eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w budynku przy ul. Orlej 2 w Zamościu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Zamość: Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w budynku przy ul. Orlej 2 w Zamościu
Numer ogłoszenia: 293050 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262772 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, faks 084 6393325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w budynku przy ul. Orlej 2 w Zamościu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, rozładunek, montaż i ustawienie fabrycznie nowych mebli oraz innych elementów wyposażenia w pomieszczeniach budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul Orlej 2. CPV 391 30 00 00-2 Meble biurowe 391 12 00 00-0 Krzesła 391 32 10 00-7 Szafy na akta 391 21 00 00-6 Biurka i stoły Zamówienie dotyczy następujących robót wykonanie, dostawa i montaż mebli stoły , stoliki, krzesła, biurka, szafy aktowe metalowe i drewniane z nadstawkami, szafy wnękowe, krzesła obrotowe, fotele obrotowe, krzesła drewniane, ławy drewniane sądowe, szafki i lady kuchenne, zlewozmywak oraz innego wyposażenia(umywalki, lodówki, kosze na śmieci, dozowniki na mydło , bębny na papier toaletowy, żaluzje okienne, Szczegółowy opis mebli i wyposażenia opisany jest w Projekcie aranżacji wnętrz Załącznik Nr 2 do siwz. MEBLE. 1. Wszystkie meble biurowe przedstawione w projekcie powinny spełniać przede wszystkim normę E 1 o emisji formaldehydów oraz wymagania stawiane przez rozporządzenie Ministra Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 2. Zestaw wyposażenia i rodzaj mebli przyjęto na podstawie szczegółowych wytycznych Inwestora w zakresie pomieszczeń objętych opracowaniem 3. W pokoju Nr 24 wszystkie krzesła po 2 uchwyty np. w formie obejmy grub. 2 mm szerokości 5 cm i stół 2 uchwytami np. w formie kątownika grub. 2 mm szerokości nogi stołu ze stali nierdzewnej umocować do podłoża. Uchwyty dostosowane do nóg stołu i krzeseł zakotwić kołkami stalowymi średnicy 8 mm na głębokość 10 cm. 4. Karta projektu Nr 21 poz. 6 - powierzchnia stołu gładka bez wystroju. 5. Z niniejszego opracowania wyłącza się roboty opisane w dokumentacji arkusz Nr 6 i Nr 7. BOAZERIA z LISTEW OCHRONNYCH. Listwy ochronne należy montować na poziomie parapetów każdego pomieszczenia. Do listew ochronnych na ich szerokości w górnej i dolnej ich części zamocować okucia stalowe. Okucia stalowe należy zagłębić w gniazdach płyt celem uniknięcia odstępu od ściany płyt po zamontowaniu. Rozstaw mocowania zgodnie z projektem. W podobny sposób montować listwy ochronne o większych powierzchniach. Podczas montażu listew należy zwrócić uwagę na wykonane instalacje. W pomieszczeniach prowadzonych robót są ułożone wykładziny dywanowe. Inne . 1. Przy wszystkich drzwiach w pokojach, łazienkach, kuchni należy zamontować odboje gumowe, miniaturowe ok. 60 szt. powinny być mało widoczne ale uniemożliwiać uderzenia drzwiami w ścianę czy meble. 2. Do umywalek i zlewozmywaków zastosować syfony z tworzywa sztucznego i baterie stylowe podobne do uwidocznionych na rysunkach. Do zakresu zamówienia nie należą prace opisane w Projekcie aranżacji wnętrz na rysunkach 6 i 7. 2. Rozwiązania równoważne 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania oferty równoważne. 2.Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3.Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4.Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEBA Tomasz Heba, ul. Bydgoska 46/1, 87-790 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 458113,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 479227,68

  • Oferta z najniższą ceną: 479227,68 / Oferta z najwyższą ceną: 999457,83

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.