputerami. 2. Wymagane minimalne parametry techniczne zamawianych komputerów określone są w załączniku do formularza ofertowego, w tabeli Minimalne parametry techniczne komputerów przenośnych. 3. Oferowane komputery muszą: 1) być wytworzone zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną, 2) spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektronicznego (Dz. U. Nr 155, poz. 1089), 3) poprawnie współpracować z systemem operacyjnym Windows 7 (32bit i 64bit), 4) odznaczać się głośnością mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 (lub równoważną), oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 (lub równoważną) w pozycji operatora, w trybie pracy dysku twardego, nie przekraczającą 26 dB. 4. Wymagane oprogramowanie: 1) system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional (wersja polska) z aktualnym Service Packiem, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, 2) oprogramowanie Microsoft Office 2010 w wersji Home & Business OEM (wersja polska), 3) oprogramowanie do nagrywania płyt CD/DVD, 5. Oprogramowanie, o którym mowa w ust. 4, zostanie zainstalowane oraz dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę na nośnikach CD/DVD. 6. Wymagana jest licencja na oprogramowanie, o którym mowa w ust. 4. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczone komputery były objęte minimum 24 - miesięczną gwarancją Wykonawcy (w tym również dla baterii i zasilacza), a jednocześnie były objęte gwarancją producenta na ten sam okres. 8. W okresie gwarancji Wykonawca lub firma przez niego wskazana obejmie komputery serwisem gwarancyjnym na następujących warunkach: 1) firma świadcząca usługi serwisowe musi posiadać certyfikat jakości ISO 9001 lub dokument równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta komputerów, 2) Zamawiającemu będą udostępniane nowe wersje BIOS, firmware i sterowniki (na dedykowanej przez producenta stronie internetowej), 3) komputery będą serwisowane w siedzibie Zamawiającego (on site), 4) zgłoszenie niesprawności komputerów dokonywane będzie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.15 - 16.15, na piśmie, mailem lub faxem na adres/numer wskazany przez Wykonawcę, 5) wymagana reakcja - najpóźniej do godziny 16.00 następnego dnia roboczego po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego, 6) jeżeli usunięcie niesprawności komputera będzie wymagało czasu dłuższego niż 48 godzin, to na czas naprawy, na życzenie Zamawiającego, zostanie dostarczony najpóźniej do godziny 16.00 następnego dnia roboczego komputer zamienny o niegorszych parametrach technicznych, 7) wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi obciążają Wykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 zdanie drugie SIWZ (jeśli dotyczy), 2) dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 8 SIWZ (jeśli dotyczy), 3) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. 204, tel. 22 661 91 69, fax. 22 629 65 76, w godz. 8.15 - 16.15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, pok. 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.